سفارش شبکه‌ی HBO برای ساخت سریال کمدی اسپانیایی‌زبان Los Espookys

 

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر شبکه‌ی اچ‌بی‌او (HBO) سفارش ساخت سریال کمدی اسپانیایی‌زبان Los Espookys را به لورن مایکلز (Lorne Michaels) و فرد آرمیسن (Fred Armisen) داده است. این پروژه، سریال کمدی نیم ساعته‌ای به زبان اسپانیایی است. با اینفو در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

رویدادهای سریال Los Espookys در شهری که نسخه‌ی رویایی و عجیب‌وغریب مکزیک امروزی است روی می‌دهند و روایت آن حول گروهی از دوستان می‌گردد که عشق‌شان به وحشت را به کسب‌وکاری عجیب‌وغریب تبدیل می‌کنند. برناردو ولاسکو (Bernardo Velasco)، کاساندرا سیناگروتی (Cassandra Cinagherotti)، آنا فابرگا (Ana Fabrega) و خولیو تورس (Julio Torres) در این سریال به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

ولاسکو نقش رینالدو (Renaldo)، رهبر Los Espookys را ایفا می‌کند که نجیب، مهربان و آرام است. او علاقه‌ی شدیدی به خون لخته‌شده دارد. سیناگروتی نقش اورسولا (Ursula) یک دستیار دندان‌پزشکی با شخصیتی خونسرد را ایفا می‌کند که فراهم‌آورنده‌ی دندان برای هیولاهای گروه است. او عاشق وحشت، خواهرش تاتی (Tati) و از همه بیش‌تر دندان است. فابریگا ایفای نقش تاتی، خواهر اورسولا را بر عهده دارد و دائما در حال تجربه کردن شغل‌های عجیب‌وغریب است. تورس نقش آندرس (Andres)، شخصیت تیره‌وتار و مرموز و دوست صمیمی رینالدو را بازی می‌کند که وارث یک امپراتوری شکلات است. آرمیسن نقش عموی قابل اتکای رینالدو را ایفا خواهد کرد که در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

فرناندو فریاس (Fernando Frias) کارگردان قسمت پایلوت سریال Los Espookys است و آرمیسن به همراه فابریگا نویسندگی آن را بر عهده دارند. تورس نیز این سریال را تهیه خواهد کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز عبارت‌اند از: آرمیسن، مایکلز، اندرو سینگر (Andrew Singer)، فابریگا و تورس.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *