نحوه مصرف مکمل gain up

افرادی که ورزش بدنسازی می کنند و قصد دارند قدرت و حجم عضلات خود را افزایش دهند، باید از مکمل های ورزشی که آمینو اسید ها و ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین می کند، استفاده نمایند. در این مقاله به نحوه مصرف گین آپ می پردازیم.

گین آپ (Karen Gain Up)

مزایای مصرف گین آپ هارد گینر کارن:

– دارای ۲۲ % پروتئین از مخلوط پروتئین های whey و شیر

– حاوی مجموعه آنزیمی برای کمک به هضم و جذب هرچه بهتر پروتئین ها

– دارای ۱۲ نوع ویتامین برای تامین ۱۰۰ % نیاز روزانه

– کمک به افزایش وزن بدن و حجم عضلات در مراحل ابتدایی بدنسازی

روش تهیه و مصرف گین آپ

مقدار یک وعده مصرفی یعنی ۶ پیمانه (۲۲۲ گرم) پودر را در ۵۵۰ میلی لیتر آب، شیر یا آبمیوه حل کرده و نوشیدنی آماده شده را خنک بنوشید. حداقل یک لیوان آب اضافی پس از مصرف هر لیوان نوشیدنی میل نمایید.

بهتر است میزان یک وعده مصرفی را به چند قسمت تقسیم کرده و در طول روز میل نمایید.

در روزهای تمرین می توانید نوشیدنی آماده شده را ۳ ساعت قبل از تمرین و نیم ساعت بعد از تمرین میل کنید.

در روزهای غیر تمرین می توانید این نوشیدنی را بعد از صبحانه و ناهار و شام و قبل از خواب میل نمایید.

شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

روش مصرف

۵-۲ سال: یک پیمانه در ۶۵ میلی لیتر (۱/۴ لیوان) آب

۱۳-۶ سال: دو پیمانه در ۱۲۵ میلی لیتر (نصف لیوان) آب

۱۴ سال و بالاتر: سه پیمانه در ۲۰۰ میلی لیتر (یک لیوان) آب

هشدار مصرف

در بیماران مبتلا به فنیل کتونوری نباید مصرف شود.

کربوهیدرات چیست؟

کربوهیدرات که اغلب افراد آن را به عنوان نشاسته و قند می شناسند، یکی از سه منبع عمده انرژی است و بیشترین جزء غذا را تشکیل می دهد. گاهی تا ۹۰ درصد انرژی رژیم غذایی افراد فقیر از منبع کربوهیدراتها تأمین می گردد (به ویژه در نواحی گرمسیر)، در حالی که ممکن است فقط ۴۰ درصد انرژی رژیم غذایی طبقه ثروتمندان از این منبع تأمین گردد.

کربوهیدرات حدود ۴۳ انرژی گیاهان دنیا را که زندگی حیوانات برای تأمین غذا به آن بستگی دارد، تشکیل می دهد. گیاهان سبز تحت تأثیر نور خورشید قادر به ساخت کربوهیدراتها از آب و گازکربنیک می باشند. مقداری از این کربوهیدرات که فیبر نامیده می شود و قسمت اعظم آن سلولز است، در ساختمان گیاهان برای استقامت آن مورد استفاده قرار می گیرد. مقدار دیگری برای رشد گیاه به انرژی تبدیل می شود و ممکن است بقیه آن به شکل قند یا نشاسته در گیاه ذخیره شود.

بشر برای تغذیه خود در کشت انواع دانه ها، میوه ها و ریشه های حاوی کربوهیدرات بسیار موفق بوده است و بی تردید در تکامل او نقش اساسی داشته است.

 

نکات مصرف gain up

– در صورت حساسیت به هر یک از اجزای این محصول از مصرف آن خودداری نموده و با پزشک مشورت نمایید.

– مقادیر مصرف بر حسب وزن،‌ جنس و طول دوره مصرف رعایت شود.

– در صورت استفاده از این مکمل مقدار بیشتری آب در طول روز بنوشید تا مواد زاید حاصل از متابولیسم پروتئین ها از بدن دفع شود. به این منظور باید به ازای مصرف هر پیمانه از گین آپ یک لیوان آب به مصرف روزانه اضافه کنید.

– مصرف این فرآورده در افرادی که داروهای آنتی پیرین وتئوفیلین استفاده می کنند، مجاز نمی باشد.

– این محصول حاوی فنیل آلانین می باشد؛ بنابراین در بیماران مبتلا به فنیل کتونوری نباید مصرف شود.

– در افراد مبتلا به نارسائی کلیوی این مکمل ها مصرف نشود.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. سعید گفت:

    سلام خسته نباشید
    مقدار مصرفی برای هر وعده چند گرم پودر باید باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *