ایده هایی برای بیشتر شدن عشق و محبت

گاهی زندگی به قدری تکراری و روتین می شود که از همه چی خسته می‌شوی… دلت روزهای اول ازدواج را می‌خواهد؛آن همه شوق و ذوق که هر کاری که انجام می‌دادی برایت تازگی داشت اما هنوز هم می‎توان کارهایی را انجام داد که همان شوق و ذوق روزهای اول زندگی  تکرار شود گاهی با کلام ، گاهی با عملی؛ فقط باید کمی خلاقیت به خرج داد ما قصد داریم در این مطلب ایده هایی به شما ارائه دهیم تا تحول  و عشق روز افزون در زندگیتان را احساس کنید…

ایده۱

اگر همسرتان می خواهد به سفر برود برایش کادو بخرید و در گوشه ساکش بگذارید تا وقتی که در راه است آن را پیدا کند.

ایده ۲

یک بسته از ستاره های شب نما بخرید و آن ها را روی سقف بالای تخت خواب طوری بچسبانید که وقتی چراغ خاموش بشوند پیغام شما آشکار خواهد شد.

ایده ۳

در مناسبتی خاص برای همسر خود یازده شاخه گل رز قرمز و یک رز مصنوعی بخرید. رز مصنوعی را در وسط گلهای رز طبیعی جای دهید به آن کارت تبریک وصل کنید که روی آن نوشته شده باشد: تا زمانی که اخرین رز پژمرده شود دوستت خواهم داشت…

ایده ۴

برای همسر خود یک آینه با دسته استیل که در قاب آن محل الصاق کارت باشد بخرید و به او هدیه بدهید.روی کارت بنویسید:”شما در این آینه تصویر زیباترین زن دنیا را خواهید دید.”

ایده ۵

برای همسرتان به محل کارش گل بفرستید او نه تنها از گل ها لذت خواهد برد بلکه وقتی از طرف همکارانش به خاطر این عمل شما مورد توجه قرار بگیرد لذت او دو چندان خواهد شد.

ایده ۶

کتابی را که همسرتان در حال خواندن آن است بردارید و در بخش‌هایی از کتاب که هنوز نخوانده است با یک مداد ریز بعضی از حروف را خط بزنید و یا های لایت کنید. به طوری که وقتی حروف کنار هم قرار بگیرد یک جمله عاشقانه به دست آید.به عنوان مثال حروف مشخص شده در همین متن پیغام رمزی زیر را می سازند.

“دوستت دارم”.حروف های مشخص شده کنجکاوی همسر شما را بر خواهد انگیخت و با کمی دقت جمله شما را خواهد خواند. وقت بگذارید تا چنین پیغامی را رمز گزاری کنید.

ایده ۷

در حالی که با همسرتان در تعطیلات آخر هفته به گردش رفته اید و در طبیعت قدم می زنید یک سنگ صاف پیدا کنید و بگویید که آن را به عنوان یک یادگاری مخصوص از این سفر با خود خواهید برد.بعدا از یک سنگتراش بخواهید که چنین جمله ای را روی آن حکاکی کند:”من ربکا را دوست دارم”

ایده ۸

یک کاغذ و چند مداد رنگی بردارید و روی آن یک تصویر بچه گانه بکشید یک خورشید خندان با دو دست که روی آن ها دو برچسب باشد که اسامی هر دوی شما روی آن ها نوشته شده باشد و قلبی در بین آن که روی آن نوشته اید”دوستت دارم” بعدا یک پاکت بزرگ بردارید و روی آن آدرس محل کار همسرتان را بنویسید و آن را به محل کار همسرتان پست کنید .احتمالا او نامه را در یک روز پر مشغله دریافت خواهد کرد.

ایده ۹

یکی از سروده های عاشقانه شکسپیر یا شاعر دیگری را به خاطر بسپارید و در حالی که در باغ گلی نشسته اید, برایش از حفظ بخوانید. به طور ناگهانی و بی مقدمه خواندن شعر را شروع نکنید.با حالت شوخ طبعی به او بگوید آیا الان زمان خوبی نیست که برایت شعر عاشقانه بخوانم؟

او احتمالا می گوید بله و انتظار دارد که شما با چنین کلماتی آغاز کنید: گلهای رز سرخ رنگ….درعوض شما به چشمانش نگاه کنید لبخند بزنید و در حالی که به آرامی صورتش را نوازش می کنید شعر را برایش بخوانید:

آیا تو را با یک روز تابستانی مقایسه خواهم کرد؟

هنر تو دوست داشتنی تر و دلپذیرتر است

بادهای خشن حتما غنچه های ظریف را خواهند لرزاند و خانه های ییلاقی مدتی را در اجاره خواهند بود

که گاه چشم های فروزان آسمان می درخشدو زمانی می رسد که انوار طلایی خورشید رنگ می بازنداما تابستان ابدی هرگز کم نور نخواهد شد تا زمانی که انسان ها نفس می کشند و چشم ها می بینند و تا زمانی که زندگی هست و به تو زندگی می بخشد دوستت دارم و هرگز گرمای محبتت را از یاد نخواهم برد.

ایده ۱۰

با اتومبیل به یک روستا در اطراف شهر بروید و با همسر خود روی تپه ای پوشیده از علف دراز بکشید و در ابرها مانند بچه ها دنبال شکل‌های مختلف بگردید.

ایده ۱۱

اگر همسرتان تا دیروقت کار می کند برایش یک بسته مخصوص در کنار ناهارش بگذارید و داخل بسته را با بعضی چیزهای مورد علاقه اش از قبیل شکلات , شیرینی , تنقلات و یک آدامس کوچک پرکنید.بعد یک کاغذ بردارید و بنویسید: بسته نجات میشل, یک ضربدر بزرگ قرمز زیر آن بکشید و کاغذ راروی بسته بچسبانید به همسرتان بگویید : وقتی شرایط خیلی سخت شد بسته را باز کن.

ایده ۱۲

اگر در پارک قدم می زنید وسایل بازی را پیدا کنید و با همسرتان تاب بازی کنید . اغلب چنین کاری خاطرات خوش دوران کودکی را برایش تداعی خواهد کرد.

ایده ۱۳

یک رز ساقه بلند را در جایی قرار دهید که همسرتان آن را ببیند در حالی که به همراه آن یادداشتی با این مضنون وجود داشته باشد: “از این که وارد زندگی من شدی متشکرم”

ایده ۱۴

برای بیان ایده یک دستگاه واکمن نیاز دارید. اگر شما و همسرتان یک آهنگ خاص را دوست دارید.وقتی که برای آخر هفته ای رمانتیک بیرون می روید آن آهنگ را همراه خود داشته باشید هنگامی که به نقطه رمانتیکی رسیدید به همسرتان پیشنهاد کنید که از اتومبیل پیاده شوید و به موسیقی گوش دهید. یکی از گوشی ها را در گوش او و دیگری را در گوش خود قرار دهید و در کنار هم از موسیقی لذت ببرید. اگر مکانی که شما انتخاب کردید جایی باشد که معمولا مردم به آنجا نمی روند مثلا در یک مکان باستانی هنگام غروب آفتاب یا نوک یک کوه در طول یک سفر این تکنیک موثرتر بود.

ایده ۱۵

برای قدم زدن به ساحل بروید. یک قلب بزرگ عاشقانه روی شن بکشید همراه همسرتان داخل قلب بنشینید و از نگاه کردن به غروب خورشید لذت ببرید.

 

ایده ۱۶

اگر شما از هنر نوازندگی برخوردار باشید می توانید با نواختن موسیقی محیط رمانتیکی را برای همسرتان فراهم کنید برای مثال گیتار را تمرین کنید با یکی از اعضای خانواده همسرتان تماس بگیرید و از او بخواهید که مثلا راس ساعت ۹ او را به حیاط خانه بیاورد به محض این که وارد حیاط شد گیتار خود را آماده کنید و یک قطعه آرام و رمانتیک بنوازید.

ایده ۱۷

از این ایده هنگامی استفاده کنید که همسرتان در محل کار است و شما بنا به دلایلی در منزل هستید(شاید کمی بیمار باشید یا این که کلا در منزل کار می کنید) به محض این که با همسرتان خداحافظی کردید به آدرس پست الکترونیکی او نامه یا بفرستید دقیقا بنویسید:”پیشاپیش دلم برایت تنگ شده”

وقتی می خواهد نامه های صبح خود را بررسی کند نامه شما در صندوق پست الکترونیکی اش خواهد بود.

ایده ۱۸

اگر همسر شما موهای بلندی دارد موهایش را با حرکات آرام و طولانی برس بکشید این کارخصوصا وقتی که او دوش گرفته است یا وقتی که برای خواب آماده می شود بسیار رمانتیک است.

ایده ۱۹

در موقعیت های مخصوص مثل تولد همسرتان یک جستجوی گنج را برایش برنامه ریزی کنید سرگرمی زمانی آغاز می شود که شما پیشنهاد کنید برای قدم زدن به ساحل بروید.

وقتی به ساحل دریا رسیدید که یک کیف کوچک با خود داشته باشید که داخل آن از قبل یک بطری حاوی نقشه گنج قرار داده باشید. برای این که نقشه واقعی تر به نظر بیاید انتهای نقشه را با کبریت بسوزانید.

در حالی که قدم می زنید بطری را از کیف بیرون بیاورید و آن را روی شن ها نزدیک به لب دریا رها کنید .. ممکن است برای این که او متوجه امر نشود مجبور باشید مکث کنید و حواس او را پرت کنید.

کمی دیگر قدم بزنید بعد برگردید و قدم های تان را برای کشف بطری دنبال کنید.روی نقشه یک خط نقطه چین از ساحل به سمت یک رستوران در آن اطراف بکشید در رستوران همسر شما نمی داند که به دنبال چه چیزی باید بگردد, پس شما پیشنهاد کنید که فقط بنشینید و یک فنجان قهوه بنوشید. وقتی پیشخدمت قهوه را می آورد به همسر شما می گوید امکان دارد چیزی که به دنبالش هستید زیر رومیزی باشد. وقتی همسرتان رومیزی را برمی گرداند کلیدی را می یابد واضح است که شما قبلا با همکاری پیشخدمت ترتیب این کار را داده اید. اکثر پیشخدمت‌ها از این که به افراد رمانتیک چنین کمکی بکنند خوشحال می شوند . وقتی مسیر نقشه را دنبال کنید به جعبه ای می رسید که با آن کلید می تواند آن را باز کند و هدیه تولدش را در آن بیابد.( این مثالی بود که شما می توانید نمونه این همسرتان را سورپرایزکنید)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *