اقدام شرم آور یک پرستار با نوزاد! + عکس

پرستار بخش نوزادان یک بیمارستان دهان نوزادی را که زیاد گریه می کرد با چسب بست. شاید کاری دیوانه وار باشد اما در هر حال کاری است که پرستار انجام داده است.

3002876

رایان نووال و جاسمین بادوکدوک پدر مادر جوان هنگامی که برای دیدن یوهانس پسر ۵ روزه شان به بخش نوزادان بیمارستانی در بندر سبو در مرکز مجمع الجزایر فیلیپین رفتند با صحنه ای مواجه شدند که خشکشان زد. دهان نوزاد با چسب بسته شده بود.

رایان بلافاصله عکسی از پسرش گرفت و آن را روی شبکه های اجتماعی گذاشت. او نوشت: این یوهانس پسرم است.او هنوز نمی تواند حرف بزند! بنابراین من باید به جای او حرف بزنم. آیا تصور می کنید که نوزادتان در بیمارستان در امنیت است؟ قطعا این طور نیست.

رایان افزود که پس از اعتراضشان به پرستار ، او به آنها گفت: نوزاد شما خیلی گریه و سر و صدا می کرد ،من هم با چسب دهانش را بستم! مقامات بیمارستان به خبرگزاری فرانسه گفتند که از ماجرا بی اطلاع بوده و در این مورد تحقیق خواهند کرد.

وزارت بهداشت فیلیپین که از این حادثه مانند مردم این کشور شوکه شده است، در بیانیه ای اعلام کرد: گریه تنها وسیله ای است که نوزادان می توانند برای بیان وضعیتشان قادر به انجام آن هستند. اگر این نوزاد مشکلی در تنفس با بینی اش داشت به دلیل اینکه دهانش را بسته بودند، می مرد.

هزاران نفر از مردم فیلیپین در شبکه های اجتماعی خواستار مجازات این پرستار بی رحم و بی مسئولیت شده اند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *