تیزر سریال Pennyworth منتشر شد: داستات زندگی خدمتکار بتمن ساخته می‌شود

Pennyworth

Pennyworth

تیزر سریال Pennyworth درباره داستان اریجین پیشکار بتمن، آلفرد پنی‌ورث، منتشر شده است. نقش خدمتکار، نگهبان، پیشکار و اغلب پدر شوالیه تاریکی را در سالیان متمادی افراد زیادی بازی کرده‌اند. از آلن ناپیر (Alan Napier) در سریال تلویزیونی بتمن در سال ۱۹۶۰ گرفته تا مایکل گو (Michael Gough) در چهار فیلم بتمن و بعد از آن مایکل کین (Michael Caine) در سه‌گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان و اخیرا جرمی آیرنز (Jeremy Irons) در فیلم‌های Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) و Justice League (لیگ عدالت). در ادامه با اینفو همراه باشید.

شان پرتوی (Sean Pertwee) اخیرا نقش آقای پنی‌ورث را در سریال تلویزیونی گاتهام بازی کرده است. آلفرد با بازی پرتوی نسبتا جوان و موعظه‌گر تر از قبلی‌هاست چون گاتهام دوران نوجوانی بروس واین را نشدن می‌دهد. او همچنین مردی با گذشته مرموز و خطرناک ایت که از موقعیت‌های متعددی فرار کرده است. با اینکه Pennyworth ضرورتا داستان اریجین شخصیت پرتوی در گاتهام نیست، اما می‌تواند باشد.

تیزر این سریال بصورت آنلاین قبل از پخش آن از شبکه Epix در تابستان امسال منتشر شده است. شما خوانندگان عزیز می‌توانید این تیزر را از قسمت زیر مشاهده کنید.

با اینکه این تیزر ۱۷ ثانیه است، مقدمه جالبی بر آلفرد پنی‌ورث با بازی جک بانون (Jack Bannon) و سبک زندگی جیمز باندی او دارد.

این سریال زمانی را نشان می‌دهد که پنی‌ورث سرباز سابق بریتانیا بوده و وارد حراست کمپانی در لندن در سال ۱۹۶۰ می‌شود و بعد نزد پدر میلیاردر بروس واین، توماس واین، مشغول به کار می‌شود. این تیزر حاکی از ماجراجویی بودن سریال به همراه مبارزه با شنل و خنجر، تفنگ و چاقو است.

لحن سریال کمی عجیب است. فصل اول ۱۰ قسمتی است و بازیگران آن عبارتند از: پالی واکر (Polly Walker)، دوروتی اتکینسون (Dorothy Atkinson)، جیسون فلمینگ (Jason Flemyng)، جسیکا الربی (Jessica Ellerby) و پالوما فیث (Paloma Faith).

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *