فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۹ فروردین تا جمعه ۱۵ فروردین ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۹ فروردین • یکشنبه ۱۰ فروردین • دوشنبه ۱۱ فروردین • سه شنبه ۱۲ فروردین • چهارشنبه ۱۳ فروردین • پنجشنبه ۱۴ فروردین • جمعه ۱۵ فروردین

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : راز دل با هرکس مگو

مدتی است دخل و خرج تان با هم جور نیست دست روی دست گذاشتن دردی را دوا نمی کند، سخت است اما با اولویت بندی مخارج می توانید این شرایط را تغییر دهید و مشکلات را حل کنید اگر نسبت به این موضوع بی توجه بمانید همین مشکل ساده در آینده تبدیل به یک معضل بزرگ و باعث دردسرتان می شود. مراقب باشید سفره دلتان را پیش همه کس باز نکنید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: فرصت های کاری را غنیمت بشمارید

یکی از دوستان قدیم را به طور اتفاقی و بعد از مدتها بی خبری ملاقات می کنید، این آغاز یک اتفاق خوب برایتان خواهد شد. یکی از دوستان یا اعضا خانواده تان شما را وارد مسئله ای کرده که تا مدتها درگیر آن خواهید بود. اگر در محیط کاری موقعیتی پیش آمد آن را غنیمت بدانید و برای ارتقا مقام درخواست کنید.


♊ فال pmc خردادی عزیز : برای یافتن کار جدید انرژی صرف کنید

در محل کار تحت فشار هستید به صلاحتان هست تا بین تعهداتی که می پذیرید و کارایی خود توازن ایجاد کنید. برای یافتن کار جدید انرژی صرف کنید تا از این وضع خلاص شوید. برای تجدید قوا و تمرکز بیشتر، پیشنهاد سفری که به شما شده را جدی بگیرید. وقت آن رسیده که زمانی را به خود و خانواده تان اختصاص بدهید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : باز هم صبر پیشه کنید

شخصی با قصد و منظور خبری را به شما می رساند، زرنگ باشید از این گوش بگیرید و از آن گوش بیرون کنید، دور از هیاهوی جاری قدری انرژی و توان برای روزهای آینده ذخیره کنید. دوری عزیزی موجب دلواپسی تان شده، بهتر است همانطور که تا به حال صبر پیشه کرده اید همین روند را ادامه بدهید، به زودی خبر های بسیار خوبی از او خواهید شنید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : دل در گروی کسی داری…

این روزها دچار حالت هایی از افسردگی شده اید، بهترست همین حالا کاری برای خودتان بکنید تا قدری خلق و خویتان بهتر شود. برای این که کاری را آغاز کنید دنبال محرک بیرونی نباشید، شما باید در وجود خودتان به این باور برسید که تغییر و تحول باید در وجودتان ایجاد شود. دل در گروی کسی دارید که متاسفانه به شما کاملا بی توجه است.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : شنونده خوبی باشید

مشکلات خودتان را به گردن دیگران نیندازید و عاقلانه تصمیم گیری کنید. هفته پر کاری را پیش رو دارید که البته موقتی است و شرایط بعد از این هفته به روال عادی بر می گردد. با جذابیت های ظاهری و سطحی تحت تاثیر قرار نگیرید، شما باهوش تر از این حرف ها هستید. شنونده خوبی باشید اما هرچه می شنوید باور نکنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : نذر خود را ادا کنید

تحت تأثیر یک اتفاق، کارهای عام المنفعه انجام می دهید که حس و حالتان را بهتر می کند. ترک کردن عادتی منفی که تبدیل به بخشی از رفتار شما شده، کار آسانی نیست و نیاز به صرف وقت و تمرین بیشتری دارد. در مورد نیتی که در ذهن دارید نا امید نباشید شما می توانید به خواسته تان برسید. نذری دارید که بهتر است زودتر ادا کنید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : میانبر زدن شما را از راه دور می کند!

برای رسیدن به نیتتان برداشتن یک قدم کوچک در مسیر درست اما طولانی از تلاش برای میانبر زدن موثر تر است، فکر می کنید که جلو می افتید بیشتر شما را از رسیدن به هدفتان دور می کند. اگر قصد تغییر یا جابجایی دارید نباید این کار شما را نگران بکند. به مرور زمان آنچه که می خواهید انجام می شود.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : افکار منفی را از خودتان دور کنید.

باید در زمان تعیین شده جایی می بودید که نرفته اید دلیل اصلی آن را توضیح بدهید و بیهوده طفره نروید. بخاطر موقعیت اجتماعی که دارید شخصی که شما را می شناسد به موقعیت شما غبطه می خورد، از این نگرش او نسبت به خودتان سود ببرید و سعی کنید قدر خودتان را بیشتر بدانید. افکار منفی که آفت زندگی تان شده از خودتان دور کنید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : از روی لجبازی تصمیم نگیرید

 درجا نزنید عمرتان را بیهوده تلف نکنید این روزها غالبا احساس خستگی می کنید مسافرت می تواند آرامش لازم را برای شما ایجاد کند. کارهای عقب افتاده فکرتان را مشغول کرده با رسیدگی و انجام آنها از استرس و نگرانی شما کاسته خواهد شد. از هرگونه تصمیم گیری ناشی از لجاجت و سرسختی اکیدا خودداری کنید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها : پیشنهادی را با دقت بررسی کنید

اگر پاسخ پیشنهادی که به شما شده را با دقت ندهید هیچکس جز شما متضرر نمی شود. ایده ای سازنده برای ایجاد تغییرات مثبت در شرایط زندگی به ذهنتان خطور کرده، حالا که بستر لازم برای آن فراهم نیست، ضرورت دارد تا به جای نا امیدی قدم به قدم در مسیر رسیدن به ایده تان گام بردارید. عجول نباشید، این کار زمان زیادی می برد.


♓ فال PMC متولدین اسفند : ترس به دل خود راه ندهید

زنگ تلفن برای دادن خبری مهم و شادی آفرین به صدا در می آید، تا مدتها قلبتان بابت خبری که خواهید شنید مسرور خواهد بود. قدم در راهی خواهید گذاشت و با سختی ها و مسائل فراوانی دست و پنجه نرم خواهید کرد از سختی های راه ترس به دل خود راه ندهید این راه برای شما بسیار روشن است و موفقیت به ارمغان می آورد.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *