اورلاندو بلوم دوست دارد نقش کاپیتان بریتانیا را بازی کند

 

اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) دوست دارد نقش کاپیتان بریتانیا را در دنیای سینماتیک مارول بازی کند. دنیای سینمایی مارول برای این مرحله از فعالیت خود، ستاره کم ندارد. بعضی از آن‌ها بخاطر ابر قهرمان بودن در دنیای مارول ستاره شده‌اند در حالی که بعضی از روز اول ستاره بودند. حتی با وجود استعدادهای فراوان، آن‌ها همیشه با افراد بزرگی همکاری می‌کنند که نه تنها قهرمان بلکه تبهکار می‌شوند. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

با اینکه به نظر می‌رسد هر بازیگر بزرگ در هالیوود بخشی از کتاب کامیک مهمی بوده، هنوز هستند افرادی که نقشی در این دنیا نداشته‌اند. یکی از این بازیگران، ستاره‌ی ارباب حلقه‌ها و دزدان کارابین، اورلاندو بلوم است. او ممکن است نقش قهرمانان اصلی را در گذشته بازی کرده باشد اما الان به دنیای مارول نظر دارد.

بلوم در مصاحبه با رادیو بی‌بی‌سی ۲ از علاقه خود به پیوستن دنیای مارول گفته است. او گفته که هیچوقت از او خواسته نشده در فیلم‌های مارول بازی کند. دلیل او برای این عدم حضور، تایم شلوغ اوست و حالا او آماده‌ است تا کاپیتان بریتانیا را بازی کند.

من کمی کامیک‌های مارول را می‌خوانم. کاپیتان بریتانیا ورژن انگلیسی است که با وجود لباس نامناسب، می‌تواند نقطه مقابل کاپیتان آمریکا باشد.

بلوم قطعا ستاره بزرگی است، و اگر استودیو مارول در گذشته با او ملاقات‌هایی داشته، پس او سرانجام نقشی در این دنیا خواهد داشت. این علاقه دو طرفه است و مشکل فقط پیدا کردن نقش درست برای اوست. هیچ نشانه‌ای از علاقه برایان برداک به دنیای مارول نیست و سیمون پگ و سپس تام هیدلستون اخیرا گفته‌اند دوست دارند نقش ابر قهرمانان بریتانیایی را بازی کنند.

اگر کاپیتان بریتانیا وجود نداشته باشد و مارول و بلوم علاقمند به همکاری با یکدیگر باشند، نقش‌های زیاد دیگری برای او وجود دارند. بر فرض اینکه بلوم علاقمند به بازی در نقش یک قهرمان باشد، او می‌تواند نوا یا حتی یکی از رهبران The Eternals باشد. نقش‌های تبهکار نیز برای او وجود دارند. اگر او کمی بیشتر صبر کند می‌تواند شخصیت‌های اصلی مردان ایکس یا چهار شگفت‌انگیز را بازی کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *