بازیگر سریال بازی تاج و تخت به فیلم Bloodshot پیوست

 

طبق خبر منتشر شده از سوی The Wrap، اقتباس جدید سونی از شخصیت کمیک Valiant، به نام Bloodshot، منتظر پیوستن بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، جوهانس هاکور  جوهانسون (Johannes Haukur Johanneson) است.‌ با اینکه جزئیات مربوط به نقش او منتشر نشده، تایید گردیده که او نقش یک تبهکار را در این فیلم بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

جوهانسون به جمع بازیگرانی همچون وین دیزل در نقش اصلی، توبی کبل (Toby Kebbell)، سم هوان (Sam Heughan)، ایزا گونزالز (Eiza Gonzalez)، مایکل شین (Michael Sheen)، تالولا رایلی (Talulah Riley) و الکس هرناندز (Alex Hernandez) می‌پیوندد.

کوین ون هوک (Kevin Van Hook)، دان پرلین (Don Perlin) و باب لایتون (Bob Layton) این فیلم را می‌سازند که درباره سربازی است که کشته شده و با فناوری اطلاعات به زندگی برگشته و بدن‌اش پر از میلیاردها نانوبات است. این باعث می‌شود او بعد از بهبودی، سرباز فوق‌العاده‌ای شود و بتواند تغییر شکل داده و حتی با تکنولوژی تعامل داشته باشد.

قرار است کار تولید این فیلم از این ماه آغاز شود و فیلم‌نامه آن را اریک هیسرر (Eric Heisserer) نوشته و دیو ویلسون (Dave Wilson) کارگردان آن است. ویلسون با کارگردان Deadpool، تیم میلر (Tim Miller) از استودیو Blur کار کرده و برای کارگردانی سینمایی بازی‌های ویدئویی مانند Bioshock Infinite و Mass Effect 2 شناخته شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *