برایس چارلز و تیت مور به سریال کمدی Woman Up پیوستند

[برایس چارلز (Bryce Charles) بازیگر سریال Black-ish و بازیگر تازه‌ واردی به‌نام تیت مور (Tate Moore) در سریال کمدی Woman Up از شبکه ABC هنرنمایی خواهند کرد. Woman Up برگرفته از سریال تلویزیونی Life in Pieces است، که ستاره‌ی آن زو لیستر جونز (Zoe Lister-Jones) است و از دستایاران کارگردان این سریال می‌توان به لیز مریوتر (Liz Meriwether) و جیسون وینر (Jason Winer) اشاره کرد. Single Parents تهیه‌کننده‌ی بخش تلویزیونی ۲۰th Century Fox، این فیلم را نیز تهیه می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با اینفو همراه باشید.

سریال Woman Up توسط لیستر جونز نویسندگی و کارگردانی می‌شود، و درباره‌ی دو مادر جوان و کشاورز است که مری الیزابت الیس (Mary Elizabeth Ellis) و تاونی نیوسام (Tawny Newsome) نقش آن دو را بازی می‌کنند. آنها با الاغ‌های خود قصد دیدن دخترانشان که در دبیرستان فارق التحصیل شده‌اند، را دارند. و اکنون در ۳۵ سالگی برای دیدن جوانانی که هرگز ندیده‌اند، خود را آماده کرده‌اند.

برایس چارلز نقش الیزابت جوان را بازی خواهد کرد. بازیگران فیلم هم همانطوری که اعلام شد، شامل ابی کوین (Abby Quinn)، گبریل الیس (Gabrielle Elyse)، کیم ویتلی (Kym Whitley) و لئون توماس (Leon Thomas) است.

از افتخارات چارلز می‌توان به هنرنمایی در سریال Fuller House، و همینطور سریال Black-ish و Teachers اشاره کرد. او نقشش را سریال Tales of the City از نتفلیکس ادامه می‌دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *