سریال Better Call Saul: پیوستن تونی دالتون به فصل پنجم به عنوان بازیگر ثابت

سریال Better Call Saul

سریال Better Call Saul

پس از اعلام اینکه سریال Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» تا سال ۲۰۲۰ بازنخواهد گشت، شبکه‌ی AMC با خبرهای جدیدی درباره‌ی این سریال برگشته است. این شبکه اعلام کرد تونی دالتون (Tony Dalton) قرار است در فصل پنجم این سریال نقش ثابتی داشته باشد. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

دالتون در فصل چهارم در نقش لالو، برادرزاده‌ی دون هکتور و پسرعموی تاکو برای اولین بار در این سریال حضور پیدا کرد. البته در اولین اپیزود از سریال Breaking Bad «برکینگ بد» که ساول گودمن در آن حضور داشت وقتی والتر و جسی او را به بیابان می‌برند، ساول از آن‌ها می‌پرسد: لالو شما را نفرستاده؟

در فصل چهارم Better Call Saul که از ماه اوت تا اکتبر ۲۰۱۸ پخش شد، مرگ چاک محرکی برای تبدیل جیمی مک‌گیل (با بازی باب اودنکرک (Bob Odenkirk)) به ساول گودمن شد. جیمی پس از مرگ برادرش، وارد دنیای خلافکاری می‌شود که آینده‌ی او به عنوان یک وکیل – و رابطه‌اش با کیم (با بازی ریا سیهورن (Rhea Seehorn)) – را به خطر می‌یاندازد. مرگ چاک همچنین به شدت هاوارد (با بازی پاتریک فابیان (Patrick Fabian)) و کیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد، و آن‌ها را در دو طرف نبردی به وجود آمده توسط برادران مک‌گیل قرار می‌دهد.

فصل پنجم سریال Better Call Saul سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *