سریالی از «تام ریپلی» به دست نویسنده‌ی برنده‌ی اسکار استیون زایلیان در دست ساخت است

در عصر فیلم‌ها و سریال‌های ضد قهرمانی، عجیب است که هنوز ما هنوز سریالی از تام ریپلی (Tom Ripley) ندیده‌ایم. اما بنا بر گزارش ددلاین،  استیون زایلیان (Steven Zaillian) نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، برنامه‌ای برای اقتباس و ساخت سریال از رمان‌های پاتریسیا هایگ‌اسمیت (Patricia Highsmith’) که بر یک شخصیت ضد قهرمان تمرکز دارد را چیده است. هنوز هیچ شبکه‌ای برای این پروژه قرارداد نبسته است اما منابع به ددلاین گفته‌اند که این یک سفارش مستقیم از زیلیان است که نویسندگی و کارگردانی قسمت‌های ابتدایی فصل اول را هم خودش بر عهده دارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با اینفو همراه باشید.

بنا بر گزارش ددلاین، زالیان از ۵ رمان هایگ‌اسمیت استفاده می‌کند به نام‌های: The Talented Mrs. Ripley, Ripley Under Ground, Ripley’s Game, The Boy Who Followed Ripleyو Ripley Underwater تا راهش را به سمت ساخت مجموعه‌ای از یک قاتل سریالی بازکند.

سوال بزرگتر این است که آیا مخاطبان هنوز هم اشتیاقی برای دیدن این شخصیت دارند یا خیر. مشخصا شخصیت تام ریپلی چندین دهه است که شناخته شده است (اولین بار در سال ۱۹۵۵ با نام The Talented Mr. Ripley) اما چشم‌اندازی که در تلویزیون برای این شخصیت وجود دارد، شاید به خوبی داستان‌های آن نباشد اما زیلیان احتمالا می‌خواهد کمی متفاوت کار کند. در حالی که از همگی The Talented Mr. Ripley, Ripley Under Ground و Ripley’s Game اقتباس به عمل آمد، اما تنها The Talented Mr. Ripley در سال ۱۹۹۹ توانست موفق عمل کند و با یک بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری، ۱۲۸ میلیون دلار در باکس آفیس درآمد داشته باشد و ۵ نامزدی اسکار را هم به ارمغان بیاورد.

گفته می‌شود که اگر یک شخصیت را در یک دوره زمانی طولانی به تصویر بکشید و یک نقشه‌ی راه خوب داشته باشید، احتمالا موفقیت نصیبتان خواهد شد. بنابراین نباید تعجب کرد که شبکه‌ها به دنبال ساخت این سریال باشد. به خصوص وقتی نویسنده‌یSchindler’s List  و The Night Of بر سر این کار باشد.

منبع: کالیدر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *