صحبت‌های جیمز مارسدن درباره‌ی احتمال پیوستنش به دنیای سینمایی مارول

جیمز مارسدن

جیمز مارسدن

تقریبا یک دهه قبل از آغاز به کار دنیای سینمایی مارول، یکی از مهم‌ترین اتفاقات پیرامون کامیک‌های مارول اکران فیلم X-Men «مردان ایکس» در سال ۲۰۰۰ بود. آن شخصیت‌ها همیشه بین طرفداران محبوب بوده‌اند، اما از نظر عموم مردم دور مانده بودند، تا اینکه اکران آن فیلم محبوبیت جهش‌یافته‎ها را بین عموم مردم بالا برد. تا ابتدای سال جدید میلادی، تعریف مشخصی از فرنچایز X-Men و دنیای سینمایی مارول وجود داشت، چون دو استودیوی مختلف حق استفاده از شخصیت‌های این فرنچایزها را در اختیار داشتند، اما حالا که دیزنی موفق شده کمپانی فاکس را تصاحب کند و حق استفاده از شخصیت‌های X-Men را به دست آورد، احتمالا به زودی شاهد حضور این شخصیت‌ها در دنیای سینمایی مارول خواهیم بود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، جیمز مارسدن (James Marsden) بازیگر نقش سایکلاپس احتمال بازگشت خودش در این نقش را رد نکرده است. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

وقتی از مارسدن درباره‌ی تمایلش برای حضور دوباره در نقش خودش در دنیای سینمایی مارول سوال شد او در پاسخ گفت:

قطعا من مایل به انجام چنین کاری هستم. فکر می‌کنم در آن دنیا هیچ قانونی وجود ندارد. شما می‌توانید هرکاری دلتان بخواهد انجام دهید. اگر قرار باشد داستان‌های قبلی به شکلی دیگر روایت شوند به طوری که من هم در آن‌ها حضور داشته باشم… به دلیل اینکه از بازی در آن نقش خیلی خوشحالم و طرفداران و شخصیت سایکلاپس را خیلی دوست دارم، بنابراین قطعا اگر از من بخواهند دوباره آن نقش را بازی خواهم کرد.

مارسدن نقش سایکلاپس را در سه فیلم اصلی X-Men بازی کرد و شخصیت او در فیلم X-Men: The Last Stand «مردان ایکس: آخرین ایستادگی» کشته شد. فیلم بعدی آن فرنچایز یعنی X-Men: First Class «مردان ایکس: کلاس اول» چند دهه قبل از فیلم‌های اصلی روایت می‌شد، تا از حضور مجدد بازیگران اصلی در آینده‌ی فرنچایز جلوگیری کند. در فیلم X-Men: Days of Future Past «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» شخصیت‌ها در زمان سفر کرده و آینده را تغییر دادند، که باعث شد مارسدن در پایان آن فیلم حضوری افتخاری در نقش سایکلاپس داشته باشد.

تای شریدان (Tye Sheridan) در فیلم‌های X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان» و X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: ققنوس سیاه» نقش سایکلاپس جوان را بازی کرد، اما خیلی بعید است بتواند وارد دنیای سینمایی مارول شود، چون سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) کارگردان فیلم Dark Phoenix تایید کرده داستان این شخصیت‌ها به پایان رسیده است.

کینبرگ در مراسم واندرکان طی مصاحبه‌ای اعلام کرد:

از ابتدای تولید این فیلم و نوشتن فیلمنامه‌ی آن، یعنی از سه سال و نیم پیش، خیلی قبل‌تر از اینکه قرار باشد دیزنی کمپانی فاکس را تصاحب کند، احساس می‌کردم این فیلم پایان کاملا مناسبی برای سری فیلم‌های X-Men خواهد بود. چون در این فیلم شاهد خانواده‌ای هستیم که حدود ۲۰ سال عاشق آن‌ها شده‌ایم و این خانواده حالا به روشی کاملا متفاوت آزمایش می‌شوند. شما برای اولین بار شاهد از هم پاشیدن این خانواده به معنای واقعی هستید، که در نهایت دوباره کنار هم جمع می‌شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *