آنی پاتس درباره تاخیر در اکران Toy Story 4 توضیح می‌دهد

 

قرار بود انیمیشن Toy Story 4 سال پیش اکران شود و دو هفته بعد از تاریخ اکران The Incredibles 2 روی پرده نقره‌ای قرار گیرد. حالا گفته شده چهارمین وودی و باز سال آینده راهی سینماها می‌شود، اما دلیل این همه تاخیر چیست؟ برای خواندن جزئیات مربوط به این خبر با اینفو همراه باشید.

آنی پاتس (Annie Potts) صداپیشه‌ی Bo Peep در دو فیلم اول، اخیرا با رادیو تایمز مصاحبه‌ای درباره دنباله جدید داشته است. طبق گفته او، Toy Story 4 با تاخیرهای زیادی مواجه شده چون پیکسار سه چهارم فیلم‌نامه اولیه را کنار گذاشته است:

تصور می‌شد داستان اسباب‌بازی ۴ امسال اکران شود و بعد استودیو سه چهارم فیلم‌نامه را کنار گذاشت و از نو نوشت.
معمولا ساخت این انیمیشن از ابتدا تا پایان دو سال طول می‌کشیده اما چون آن‌ها بیشتر فیلم‌نامه را دور انداختند، شروع مجدد کار طول کشیده است. من خیلی روی آن کار کرده‌ام.
این استودیوی پیکسار خیلی بامزه است‌. اصلا عجله‌ای ندارد. اگر کل بخش‌ها را دوست نداشته باشند آن را پاره می‌کنند و دوباره از اول شروع می‌کنند. آن‌ها آنقدر آزادی دارند که این کار را بکنند.

پاتس اظهار داشت هرچند نقش او از فیلم کنار رفته بود، یک سال و نیم از استودیو انیمیشن خبری نداشته است. اما به نظر می‌رسد Bo Peep بخش اصلی فیلم جدید باقی می‌ماند. پاتس اشاره بر این داشته که سری چهارم این انیمیشن هنوز داستان اورجینال خود را دارد: داستان عشق میان وودی و بو پیپ.

دنباله این انیمیشن دچار مشکلات پشت صحنه‌ای نیز شده بود. با اینکه مدیر پیکسار، جان لستر، ابتدا کارگردان آن بود، سال گذشته کنار رفت و تهیه کنندگی آن را بر عهده گرفت. سپس پاییز سال گذشته، بخاطر اتهاماتی که بخاطر سوء رفتار به او نسبت داده شد، از این پروژه کنار رفت‌. دیزنی در حال صحبت برای بازگرداندن او است. اما این انیمیشن مشکلاتی نیز با نویسندگان خود دارد. رشیدا جونز (Rashida Jones) و همکارش ویل مک‌کارماک (Will McCormack) از این دنباله خارج شدند و جونز بعدا منکر این شد که کناره‌گیری‌اش بخاطر لستر بوده است. در ماه ژانویه، استفانی فالسوم (Stephany Folsom) به این پروژه پیوست.

فعلا قرار است سری چهارم داستان اسباب‌بازی ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ اکران شود.‌ امیدواریم در همین تاریخ اکران شود.

منبع: ScreenCrush

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *