بازیگر جوان کاپیتان مارول به Ghostbusters پیوست

جیسون ریتمن (Jason Reitman) کارگردان Ghostbusters چه کسانی را به فیلم‌اش دعوت می‌کند؟ پاسخ این سوال، بازیگر ۱۲ ساله کاپیتان مارول، مکنا گریس (Mckenna Grace) است که نقش جوانی‌های کارول دانورز را در آن فیلم ایفا کرده است. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

گریس برای ایفای نقش در ماجراجویی ماوراء طبیعی جدید سونی انتخاب شده که دنباله‌ سری فیلم‌های Ghostbusters ساخاه ایوان ریتمن (Ivan Reitman) پدر جیسون ریتمن در سال ۱۹۸۰ است.

داستان نوشته شده توسط ریتمن و گیل کنان (Gil Kenan) درباره چهار نوجوان، دو تا بزرگتر از دوتای دیگر، است که روی یک خانواده خاص تمرکز کرده‌اند.

ستاره‌ی سریال Stranger Things (چیزهای عجیب)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) و کری کان (Carrie Coon) بازیگر سریال The Leftovers در این فیلم می‌درخشند.

گریس نقش اصلی فیلم را بازی خواهد کرد، جاییکه ولفهارد نقش برادر او و کان مادرش است.

جزئیات مربوط به داستان فیلم منتشر نشده‌اند جز اینکه این فیلم با اسم Rust City تابستان امسال جلوی دوربین می‌رود تا ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ اکران شود.

گریس یکی از جذاب‌ترین بازیگران جوان سینمای هالیوود است. او در فیلم Troop Zero که اوایل امسال اکران شد، ایفای نقش کرده است. او در نقش دانورز جوان در چندین فلش‌بک فیلم کاپیتان مارول ظاهر شد که هفته آینده به فروش یک میلیاردی دست می‌یابد. او نقش مقابل کیفر ساثرلند (Kiefer Sutherland) را در Designated Survivor) بازی کرده است. و با فیلم Annabelle Comes Home به سینماها بازمی‌گردد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *