تولید سریال تعاملی You vs. Wild توسط نتفلیکس با حضور بیر گریلز

پس از موفقیت شبکه‌ی نتفلیکس در چارچوب برنامه‌های تعاملی، این شبکه سریال جدیدی با این فرمت می‌سازد که در آن هدایت ماجراهای You vs. Wild «شما در برابر طبیعت» با حضور بیر گریلز (Bear Grylls) توسط انتخاب مخاطبان صورت می‌گیرد. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

این سریال هشت اپیزودی مخاطبان را همراه گریلز که بیشتر برای حضور در سریال‌های واقعی ماجراجویانه‌ی Man vs. Wild «انسان در برابر طبیعت» و Running Wild «مرد دونده» شناخته می‌شود را وارد ماجراجویی‌های مختلفی در سراسر دنیا می‌کند.

گریلز در بیانیه‌ای در این باره گفته است:

خیلی خوشحالم که قرار است اولین سریال تعاملی لایواکشن که در نوع خودش اولین است را به بینندگان ارائه دهم، و به مخاطبان تجربه‌ای کاملا واقعی از مناظر زیبای دنیا را نشان دهم.

این سریال به کارگردانی بن سیمز (Ben Simms) توسط گریلز، کریس گرنت (Chris Grant)، درو باکلی (Drew Buckley)، بن سیلورمن (Ben Silverman)، هاوارد اوونز (Howard Owens)، باب بوچا (Rob Buchta) و دلبرت شوپمن (Delbert Shoopman) تهیه می‌شود.

نتفلیکس قبلا در زمینه‌ی سریال‌های تعاملی به موفقیت‌هایی رسیده که شامل برنامه‌های کودک و فیلم مستقل علمی تخیلی Black Mirror: Bandersnatch «آینه سیاه: باندراسنچ» بوده که با استقبال خوبی از طرف منتقدین و مخاطبان روبرو شده‌اند، اگرچه این کار باعث می‌شود به انسجام و کلیت آن برنامه آسیب‌هایی زده شود. با اینکه این شبکه اطلاعاتی درباره‌ی تعداد بینندگان خودش منتشر نمی‌کند، اما اعلام کرده این نوع برنامه‌ها طرفداران زیادی دارند.

سریال You vs. Wild در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۱۹ (۲۱ فروردین ۹۸) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *