در مصاحبه Hellboy روند ساخته شدن فیلم را ببینید

Hellboy

Hellboy

فیلم رو به آماده Hellboy نه تنها این ضد قهرمان دوست‌داشتنی کمیک را نشان می‌دهد بلکه اثر هنری برجسته مایک میگنولا (Mike Mignola) را روی پرده نقر‌ه‌ای به تصویر می‌کشد. در مصاحبه ویدئویی فیلم، میگنولا درباره این فیلم می‌گوید.

دیوید هاربر (David Harbour) بازیگر سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) شخصیت اصلی فیلم است و به ایان مک‌شاین (Ian McShane) پیوسته که نقش پدر خوانده Hellboy، پروفسور تروور براتنهولم را ایفا می‌کند. میلا جووویچ (Milla Jovovich) نقش تبهکار فیلم، نیمو ملقب به ملکه خون، ساشا لین نقش آلیس مونان، پنه‌لوپه میچل (Penelope Mitchell) نقش جادوگر پیر، گانیدا، و دنیل دا کیم نقش بت دامیو را بازی می‌کنند.

وقتی از هاربر درباره شخصیت‌اش در فیلم پرسیده شد، گفت:

او قلبی دارد که خیلی خوب است و چیزی که من می‌بینم خیلی متفاوت و بزرگتر است. آن بیشتر شکسپیری است. آن اهریمن، جادوگر و چیزهایی از این قبیل دارد. اما بیشتر شبیه کسی است که توی شرایط بدی گیر افتاده و سعی دارد آدم خوبی باشد.

نیل مارشال (Neil Marshall) این فیلم را به قلم اندرو کاسبی (Andrew Cosby)، کریستوفر گلدن (Christopher Golden) و مایک میگنولا (Mike Mignola) کارگردانی می‌کند. لری گوردن (Larry Gordon) و لیود لوین (LIoyd Levin) این فیلم را به همراه مایک ریچاردسون (Mike Richardson) تولید می‌کنند.

فیلم Hellboy در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) اکران می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *