استفان امل خواستار کراس اور سریال Arrow با سوپرمن است

 

ستاره‌ی سریال Arrow، استفان امل دوست دارد گرین ارو و سوپرمن تیم تشکیل دهند. او دقیقا خواستار همکاری با تایلر هوچلین است که در دومین فصل سوپرگرل نقش مرد فولادی را بازی کرد.

کراس‌اورها اتفاق مشترکی بین سریال‌های مختلف در دنیای ابر قهرمانی شبکه CW هستند که The Arrowverse نامیده می‌شوند. همه چیز با حضور فلش در فصل دوم Arrow شروع شد وقتی که بری الن و کایسکو رامن و کتلین اسنو شخصیت‌های داستان شدند. سریال افسانه‌های فردا نیز شخصیت‌های فرعی از هر دو سریال ارو و فلش داشت که تیم ابر قهرمانی که از داستان حمایت می‌کردند را شکل دادند. سوپرگرل ابتدا از شبکه CBS پخش شد و سپس به شبکه CW رفت و در اولین فصل خود با فلش کراس اور داشت.

امل درباره آرزوی خود برای همکاری میان الیور کویین و کلارک کنت صحبت کرده در حالی که در کامیک‌کان موتور سیتی حضور یافته بود.

به نظرم کار تایلر عالی بود و من شانس این را داشتم با تام ولینگ بازی کنم. من واقعا دوست دارم الیور و کلارک با هم ملاقات کنند. به نظرم این عالی می‌شود.

متاسفانه همکاری بین مرد فولادی و گرین ارو در حال حاضر غیر ممکن است.‌ اولین مشکل این است که هیچ ورژنی از سوپرمن روی Earth One، جایی که ارو قرار دارد، نیست. سوپرمن اهل Earth 38 است که دنیای سوپرگرل می‌باشد. با این که سفر میان زمین‌ها امکان‌ناپذیر نیست اما به انقلاب کهکشانی بزرگ یا کمک شکافنده یا سرعت بالا نیاز دارد. این غیر ممکن است که سوپرمن و گرین ارو بدون حداقل یک قهرمان دیگر با هم مواجه شوند.

موضوع دیگر این است که برادران وارنر اجازه نمی‌دهند سوپرمن در هیچ یک از سریال‌های تلویزیونی حضور یابند تا مانع سردرگمی با سوپرمن هنری کویل دنیای دی سی شوند. این باعث شد هیوچلین در فصل سوم سوپرگرل که با اکران فیلم لیگ عدالت تقارن داشت، دیده نشود. همین سیاست در مورد اسلید دت‌استروک ویلسون در سریال Arrow بکار رفت هرچند این شخصیت در فصل ششم دیده شد. همه اینها به اضافه آینده نامشخص فصل هفتم این سریال، مانع تیم شدن کلارک کنت و الیور کویین می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *