انتشار اولین پوستر انیمیشن The Addams Family با صداپیشگی شارلیز ترون

 انیمیشن The Addams Family

انیمیشن The Addams Family

پاییز امسال، خانواده‌ی آدامز دوباره در فیلمی انیمیشنی به سینماها بازخواهند گشت. اگرچه اولین تریلر انیمیشن The Addams Family «خانواده‌ی آدامز» تا ماه آینده منتشر نخواهد شد، شاهد اولین نگاه به این شخصیت‌های نمادین در پوستر جدید این انیمیشن هستیم – این شخصیت‌ها در کارتونی توسط چارلز آدامز (Charles Addams) خلق شدند و در سریالی تلویزیونی محصول سال ۱۹۶۰ و چندین فیلم لایواکشن در دهه ۹۰ مورد استفاده قرار گرفتند. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

در این انیمیشن بازیگرانی از جمله اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در نقش گومز بزرگ خاندان، شارلیز ترون (Charlize Theron) در نقش مورتیشیا همسر فریبکارش، کلوئی گریس مورتس (Chloe Grace Moretz) در نقش ونزدی و فین ولفهارد (Finn Wolfhard) در نقش پاگزلی صداپیشگی می‌کنند. دیگر صداپیشگان این انیمیشن شامل الیسون جنی (Allison Janney)، ایمی گارسیا (Aimee Garcia)، نیک کرال (Nick Kroll)، بت میدلر (Bette Midler) و السی فیشر (Elsie Fisher) هستند.

این فیلم داستان خانواده‌ی آدامز را دنبال می‌کند که قصد دارند با مجری یک برنامه تلویزیونی که تمایل شدیدی به کمال‌گرایی دارد مقابله کنند. این خانواده در همین حین برای یک دورهمی خانوادگی آماده می‌شوند.

انیمیشن The Addams Family به کارگردانی کانرد ورنون (Conrad Vernon) و گرگ تیرنان (Greg Tiernan) در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۹۸)‌ اکران خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *