تمرینی که هماهنگی و آرامش را به ارمغان می‌آورد

نوشته‌‌‌‏ای از سورن رائو از کلکته به تمام مردم دنیا :

به تازگی کتیا و هاینز، زوج استرالیایی که در ازدواجشان دچار تنش و ناسازگاری شده بودند، با تمرین معنوی فالون دافا (که فالون گونگ نیز نامیده می‌شود) آشنا شدند.‌ از آن زمان به بعد، زندگی آنها متحول شده است و دوباره با آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند.

کاتیا می‌‌‏گوید : « فالون دافا زندگی من را کاملا تغییر داد ‌و به تدریج متوجه شدم‌ مقصر بخشی از این اختلاف در این ازدواج من بودم‌. این آموزه‌ها من را راهنمایی کرد تا با دیدگاه جدیدی به مسایل بنگرم. من را قادر می‌کند اول از همه به فکر دیگران باشم و ملاحظه ‌آنها را بکنم ‌و باعث تغییرات مثبت زیادی در من شده است. »

« فمیدم نباید همسرم را کاملا مقصر شکست رابطه‌مان بدانم ‌و اینکه ملاکم برای ارزیابی مسایل صحیح بنظر نمیرسد. تنها راه این بود که تغییر را از‌ خودم شروع کنم، دیدگاه گذشته‌ام را کنار بگذارم‌ و با نیکخواهی بیشتری با دیگران رفتار کنم. این باعث شد رابطه‌ام با همسرم بهبود یابد. »

میلیون‌‌‏ها داستان واقعی از افرادی وجود دارد ‌که به لطف تمرین فالون دافا، در زندگی‌‌‌‏‌‌‌‏شان به هماهنگی و آرامش رسیده‌اند. از زمان معرفی آن در چین در ۱۳ مه ۱۹۹۲، این تمرین شگفت‌انگیز در‌۲۵‌ سال گذشته موجب تندرستی و آرامش بسیاری برای تمرین‌کنندگان آن شده است.

این روش مراقبه با داشتن سه اصل کیهانی حقیقت، نیک‌خواهی و بردباری، باعث ارتقای خصوصیات اخلاقی و رفتاری فرد می‌شود.

در حالی که میلیون‌ها تمرین‌کننده فالون دافا در سراسر جهان در تاریخ ۱۳ مه سال ۲۰۱۷ میلادی بیست و پنجمین سالگرد تاسیس آن را جشن می‌‌‌‏گیرند، شادی‌‌‌‏شان بخاطر آزار و شکنجه هم تمرین کنندگان خود در چین با غم و اندوه همراه است. تمرین کنندگان فالون دافا در کشور چین به مدت طولانی ۱۷ سال است که از آزار و اذیت بیرحمانه، بی‌وقفه رنج می‌برند.

حالا این سوال مطرح است که چرا این تمرین شگفت انگیز که باعث بهبود سلامت جسمی و ذهنی مردم می‌شود، توسط دولت چین ممنوع شده است؟ چرا مردم بیگناه دستگیر، شکنجه و حتی برای اعضای بدنشان کشته می‌شوند؟ سخت است که باور کنیم که چنین تمرین صلح آمیز و غیر‌سیاسی بتواند به عنوان تهدیدی برای رژیم کمونیستی در نظر گرفته شود. اما این فقط نقض حقوق بشر در آزادی عقیده نیست. کشتن این مردم بیگناه برای اعضای بدنشان، نسل کشی و جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود.

من فرم تقاضا برای پایان دادن به آزار و اذیت تمرین کنندگان فالون دافا در چین را امضا کرده‌ام. فکر می‌کنم برای همه ما مهم است که در‌مورد پایان دادن به این موضوع اقدام کنیم. زیرا آزار و شکنجه مردم خوب در‌هر گوشه از دنیا، بر روی همه ما تاثیر می‌گذارد. اگر می‌توانید این فرم را امضا کنید و به دیگران هم در مورد این موضوع حیاتی اطلاع رسانی کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *