تاریخ اکران سری دوم Peter Rabbit اعلام شد

 

سری دوم Peter Rabbit شرکت سونی در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. اقتباس اورجینال داستان بیتریکس پاتر دوست‌داشتنی در ماه فوریه راهی سینماها شد و در سایه موفقیت Black Panther (پلنگ سیاه) قرار گرفت و هنوز هم توانست یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ باشد. این انیمیشن با بودجه ۵۰ میلیون دلاری خود ۱۱۵ میلیون دلار فروخت و نمرات ثابتی دریافت کرد و سونی را متقاعد کرد تا دنباله آن ساخته شود. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

سری اول پیتر خرگوشه جلوه‌های ویژه فوق‌العاده‌ای با صداگذاری عالی با حضور ستارگانی همچون جیمز کوردن (James Corden) و مارگو رابی (Margot Robbie) و دامنال گلیسون (Domhnall Gleeson) و رز بیرن (Rose Byrne) داشت. حالا انتظار می‌رود همگی این افراد به سری دوم پیتر خرگوشه برگردند. سونی تاریخ برگشت این انیمیشن را اعلام کرده و طرفداران باید مدتی صبر کنند.

طبق گزارش ددلاین، قرار است پیتر خرگوشه ۲ در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ اکران شود. این انیمیشن با فیلم‌های همچون The Loud House کمپانی پارامونت و Event Film #3 برادران وارنر اکران خواهد شد.‌ انتظار می‌رود نویسنده و کارگردان کار، ویل گلاک (Will Gluck)، به این دنباله بازگردد و دوباره سکان‌دار آن باشد. صداپیشگان این انیمیشن دیزی رایدلی (Daisy Ridley) و الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) نیز باز خواهند گشت. فروش جهانی پیتر خرگوشه ۳۲۵ میلیون دلار بوده که با توجه به بودجه‌اش شگفت‌آور است.

ددلاین افزوده که سری دوم پیتر خرگوشه ۲۷ مارس ۲۰۲۰ در سینماهای بریتانیا اکران می‌شود جایی که نسخه اصلی ۵۵.۷ میلیون دلار فروش داشت و بزرگترین فیلم غیر باندی سونی در این کشور شد. تاریخ اکران پیتر خرگوشه ۲ تاریخ اکران قبلی انیمیشن بدون عنوانی از فیل لرد و ریس میلر است که ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ اکران می‌شود.‌ فیلم Escape Room سونی ۳۰ نوامبر اکران می‌شود.

پیتر خرگوشه ثابت کرده که بسیار جالب است و نوستالژی قوی برای سرگرم کردن شمار زیادی از خانواده‌هایی دارد که آن را به پلنگ‌ سیاه ترجیح دادند. مادامی که فرنچایزی جدید سودمند باشد، و بیشتر از بودجه‌اش فروش داشته باشد، دنباله‌ها ساخته می‌شوند.

پیتر خرگوشه توانست به واکنش شدیدی که فیلم بخاطر آلرژی شخصیت‌اش به تمشک سیاه با آن مواجه بود، فائق آید. بعضی از علاقمندان به سینما از این آلرژی راضی نبودند و شخصیت‌ها را قلدر می‌نامیدند. اما گویا این جنجال نتوانسته مانع موفقیت پیتر خرگوشه و سری دوم آن که دو سال دیگر اکران می‌شود، گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *