اولین تریلر فصل سوم سریال Stranger Things منتشر شد

شبکه نتفلیکس امروز تریلر کامل فصل سوم سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) را منتشر کرد. شما خوانندگان عزیز اینفو می‌توانید تریلر این سریال که ۴ ژوئیه پخش می‌شود را در انتهای خبر مشاهده کنید.

فصل سوم سریال چیزهای عجیب وینونا رایدر (Winona Ryder) در نقش جویس بایرز، دیوید هاربر در نقش افسر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایک ویلر، نوا اسکناپ در نقش ویل بایرز، میلی بابی بروان در نقش الون، کالب مک‌لالین در نقش لوکاس سنکلر، گاتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کارا بونو در نقش کارن ویلر، ناتالی دایر در نقش نانسی ویلر، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، جو کری در نقش استیو هرینگتون، داکر مونتگومری در نقش بیلی، سیدی سینک در نقش مکس، مایا ترمن-هاوک در نقش رابین، جیک بوسی در نقش بروس، فرانسیسکا ریل در نقش هیتر و کری الوز در نقش کلاین را در اختیار دارد.

برادران دافر این سریال را خلق کرده‌اند و تهیه‌کنندگان اجرایی و کارگردانان آن در کنار شان لوی، دن کوهن و این پترسون هستند. این سریال محصول شبکه نتفلیکس است.

سریال چیزهای عجیب سال گذشته ۱۸ بار نامزد دریافت جایزه امی شد (۵ جایزه برد) و در مراسم جوایز SAG دیپلم افتخار بهترین سریال درام را به همراه جایزه بهترین سازنده سال PGA دریافت کرد.

منبع: ComingSoon

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *