جدایی فلیسیتی از الیور: خداحافظی امیلی بت ریکاردز با تیم Arrow

جدایی فلیسیتی از الیور

جدایی فلیسیتی از الیور

سایت خبری EW اعلام کرده که امیلی بت ریکاردز (Emily Bett Rickards) به فصل هشت و آخر سریال Arrow باز نمی‌گردد. شما خوانندگان اینفو می‌توانید در ادامه خبر بیانیه تهیه‌کنندگان سریال، گرگ برلنتی (Greg Berlanti) و بث اسکوارتز (Beth Schwartz) را بخوانید:

ما مفتخریم این مدت از فصل اول با امیلی کار کردیم و طی این ۷ سال او یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی را خلق کرد. و اگرچه از جدایی او از سریال عمیقا ناراحت هستیم، از او و آینده کاری‌اش حمایت می‌کنیم. او برای همیشه عضوی از خانواده Arrow خواهد بود.

دیروز امیلی بت ریکاردز که نقش نابغه تکنولوژی، فلیسیتی اسموک، را در سریال Arrow بازی می‌کند اعلام کرد این درام ابر قهرمانی طولانی CW را بعد از فصل هفت ترک می‌کند.

ریکاردز در پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

من و فلیسیتی دو نفر نزدیک به هم هستیم. اما یکی از ما بعد از فصل هفت با شما خداحافظی می‌کند. از همه شما برای این مدتی که در سریال ما را همراهی کردید، تشکر می‌کنم، لحظاتی که با آسانسور بالا می‌رفتیم، با هیولاها مواجه می‌شدیم و می‌ترسیدیم و برگرهایی که خوردیم. فلیسیتی همیشه در قلب من خواهد بود و امیدوارم در قلب شما هم بماند چون اگر بخاطر شماها نبود، هیچوقت زنده نمی‌ماند.

استفان امل (Stephen Amell) بازیگر نقش گرین ارو، بعد از اعلام خبر جدایی ریکاردز از سریال، تصویری از فلیسیتی اسموک در فصل اول سریال را توییت کرد.

اگرچه فلیسیتی اسموک نام شخصیتی در کتاب‌های کمیک است، سریال Arrow از او شخصیت خاصی ساخت.

**هشدار: خطر اسپویل**

در فصل اول، فلیسیتی بصورت متخصص IT عجیبی در موسسه Queen Consolidated معرفی شد که الیور از مهارت‌های کامپیوتری او استفاده می‌کرد. او سرانجام به تیم ارو پیوست و ریکاردز به دلیل واکنش مثبتی که به شخصیت‌اش صورت گرفته بود، پای ثابت سریال شد. طی این چند سال او و الیور عاشق هم شدند و در فصل ۶ ازدواج کردند. در فصل ۷ فهمیدیم که آن‌ها بچه‌ای به اسم میا دارند.

در حال حاضر، مشخص نیست جدایی ریکاردز از این سریال داستان ازدواج فیلیسیتی و الیور را به کجا ختم می‌کند. قسمت جدید سریال نشان داد که فیلیسیتی قطعا در سال ۲۰۴۰ زنده است.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، این درام شبکه CW پاییز امسال با فصل آخر به پایان می‌رسد. تصمیم‌گیری برای اتمام سریال در طول فصل ۶ و با اعلام جدایی امل بعد از فصل ۷، گرفته شد.

امل ماه گذشته در پستی در فیس‌بوک درباره جدایی‌اش از سریال بخاطر خانواده‌اش اظهار داشته بود:

بعد از فصل ۶ من به گرگ برلنتی که از او تشکر خواهم کرد، گفتم که از نظر شخصی و حرفه‌ای بهتر است بعد از اتمام فصل بعدی، از سریال جدا شوم. یک چیزی به من می‌گوید وقتی کار تمام شود، کار من تمام نشده است. اگر Arrowverse را دیده باشید، متوجه منظورم می‌شوید.

سریال ارو، ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) ساعت ۹ شب روی آنتن شبکه The CW می‌رود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *