ریس ویترسپون درحال مذاکره برای پیوستن به فیلم Legally Blonde 3 است

 

پایگاه خبری ددلاین (Deadline) اعلام کرده است که ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) قصد دارد تا به فیلم Legally Blonde 3 «لگالی بلاند ۳» برگردد و نقش قبلی خودش، یعنی ال وودز (Elle Woods) را ایفا کند. او در این پروژه، در کنار دیگر اعضای گروه خلاقی کار می‌کند که در دو قسمت قبلی این فیلم حضور داشتند و نقش‌آفرینی می‌کردند. در ادامه با اینفو همراه باشید.

با استناد به گزارشات موجود، به‌نظر می‌رسد که کیرستن اسمیت (Kirsten Smith) و کارن مک‌کولاه (Karen McCullah) درحال انجام مذاکرات پایانی، برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی این فیلم هستند. اسمیت و مک‌کولاه فیلم‌نامۀ فیلم اول را براساس رمان آماندا براون (Amanda Brown) با نام Legally Blonde «لگالی بلاند» نوشتند؛ آن‌ها به محض مشخص شدن کارگردان این پروژه، روند نوشتن فیلم‌نامۀ فیلم Legally Blonde 3 را آغاز خواهند کرد.

هنوز هیچ اطلاعات دیگری از این فیلم در دست نداریم، ولی براساس گفته‌های عوامل فیلم، به‌نظر می‎رسد که قسمت سوم این فیلم با توجه به فضای داستان قسمت اول این سری فیلم‌ها ساخته می‌شود؛ با این تفاوت که این فیلم بیشتر بر روی “توانمندسازی زنان” تمرکز می‌کند، مسئله‌ای که زمانی یکی از مباحث داغ فرهنگی بوده است. عوامل سازنده‌ی این فیلم امیدوارند تا دوباره موفق شوند، بازیگران محلی و جهانی که این سری فیلم‌ها را دوست داشتند و توانستند با ال وودز و داستان فیلم ارتباط برقرار کنند را، برای تماشای قسمت سوم این سری نیز به سینماها بکشانند.

فیلم Legally Blonde، هفده سال پیش منتشر شد و داستان شخصیتی به نام ال وودز را تعریف می‌کرد. ال یک ملکه‌ی مد روز است که توسط نامزدش رها می‌شود. نامزدش پس از ترک او، به دانشگاه حقوق می‌رود و مشغول به تحصیل در آنجا می‌شود؛ از طرف دیگر، ال تصمیم می‌گیرد تا او نیز به همان دانشگاه برود و تلاش کند تا دل نامزد خودش را دوباره به‌دست آورد. در سال ۲۰۰۳ دنباله‌ی این فیلم، یعنی Legally Blonde 2: Red, White & Blonde «لگالی بلاند ۲: قرمز، سفید و بلوند» منتشر شد. داستان قسمت دوم این سری فیلم‌ها ماجرای سفر ال وودز به واشینگتن دی‌سی را دنبال می‌کرد که قصد داشت به اعضای کنگره بپیوندد و از این طریق، قوانینی را علیه آزمایش بر روی حیوانات وضع کند. قسمت اول این سری فیلم‌های موفق شد تا به فروش ۱۴۱ میلیون دلاری در سطح جهان دست پیدا کند، درحالی‌که فقط ۱۸ میلیون دلار بودجه صرف ساخت آن شده بود؛ همچنین قسمت دوم این سری فیلم‌ها، به فروش ۱۲۴ میلیون دلاری در سطح جهان دست‌ یافت و بودجه‌ای معادل ۴۵ میلیون دلار داشت.

جالب است بدانید که اسمیت و مک‌کولاه، پیش از این، نوشتن فیلم‌نامۀ فیلم‌هایی چون Ten Things I Hate About You «ده چیز دربارۀ تو که من ازشان متنفرم» و The House Bunny «خانه خرگوشی» را برعهده داشتند. ویترسپون درحال حاضر مشغول کار در فصل دوم پروژۀ سریال موفق درام شبکۀ اچ‌پی‌او، یعنی سریال Big Little Lies «دروغ‌های بزرگ کوچک» است و همچنین درحال انجام کارهای پیش‌تولید برنامۀ تلویزیونی بدون عنوان خودش برای کمپانی اپل است که قرار است در آن، دوشادوش بازیگرانی چون جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) به ایفای نقش بپردازد.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *