با دانلود کتاب “پدر پولدار پدر بی پول” دید خودتان را نسبت به ثروتمند شدن تغییر دهید

«به مدرسه برو، نمره‌های خوب بگیر و در جست و جوی شغلی مطمئن باش». نصیحت‌هایی که هر روز از سوی والدین تکرار می‌شوند. اما “رابرت تی. کیوساکی” نویسنده ژاپنی- امریکایی در دانلود کتاب “پدر پولدار پدر بی پول ” این نصیحتهای پدر و مادر را تکراری و بدون تاثیر می‌داند که راه به جایی ندارند و درنهایت خیلی از فرزندان در سراسر عمر با وجود تحصیلات و شغل مناسب با بی‌پولی دست و پنجه نرم می‌کنند.

پدر پولدار پدر بی پول روایت حقیقی دو پدر فقیرپولدار است که رابرت تی. کیوساکی با همکاری “شارون لچر” آن را نوشته‌اند. کتابی که موفق به فروش ۲۶ میلیون نسخه تا سال ۲۰۱۶ شده است تا خرید کتاب باعث شود آینده‌ی اقتصادی مطمئنی را برای دوستداران ثروت ایجاد کند.

دانلود کتاب عنوان می‌کند: احمقانه است که به فرزندانمان بگوییم خوب درس بخوان، احمقانه است که فکر کنیم نظام آموزشی حاکم برمدرسه ها فرزندان را برای دنیای پس از فارغ التحصیلی مهیا می‌سازد. همه‌ی فرزندان نیازمند اموزش هایی بیشتر و متنوع‌تر هستند. آن‌ها باید قوانین و انواع گوناگون آن را بشناسند. قوانینی مربوط به پول که ثروتمندان بدان عمل می‌کنند.

خطرناک‌ترین نصیحتی که به یک فرزند می‌توان کرد این است: به مدرسه برو، نمره‌های خوب بگیر و در جست و جوی شغلی مطمئن باش. این نصیحتی است بد و بدون تاثیر! و اگر کسی واقعا خواهان آینده‌ی اقتصادی مطمئنی برای فرزندانش باشد، باید بداند که آن‌ها نمی‌توانند پیرو یک مشت قوانین کهنه باشند.

امروزه فرزندان به آموزشهای پیشرفته نیاز دارند. تحصیلات اساس موفقیت است، اما مهارتهای مالی و ارتباطی نیز به اندازه تحصیلات دانشگاهی مهم هستند. ضروری است تا فرزندانمان را با پختگی بیشتری نصیحت کنیم و در این زمینه نیز به نظریه‌های آموزشی جدید و متفاوت نیازمندیم. شاید بهتر باشد به فرزندانمان بگویم بکوش تا کارمند خوبی شوی و در عین حال بکوش تا خود صاحب شرکت سرمایه گذاریی شوی.

دانلود کتاب سرگذشت دو پدر رابرت است یکی پدر پولدار پدر بی پول که هریک از دیدگاه خود مهارتهای مختلف را به او آموخته‌اند. و اختلاف بین دو پدر دورنمایی مهم را ترسیم می‌کند. چرا که ثروتمندان بچه‌هایشان را به گونه‌ای متفاوت از دیگران آموزش می‌دهند. آن‌ها در همه حال، در خانه و حتی موقع صرف غذا، به این کار مشغولند.

دانلود کتاب درسهایی از یک پدر ثروتمند است که ارزش پول را به فرزندانش می‌آموزد و طبقات فقیر و متوسط از آن بیگانه‌اند. وقتی ما در نقش والدین به فرزندانمان می گوییم ” به مدرسه برو، حسابی درس بخوان و شغل خوبی پیدا کن” این کار زایده‌ی عادات فرهنگی ماست نه اینکه این نصیحتها واقعا کاربردی باشند و آنها را ثروتمند کند.

دنیای پیرامون ما تغییر کرده است اما نصیحت‌هایمان نه! برای همین نصیحتها برای فرزندانی که در دنیای به سرعت در حال تغییر به دنیا آمده‌اند، کسل کننده شده است. برای همین زیگ زیگلر نویسنده و سخنران مشهور جهان ضمن توصیه خرید کتاب می‌گوید: برای رسیدن به ثروت انبوه، مطالعه‌ی پدر پولدار پدر بی پول می‌تواند سودمند باشد. این کتاب نبوغ مالی شما را افزایش خواهد داد.

رابرت تی. کیوساکی نویسنده میلیاردر ژاپنی- آمریکایی در دانلود کتاب تحصیلات را اساس موفقیت می‌داند، اما مهارتهای مالی و ارتباطی را نیز به همان اندازه تحصیلات دانشگاهی مفید هستند. دنیا تغییر کرده اما روش آموزش همچنان ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.

بسیاری از عقاید رابرت تی. کیوساکی با اصول بنیادی و پذیرفته شده حسابداری به مخالفت برمی خیزد، اما در عین حال بستر مناسبی فراهم می‌سازد تا از منظری دیگر به این موضوع که چگونه سرمایه گذاران واقعی تصمیمات سرمایه گذاری‌شان را تجزیه و تحلیال می‌کنند نگریسته می‌شود.

مارک ویکتور هانس نویسنده همکار نیویورک تایمز نیز با اشاره به اهمیت کتاب و خرید کتاب می‌گوید: اگر واقعا می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید به شخصی ثروتمند تبدیل شوید و ثروتمند باقی بمانید این کتاب را حتما بخوانید. پدر پولدار پدر بی پول کتابی معمولی راجع به پول نیست. این کتاب بسیار ساده نوشته شده است، اما فراگیری پیام‌های کلیدی آن مثل پولدار شدن و غیره به تمرکز و حوصله نیازمند است.

مدرسه‌ها آنچه را که ثروتمندان از آن اگاه هستند آموزش نمی‌دهد، بنابراین خودمان باید از مال داران پند بگیریم. چرا که شیوه اندیشیدن و کسب مهارتهای جدید است که میزان پول داری را مشخص می‌کند. فاصله‌ی مردم بی پول با ثروتمندان فقط به اندازه کسب یک مهارت است و دانش مالی، ترکیبی از حسابداری، سرمایه گذاری، بازاریابی و قانون است که دانلود کتاب آن را برای پولدار شدن پیشنهاد می‌کند.

این کتاب که در سال ۲۰۰۱ میلادی در لیست ۱۰ کتاب پرفروش دنیا قرار گرفت را می‌توان از طریق نرم افزار کتاب خوان به نام فیدیبو دریافت کرد. با نصب این نرم افزار می‌توان دانلود کتاب پدر پولدار پدر بی پول را انجام داد.

فیدیبو که هم اکنون با 300 ناشر ایرانی همکاری دارد.کاربران این نرم‌افزار با دانلود کتاب در هر مکان و هر زمان دسترسی پیدا می‌کنند. و پس از دانلود کتاب،‌ امکان تنظیمات شخصی اعم از هایلایت،‌ یادداشت‌نویسی، تغییر رنگ،‌ اندازه و شکل فونت‌ها فراهم می‌شود. چراکه زندگی در دنیای امروز نیازمند ایده‌های جدید است که این کتاب سعی دارد آن را پیش پایمان بگذارد.

بزرگ شدن در کنار دو پدر با عقایدی متفاوت به رابرت آموخته بود که برای رسیدن به دو هدف مختلف تلاش کند. در ابتدا پدر تحصیل کرده او را برای بدست آوردن شغلی مناسب در یک شرکت تشویق می‌کرد، اما پدر ثروتمندش از او می‌خواست تلاش کند تا خود صاحب یک شرکت شود. پدر تحصیل کرده می‌گفت: سعی کن فرد باهوشی باشی. پدر ثروتمند می‌گفت: یاد بگیر چگونه افراد باهوش را به خدمت بگیری. یکی می‌گفت: عشق به پول ریشه‌ی تمام بدی‌هاست در حالیکه دیگری می‌گفت: بی پولی ریشه‌ی همه‌ی بدی‌هاست.

پدر فقیر می‌گفت: “نمی‌توانم” اما پدر ثروتمند این کلمه را قدغن می‌کرد او اصرار داشت که به جای آن بگوید: چگونه می‌توانم آن را انجام دهم. پدر ثروتمند معتقد بود وقتی مرتب بگویی نمی‌توانم فعالیت ذهنی شما متوقف می‌شود.

رابرت در دانلود کتاب معتقد است: داشتن دوپدر بانفوذ این امکان را به من می‌داد که بتوانم تاثیر دیدگاه‌های مختلف را بر زندگی افراد مشاهده کنم. من دریافتم این طرز فکر مردم است که زندگیشان را می‌سازد. بین فقیر و بی پول تفاوتی هست، بی پولی امری موقتی، اما فقر همیشگی است.

دکتر کوکن استاد اقتصاد در دانشگاه ملبورن نیز می‌گوید: دانلود کتاب پدر پولدار پدر بی پول راهی برای پولدار شدن نشان نمی‌دهد، بلکه کلید پذیرفتن مسئولیت امور اقتصادی و بهبود آن را با مدیریت پول به شما نشان می‌دهد.

دانلود کتاب پدر پولدار پدر بی پول برای افرادی که به دنبال مدیریت آینده‌ی مالی خود هستند، نقطه آغاز است. نقطه‌ای که نرم‌افزار کتاب‌خوان فیدیبو این قابلیت را به کاربران می‌دهد تا بتوانند کتاب الکترونیک را دانلود، طبقه‌بندی و مطالعه کنند. و اگر می‌خواهید به نبوغ مالی‌تان را شکوفا کنید، به خرید کتاب از طریق این نرم افزار اقدام کنید. چراکه فیدیبو خرید کتاب را آسان‌تر در اختیار شما قرار می‌دهد و با نصب رایگان این نرم افزار علاوه بر پدر پولدار پدر بی پول به دنیایی از کتاب دسترسی پیدا می‌کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *