فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۳ آبان تا جمعه ۹ آبان ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۳ آبان • یکشنبه ۴ آبان • دوشنبه ۵ آبان • سه شنبه ۶ آبان • چهارشنبه ۷ آبان • پنجشنبه ۸ آبان • جمعه ۹ آبان

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

از کاری که برایش زحمت بسیار کشیده‌اید نتیجه خوبی می‌گیرید و سودی به دستتان می رسد. تغییر مکانی صورت می گیرد. دلخوشی برای هر کسی یک تعبیری دارد، دلخوشی های خودتان را بسازید. فکر انجام دادن کاری غصه به دلتان می اندازد، این کار را هرچه بیشتر عقب بیندازید انجامش برایتان سخت تر می شود.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

شادی را تصور کنید تا به واقعیت تبدیل شود. خبری خوب در راه است که برایتان آرامش به همراه می آورد. این روزها زود عصبانی می شود و از کوره در می روید. هر روز صبح را با فکرهای خوب آغاز کنید.
از انجام کاری پشیمان هستید بیش از این خودخوری نکنید، زمان به عقب بر نمی‌گردد.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

شما فرد باهوشی هستید تنبلی را کنار بگذارید و با تصمیم جدی و اراده ای قوی برنامه ریزی کنید، امیدوار باشید گشایشی در کارتان پدید می آید. در مورد مسائل احساسی حواستان باشد کاری نکنید که ایجاد سوتفاهم بکند. در جمعی حرفی می زنید که بلافاصله از گفتنش پشیمان می شوید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

در روابط خانوادگی یکدندگی را کنار بگذارید، فقط اطرافیان را عذاب می دهید. با کسی که برای کاری که انجام می دهید ارزش قائل نیست بحث نکنید، از او فاصله بگیرید. در مورد مسئله ای بر سر یک دو راهی قرار خواهید گرفت. چشمهایتان را باز کنید. قولی داده بودید که فراموش کرده اید به آن عمل کنید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

به جایی دعوت شده و می روید که بسیار به شما خوش خواهد گذشت طوری رفتار نکنید که در نظر دیگران خسیس جلوه کنید. به فکر حال و آینده بودن خوب است اما از خود و یا خانواده تان چیزی دریغ نکنید هر چقدر نیکی و محبت کنید روزی تان بیشتر خواهد شد. از جایی که فکرش را نمیکنید مبلغی به دستتان می رسد.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

فکری در سرتان است که همش دست دست می کنید که آیا این کار را انجام بدهید یا نه، این جور زندگی گردن فقط اعصابتان را خورد می کند این بار دل به دریا بزنید و اقدام کنید، نتیجه خوب می شود.
برای خرید چیزی فعلا دست نگه دارید یکی از افراد خانوادتان نیاز به کمک فکری و مالی تان دارد


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

یک جلسه یا بحث بیش از آنچه فکر می کنید انرژیتان را می گیرد. برای پاسخ به یک پیشنهاد بهتر است گذشته را مرور کنید، چیزی را فراموش کرده‌اید. شخصی نیاز دارد تا دستش را بگیرید، او نیاز مالی به شما ندارد، با او مهربان باشید. برای انجام کاری به جایی می روید که دوست ندارید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

با انجام کاری بر سر زبان ها می‌افتید و دیگران در موردتان صحبت می کنند. شنیدن خبری دلتان را گرم می کند. فرد مشکل پسندی هستید و با هر کسی دمخور نمی‌شود. کمی آزادتر بگیرید تا از مردم دور نمانید. تلاش بی وقفه رمز موفقیت شما در رسیدن به خواسته تان است.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

نترسید از اینکه از دیگران کمک بگیرید، زیر بار فشاری که می کشید، کمرتان له می شود. نگران نباشید، هیچکس به شما نه نخواهد گفت. کمک بگیرید تا کارها بهتر پیش برود. برای یک انتخاب وسواس بیش از حد به خرج می دهید. رابطه احساسی تان مستحکم تر می شود. در ناز کردن اندازه نگه دارید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

سعی کنید کم کاری های ماه گذشته تان را جبران کنید. پیشنهاد کاری که به شما می شود جدی بگیرید . روی آن بیشتر فکر کنید، برای رسیدن به آرامش به طبیعت پناه ببرید. برای انجام اشتباهی مجبور به عذرخواهی خواهید شد. شخصی با حرفی دیدتان را نسبت به یک کار عوض خواهد کرد.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

دنیا دو روز است. برای آشتی پیش قدم شوید. برای گفتن حرفی اینقدر به حاشیه می روید که اصل موضوع از دستتان خارج می شود. برای انجام کار گروهی از شما دعوت می شود، این دعوت را بپذیرید، چیز تازه ای یاد خواهید گرفت. در رابطه احساسی تان این روزها همه چیز آرام می گذرد.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

جایگاهی که به دنبالش هستید در انتظار شماست، فقط قدری تلاش و کوشش بیشتر لازم دارد. عشق، مهربانی و ولخرجی از خصایص شماست. در زمینه علمی یا تحقیقاتی موفقیتی نصیبتان می شود. خرید یا فروش خوب است. با کسی ملاقات خواهید کرد که اگر به سخنانش گوش دهید به صلاحتان است.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *