فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۰ مهر تا جمعه ۲۶ مهر ۹۸ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۲۰ مهر • یکشنبه ۲۱ مهر • دوشنبه ۲۲ مهر • سه شنبه ۲۳ مهر • چهارشنبه ۲۴ مهر • پنجشنبه ۲۵ مهر  • جمعه ۲۶ مهر

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

در مورد مسئله ای که در سر می پرورانید سرعت عمل، دقت و تلاش ابزار موفقیت و پیروزی بر رقیبتان است. این روزها در پی دستیابی به یک نتیجه قاطع هستید که باید در انتخاب مسیر تفکر، مطالعه و بررسی را کنار نگذارید.در روزهای آینده به نتایج خوبی به واسطه اقدامات خیر خود در گذشته خواهید رسید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: این روزها زیاد به سرمایه گذاری فکر نکنید

اجازه ندهید احساس خستگی مانع از تلاش شما بشود. در رابطه با مسائل عاطفی تان بحث و جدلتان را زیاد جدی نگیرید، زبان شما در بدست آوردن دل دیگران باعث برگشتن ورق به سود شما خواهد شد. این روزها زیاد به سرمایه گذاری فکر نکنید چون به سودتان نخواهد بود، بهتر است فعلا کمی دست نگه دارید و بر مسائل دیگری متمرکز شوید.


♊ فال pmc خردادی عزیز : خبرهای خوش شما رو ذوق زده خواهد کرد

در مورد بحث پیش آمده در محیط کار یادتان باشد برنده دیگران را نکوهش می کند ولی آنان را می بخشد اما بازنده چنان ترسوست که قادر به بخشیدن دیگران نیست. خبرهای خوش شما رو ذوق زده خواهد کرد. یه یک سفر دعوت می شوید که برای قبول آن بهتر است که بیشتر فکر کنید.آرامش آرام آرام کانون خانواده تان را گرم خواهد کرد.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : مسائل را آسان بگیرید

خواسته ای که دارید زیر و بم های زیادی دارد، درگیری های جدید که بیشتر تحریک کننده احساسات شماست را زیاد جدی نگیرید، شما باید بیش از این ها مسائل را آسان بگیرید و از بزرگ کردن مسائل ساده خودداری کنید. با اینکه به دوست خود بسیار محبت می کنید اما از ناسپاسی یکی از دوستان بسیار عصبانی خواهید شد.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : منتظر میهمان ناخوانده باشید

رفتار و کردار شما باعث شده تا دعای خیر بسیاری پشت سرتان باشد. دیدار یا حضور در یک جمع دوستانه باعث شادی و سرورتان می شود. با آمدن یک میهمان بیشتر برنامه های شما دست خوش تغییر خواهد شد، در ابتدا دیدار او باعث بهم ریختن تفکراتتان می شود اما به مرور خواهید دید این تغییرات به نفع شماست.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : تردید این روزهایتان را از خود دور کنید

از موقعیت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرید. از نظر مالی به موقعیت خوبی دست پیدا خواهید کرد. یکی از رویاهایتان به واقعیت خواهد پیوست که در روحیه تان تاثیر خوبی می گذارد. به تغذیه تان بیشتر توجه کنید و از ورزش فاصله نگیرید.تردیدی را که این روزها با آن دست به قریبان هستید باید به نحوی از خود دور کنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : نذر خود را ادا کنید

اوقات خوشی را با دوستانتان سپری کنید. شخصی در اطرافتان به شما دروغ می گوید، حرفهایش را باور نکنید اما فعلا به رویش هم نیاورید. تردید را که این روزها با آن دست به قریبان هستید باید به نحوی از خود دور کنید. برای انجام کاری نذری بر گردن شماست که باید آن را اول ادا کنید. مشکل یکی از اعضای خانواده به کمک شما حل خواهد شد.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : پس انداز را فراموش نکنید

در موقعیت یک رقابت یا آزمون قرار می گیرید که با حفظ آرامش می توانید بر آن پیروز شوید. اوضاع را بر وفق مراد خود بسازید، بگذارید یک بار هم که شده خودتان تصمیم بگیرید. بعضی ها را برای مدتی کنار می گذارید.بهترین یار و یاور شما پدر و مادرتان هستند، از آنها کمک بگیرید. پس انداز را فراموش نکنید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : فرصت پیش آمده را غنیمت بشمارید

به هیچ عنوان از فرصتی که این هفته نصیبتان می شود غافل نشوید که در غیر اینصورت در آینده پشیمان خواهید شد. شما بسیار خلاق هستید و پیگیری و سخت کوشی تان در مقابل کارهای مشکل زبان زد عام و خاص است. این روزها روزهای خوبی برای شماست. مشکلی که در محل کار برایتان پیش آمده به زودی رفع خواهد شد، بی دلیل به خودتان اضطراب وارد نکنید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : انتخاب دوست باید بسیار دقت کنید

اگر مجرد هستید بسیار مراقب مسائل عاطفی خود باشید، با پا در یک کفش کردن کاری پیش نخواهید برد. در انتخاب دوست باید بسیار دقت کنید و منتظر یک خبر خوش باشید. روزی یک ساعت برای خودتان وقت بگذارید،ورزش کنید، تئاتر ببینید نمایشگاه بروید تا از روزمرگی ها فاصله بگیرید، اضطرابتان کم می شود


♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : این هفته خبرهای خوشی به شما خواهد رسید

گاهی آدم باید مثل پلی بشود و اجازه بدهد دیگران از روی او عبور کنند. این هفته خبرهای خوشی به شما خواهد رسید که هیجان زیادی را وارد زندگی تان خواهد کرد، هرچند که شما همیشه به انرژی های منفی اطراف خود فکر می کنید اما هوشیاری تان مانع از غافلگیری و قرار گرفتن در مقابل عمل انجام شده خواهد شد، صبور باشید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : تلاشتان در مورد مسائل مالی ثمربخش خواهد بود

شک نداشته باشید فردای روزگار دیگران به کمکتان خواهند آمد. در انجام کاری به شدت درگیر بایدها و نبایدها هستید، پیگیری و تلاشتان بالاخره جواب خواهد داد. از شخصی که زیاد دلخوشی از او ندارید محبت خواهید دید که شما را از قضاوت هایتان پشیمان خواهد کرد. تلاشتان در مورد مسائل مالی ثمربخش خواهد بود.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی فال PMC

زمان پخش فال pmc متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *