اموزش گریم صورت در منزل




گریم در آرایش استفاده از تکنیک های سایه روشن برای تاکید بر ویژگی های طبیعی چهره و برجسته سازی زیبایی هاست. می توانید به راحتی آن را یاد بگیرید و با کمی دقت با توجه به چهره خود آنرا اجرا کنید.

طبق نظر آرایشگر حرفه ای لس آنجلس Brande Bytheway، قسمت اصلی آرایش، برجسته سازی توسط تعیین حد و مرزهاست. خیلی ها فکر میکنند انجام دادن اینکار در خانه امکانپذیر نیست، اما اینکار راحت تر از آن چیزیست که شما فکر می کنید!

برند میگوید : گریم صورت بازی با سایه روشن هاست، ایجاد حدود و برجسته کردن ویژگیهای طبیعی صورت. برای بدست آوردن این تکنیکها ما قدم به قدم با آرایشگر حرفه ای “برند” پیش میرویم تا به کار بردن این تکنیکها و ابزراهای لازم را یاد بگیریم. این تکنیکها و رویکرد ها، روی هر شخص با توجه به ویژگیهای آن شخص متفاوت خواهد بود اما روش کلی کار یکی است.

بخشی از نصیحت برند در این مورد این است: تمرین، تمرین، تمرین! او میگوید امتحان کنید، به اطراف خود نگاه کنید و چیزی که برای صورت شما مناسب است را کشف کنید. اینکار خیلی پیچیده به نظر نمیرسد. حتی برند میگوید: “بعضی از مردم هرروز بارها اینکار را انجام میدهند.”

دو روش اصلی و قابل استفاده برای طراحی پایه وجود دارد : لولایت (کمرنگ کردن) و هایلایت (پررنگ و برجسته کردن)

لولایت یعنی استفاده از یک رنگ تیره تر و برای قسمتهایی از صورت استفاده میشود که شما نمیخواهید خیلی به چشم بیاید و برای پوشاندن آن از لولایت استفاده میکنید. برند توصیه میکند که برای لولایت از سایه و رنگ سه درجه تیره تر از پوستتان و از رنگها و سایه های مات و بدون درخشندگی استفاده کنید.

برعکس هایلایت، برای قسمتهایی استفاده میشود که شما میخواهید برجسته تر شود و بیشتر به چشم بیاید. برای هایلایت شما میتوانید هم از رنگ و سایه های مات استفاده کنید و هم براق و درخشنده، هرکدام را که خودتان دوست دارید.

گریم گونه

برند میگوید: اولین چیزی که بسیاری از مردم می خواهند برجسته کردن گونه است. برای شروع کار، با استفاده از برس گونه متوسط یا بزرگ و سایه لولایت تیره، زیر استخوان گونه را آرایش کنید. ما از رنگ قهوه ای ملایم برای این قسمت استفاده کردیم.

اموزش گریم صورت, گریم

بالای قسمتهایی را که لولایت کردید برای متعادل و برجسته کردن هایلایت و برجسته کنید. بعد از تیره کردن زیر گونه سعی کنید استخوانهای گونه خود را برجسته تر کنید، برای اینکار با استفاده از قلم مو، رنگ براق و درخشنده و یا سایه روشنی را در امتداد استخوانهای گونه بزنید و بعد با برس خطوط را محو کنید.

اموزش گریم صورت, گریم

گریم بینی

یکی از استراتژی های اساسی این است که بینی را کمی باریک کنید (البته یادتان باشد، ممکن است این استراتژی برای هر صورتی مناسب نباشد) برای بینی نیز از همان سایه لولایت گونه خود استفاده کنید. این کار را از گوشه درونی ابرو شروع کنید و تا انتهای هر دو طرف بینی ادامه دهید.

اموزش گریم صورت, گریم

و بعد، از بالا تا پایین پل بینی خود را هایلایت (روشن و برجسته) کنید. برای آرایش بینی، همیشه از محصولات مات استفاده کنید، حتی برای برجسته کردن آن. برند میگوید: به طور کلی، مردم میخواهند بینی شان خیلی دیده نشود، بخصوص آن منطقه برجسته T مانند، بنابراین من می خواهم این قسمت خیلی درخشنده و قابل توجه نباشد و در نهایت، خط فاصل بین این دو قسمت بینی را با استفاده از یک قلم مو محو کنید.

اموزش گریم صورت, گریم

گریم چشم

چشم ها را در دو مرحله آرایش کنید. با لولایت کار خود را شروع کنید و از این سایه بر روی چین و چروک ها و پلک چشمتان نیز استفاده کنید و خوب آنها را همرنگ کنید.

اموزش گریم صورت, گریم

سپس، با یک قلم مو ناحیه زیر ابرو را هایلایت و برجسته کنید.

اموزش گریم صورت, گریم

گریم فک

برای لولایت، از زیر فک تا امتداد خط فک از سایه تیره تری استفاده کنید و اینکار را تا نقطه ارتباطی فک با گردن ادامه دهید، برای اینکه این خط دیده نشود با یک قلم موی تمیز زیر فک و گردن را برس بزنید تا یکدست شود.

اموزش گریم صورت, گریم

سپس، بالای خط فک را هایلایت و برجسته کنید و با دقت، با نواحی اطرافش همرنگ کنید اما در اطراف چانه، اینکار را نکنید چون شما میخواهید دوطرف فک پایین را برجسته کنید. برند میگوید: اگر شما تمام نواحی چانه را هایلایت کنید باعث میشود چانه شما بزرگتر به نظر برسد و به سمت جلو کشیده شود.

اموزش گریم صورت, گریم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *