با این ۱۱ ژست های عکاسی لاغرتر دیده شویم – عکس ه ژست عکاسی

 

ژست های عکاسی روز دنیا مخصوص خانم های چاق

نکات ژست عکاسی برای خانم های چاق : خیلی از خانم هایی که لاغر نیستند نمی توانند عکس هایی به خوبی عکس های روی مجله ها داشته باشند. اما این باور غلط است. هر خانمی صرفنظر از نوع اندامی که دارد با رعایت یکسری نکات می تواند بهترین عکس ها را داشته باشد.

این مقاله نه تنها به کار عکاسان می آید، بلکه تمام خانم هایی که می خواهند در عکس ها ، عالی جلوه کنند نیز می توانند از ژست های عکاسی آموزش داده شده کمک بگیرند. این ژست ها عکاسی کمکتان می کند ویژگی های خوب را برجسته و کوچکترین مواردی که باعث خراب شدن عکستان می شود را پنهان کنید. به راحتی تبدیل به یک سوپر مدل شوید.

هدف از درج این مطلب ، آشنایی با ژست های عکاسی برای خانم های چاق است. در اینجا سعی می کنیم با معرفی جدیدترین و زیباترین ژست های عکاسی برای خانم های چاق ایرانی، راهنمای مناسبی برای داشتن عکس های زیبا و دوست داشتنی باشیم . امید است این ژست های عکاسی مورد توجه شما عزیزان واقع گردند.

نکات ژست های عکاسی برای خانم های چاق

بازوها را لاغرتر نشان دهید

برای این که بازوها در عکس لاغرتر نشان داده شوند نباید آن ها را زیاد به بدن نزدیک کنید. در مقابل دوربین کمی یک طرفه بایستید و یکی از دست ها را روی کمر قرار دهید تا با بدن فاصله بگیرد. با این ژست ساده بازوها لاغرتر نشان داده می شود.

ژست های عکاسی برای خانم های چاق

پاها را زیاد به هم نزدیک نکنید

فاصله بین ران ها فرم اندام را متعادل تر نشان می دهد پاها را لاغرتر. برای این کار روی انگشت ها بایستید و باسن را کمی عقب بدهید.

ژست های عکاسی برای خانم های چاق

غبغب

غبغب فقط مشکل چاق ها نیست بلکه ممکن است لاغرها هم داشته باشند. اگر دوست ندارید در عکس ها غبغب داشته باشید کمی سرتان را جلو ببرید و زبانتان را به سقف دهان بچسبانید.

ژست های عکاسی برای خانم های چاق

باریک نشان دادن کمر

یک طرفه جلوی دوربین بایستید و دست را روی کمر قرار دهید. این ژست باسن را بزرگ و کمر را باریک نشان می دهد.

ژست های عکاسی برای خانم های چاق

با کمر صاف بنشینید

صاف نشستن در ظاهر عکس بسیار موثر است. اما خیلی ها این را فراموش می کنند. اگر صاف بنشینید هم چربی های شکم مشخص نمی شود و هم بازوها و پاها لاغرتر نشان داده می شوند.

ژست های عکاسی برای خانم های چاق

کمی بدن را جلو بدهید

هنگام گرفتن عکس پرتره به عقب تکیه ندهید زیرا با این کار چاق تر نشان داده می شوید، چانه پهن و گردن کوتاه تر می شود. سرتان را کمی بچرخانید و بدن را به سمت دوربین جلو بدهید.

ژست های عکاسی برای خانم های چاق

وزنتان را به یک طرف بدن بیندازید

تحت هیچ شرایطی به صورت نیمرخ جلوی دوربین نایستید. سعی نکنید بدنتان را مخفی کنید. بلکه باید زیبایی های آن را نشان دهید. سه رخ در مقابل دوربین بایستید، شانه ها را عقب بدهید، وزنتان را روی یکی از پاها بیندازید، پای جلویی را جلوتر بدهید و روی انگشت ها بایستید.

ژست های عکاسی برای خانم های چاق

پاها در حالت ضربدری

برای این که چاقی بدن در عکس ها کمتر نشان داده شود پاها را در حالت ضربدری قرار دهید مثل این که می خواهید قدم بردارید. و یکی از دست ها را روی کمر قرار دهید.

ژست های عکاسی برای خانم های چاق

ژست های عکاسی برای خانم های چاق

ژست های عکاسی برای خانم های چاق

 

 

منبع : brightside

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *