رژیم غذایی سلنا گومز (Selena Gomez) خواننده مشهور آمریکایی در سال ۲۰۱۸

تقریبا همه خانم ها از داشتن اندام متناسب لذت می برند و سلنا گومز به عنوان یکی از کسانی که برای رسیدن به این هدف تقریبا در تمام طول زندگی اش از یک رژیم غذایی سخت و ورزش روزانه پی روی می کند. حالا بشنوید از نکات طلایی رژیم غذایی سلنا گومز و راز تناسب اندام و کاهش وزن وی . در این نوشته قصد داریم در مورد رژیم غذایی سلنا گومز با شما صحبت کنیم.

سلنا گومز را بیشتر بشناسیم ؟

سلنا گومز (Selena Gomez)خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی متولد سال ۱۹۹۲ میلادی است. این هنرمند خوش صدا در گرند پریری، تگزاس، آمریکا به دنیا آمد و بزرگ شد، او برای اولین بار در نقش جایانا در فیلم «بارنی و دوستان»ظاهر شد، زمانی که او تنها ۷ سال سن داشت. او بیشتر به خاطرِ بازی در نقش آلکس روسو در مجموعهٔ کمدی «جادوگران محله ویورلی» از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسیده‌ است. اولین فعالیت او در فیلم سینمایی «بچه‌های جاسوس ۳ : بازی باخته» بود.

رژیم غذایی سلنا گومز بشناسید

سلنا گومز خواننده معروف، تنها راز جلوگیری از اضافه وزن خود را در رژیم ماهی سالمون دودی و کبر (نوعی گیاه بومی‌ نواحی دریای مدیترانه) می‌داند. این خواننده معروف در خصوص رژیم غذایی خود می‌گوید رعایت قوانین این رژیم بسیار سخت است. تمام چیزی که در طول روز می‌توانید مصرف کنید ماهی سالمون نروژی و کبر است.

در این رژیم غذایی که به گفته کارشناسان تغذیه مضر است در طی ۳ روز در تمام وعده‌های غذایی ماهی سالمون می‌خورید و بس! که این خود نوعی فاجعه برای سلامتی بدن است.

البته بد نیست بدانید که رژیمی‌ که در آن فقط ماهی سالمون و کبر باشد در منابع مغذی دیگر ناکافی است و مانند سم در بدن انسان واکنش نشان می‌دهد. اگر حتی در روز دو کیلوگرم ماهی دودی مصرف کنید، با وجود این که ۲۰۰۰ کالری انرژی به بدن خود می‌رسانید ولی منابع اصلی غذایی بدن خود مانند کلسیم، منیزیم، آهن، پتاسیم، ویتامین C، ویتامین B و ویتامین K را تامین نکرده‌اید.

عوارض رژیم غذایی سلنا گومز چیست؟

  • بروز بیماری‌هایی از جمله سردرد، ناراحتی‌های قلبی، تهوع و نقرس از عوارض رژیم لاغری سلنا گومز است.
  • انباشته شدن کلسیم و آهکی شدن بیش از حد بدن، اختلال در عملکرد کلیه‌ها و حتی در مواردی منجر به مرگ می‌شود.

بنابراین قبل از پیروی کورکورانه از رژیم غذایی هنرپیشه‌ها ، مدل ها و خوانندگان حتما با پزشک خود مشورت کنید و مطمئن باشید بهترین تصمیم را یک مشاور تغذیه به شما خواهد داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *