شایعه: هانترس شخصیت جدید Birds of Prey خواهد بود

شایعه جدید حاکی از این است که شخصیت Huntress در فیلم Birds of Prey دی سی ظاهر می‌شود. این فیلم که سال ۲۰۱۹ فیلم‌برداری‌اش آغاز می‌شود، گروهی از قهرمانان و تبهکاران زن را نشان می‌دهد.

کتی یان (Cathy Yan) کارگردان این فیلم است و مارگو رابی (Margot Robbie) نقش هارلی کوین را بازی می‌کند. موفقیت فیلم Suicide Squad و شهرت شخصیت رابی باعث شد چهار پروژه با محوریت هارلی کوین در دست ساخت قرار گیرند. از این میان گویا فقط Birds of Prey تولید می‌شود.

سایت خبری Omega Underground گزارش داده که یکی از قهرمانانی که در این فیلم به هارلی کوین ملحق می‌شود، هانترس خواهد بود. این سایت معتقد است که هانترس با هارلی کوین و بت‌گرل همکاری می‌کند. فیلم Batgirl در حال ساخت است هرچند ممکن است بخاطر کناره‌گیری جاس ودون (Joss Whedon) از کارگردانی آن، دچار تعویق شود. این یعنی بت‌گرل می‌تواند در فیلم Birds of Prey زودتر از سولوی خود بازی کند. هنوز مشخص نیست کدام قهرمانان در این فیلم تماما زنانه بازی می‌کنند. طرفداران نباید منتظر Catwoman باشند هرچند قناری سیاه شاید در این فیلم بازی کند.

اگر این شایعه پیرامون هانترس واقعیت داشته باشد، فیلم Birds of Prey ترکیب پیچیده‌ای از قهرمانان زن خواهد داشت. هنوز مشخص نیست هانترس، بت‌گرل و هارلی کوین با چه کسی مواجه می‌شوند هرچند برخی معتقدند تبهکار فیلم بتمن، The Penguin، را در این فیلم خواهیم دید.

هنوز مشخص نشده کدام یک از سه ورژن هانترس در Birds of Prey دیده می‌شود هرچند هلنا برتینلی (Helena Bertinelli) محتمل‌ترین گزینه است. بر اساس گرایش‌های خشونت‌آمیز او، هانترس می‌تواند با رابی تیم خوبی تشکیل دهند. این فیلم اولین بازی برتینلی در لایو اکشن نخواهد بود چون این شخصیت قبلا در فصل اول سریال Arrow ظاهر شده است. ورژن دیگری از این شخصیت را هلنا واین بازی کرده که با برنامه‌های دی سی همخوانی نداشته چون او دختر بتمن از Earth-2 است. دختر دادن به بتمن می‌تواند فیلم‌های آتی شوالیه تاریکی را پیچیده کند.

انتخاب هانترس بسیار منطقی بنظر می‌رسد  چون این شخصیت با ورژن کتاب کامیک Birds of Prey ارتباط داشته است. شهامت هانترس و بت‌گرل صحنه‌های جالبی را روی پرده می‌آورند.

منبع: ScreenRant

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *