تصویر جدیدی از اسپین‌آف سریع و خشن منتشر شد

ادریس البا (Idris Elba) در تصویر جدید اسپین‌آف سریع و خشن، Hobbs & Shaw Hobbs & Shaw، در حال تکان دادن آتش‌پاش است. البا در این دنباله نقش تبهکار اصلی فیلم، بریکستون، را ایفا می‌کند. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

در دنباله هابز و شا، دو شخصیت فیلم سریع و خشن، لوک هابز (با بازی دواین جانسون) و دکارد شا (با بازی جیسون استاتهام) با هم تیم می‌شوند و چاره‌ای جز همکاری با هم ندارند. در سری فبلم‌های سریع و خشن، هابز و شا مقابل هم بودند. هرچند در این دنباله آن‌ها مجبورند کنار هم کار کنند تا مانع بریکستون شوند و خواهر مامور MI6 را نجات دهند. اولین تریلر فیلم قدرتمند بودن شخصیت البا را ثابت کرد و این تصویر جدید حاکی از دامنه گسترده‌ای از سلاح‌هایی است که او در فیلم استفاده می‌کند.

هیرام گارسیا (Hiram Garcia) یکی از تولیدکنندگان فیلم، تصویر جدیدی از البا را در صفحه شخصی خود توییت کرده است. در این عکس، بریکستون در حال تیراندازی با آتش‌پاش بزرگی است. او که در جلوی دیواری از سلاح‌ها ایستاده، سلاح انتخابی خود را برداشته است. شما خوانندگان عزیز می‌توانید این تصویر را از قسمت زیر مشاهده کنید:

این فیلم برای طرفداران فرنچایز سریع و خشن بسیار جذاب است اما آن‌ها تا مه ۲۰۲۰ باید منتظر اکران فیلم بمانند. باتوجه به تریلر فیلم، شخصیت البا نیازی به سلاح ندارد، خودش یک سلاح است. این فرنچایز سراسر اکشن و فیلم ابر قهرمانی مدرنی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *