دو تیزر جدید از فصل آخر سریال GOT منتشر شد

سریال GOT

سریال GOT

بازی تاج و تخت شروع به پراکنده کردن اعضای خانواده استارک در سراسر وستروس کرده است. ند استارک دخترانش را به سرزمین پادشاه برد درحالیکه جان اسنو سیاهی را انتخاب کرد و در وینترفل ماند. از آن زمان به بعد، در جنگ پنج قلمرو و بقیه، اعضای این خانواده از هم جدا شدند. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

با پایان یافتن سریال Game of Thrones، استارک‌ها به خانه باز می‌گردند. سانسا استارک با خواهرش آریا و برادرش بران متحد شده است و پیش از آن به جان اسنو پیوست. جان وینترفل را برای کمک به دنریس تارگارین قبل از رسیدن دیگر خواهر برادرانش به خانه، ملحق شد و حالا ویدئو جدید سریال از فصل آخر این اتحاد قوی را نشان می‌دهد.

این ویدئو دیشب از شبکه HBO منتشر شد و جان اسنو را کنار آریا استارک نشان می‌دهد. این دو خارج از خانه در برف هستند و جان اسنو جلوتر ایستاده در حالیکه آریا پشت سر او است.

این اولین باری است که این دو از فصل اول سریال کنار هم دیده شده‌اند. جان و آریا وقتی در وینترفل بزرگ می‌شدند، رابطه خاصی با هم داشتند. تصور می‌شد جان اسنو پسر ند استارک از یک زن دیگر باشد و همسر ند، کتلین، هیچ وقت او را به فرزندی نپذیرفت.

این دو رابطه محکمی حتی بیشتر از خواهر برادری داشتند. قبل از جدایی جان و آریا، جان به آریا یک هدیه خداحافظی داد. این هدیه، شمشیر نازک بود که اسم آریا روی آن حک شده بود. او این شمشیر را در تمامی سفرهایش در سراسر وستروس به همراه داشت. این تنها چیزی بود که او در طول اقامتش در خانه سیاه و سفید دور نینداخت و از خود جدا نساخت. حالا او قاتل آموزش دیده‌ای است و اتحاد او با جان چیزی است که طرفداران انتظارش را داشتند.

اینکه آریا عشق جان به دنریس را بپذیرد یا نه، چیزی است که باید منتظر ماند و دید. جان استقلال وینترفل را بدون مشورت با سانسا برای کمک به دنریس در مبارزه با وایت واکرها و ارتش فناناپذیرش به مادر اژدهاها داد. برای دیدن مابقی داستان باید تا ۱۲ روز دیگر صبر کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *