فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۵ بهمن تا جمعه ۱ اسفند ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۲۵ بهمن • یکشنبه ۲۶ بهمن • دوشنبه ۲۷ بهمن • سه شنبه ۲۸ بهمن • چهارشنبه ۲۹ بهمن • پنجشنبه ۳۰ بهمن • جمعه ۱ اسفند

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

به شرکت در یک پروژه اقتصادی دعوت می شوید، باید هوشیار باشید و تمامی جوانب را در نظر گرفته و آنگاه تصمیم مقتضی را بگیرید. در مورد مسئله ای عاطفی کارها بر وفق مرادتان پیش می رود و نسبت به تصمیمتان احساس خوبی پیدا می کنید.از کنار یک خبر مهم ساده نگذرید و مسئله را سطحی نگاه نکنید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

در مورد نیتتان الان وقت بی گدار به آب زدن و ریسک کردن نیست. از پس کار سختی بر خواهید آمد و به خودتان می بالید. پیشنهاد یا حرفی به شما زده می شود قبل از آنکه عکس العمل نشان دهید سعی کنید به خودتان مسلط باشید و مسئله را از جنبه دیگری نگاه کنید. برای انجام یک کار خیر پیش قدم می شوید.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

روزهای پر از فکر و مشغولیتی را می گذرانید، چیزی که شما را می ترساند فقط مانع پیشرفتتان می شود، نترسید یک نه بگویید تا ببینید چطور اوضاع به نفعتان تغییر می کند. در مورد مسئله عاطفی تان اگر تردید نداشته باشید اوضاع بهتر پیش می رود به زودی مژده ای دریافت می کنید و تغییراتی کوچک در زندگی تان رخ می دهد


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

در مورد کمک به دوستی بهتر است همان کاری را بکنید که حال خودتان را بهتر می کند. فکری شما را به خودتان مشغول کرده، این فکر خواب و خوراک را از شما گرفته، یادتان باشد در حال حاضر کارها بر وفق مراد هیچکس پیش نمی رود با دور اندیشی و حوصله منتظر باشید دست از ولخرجی بردارید تا دچار مشکل مالی نشوید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

به جای خودخوری بهتر است ببینید از دل موقعیت بد پیش آمده چه اتفاق خوب و مثبتی برای خودتان می توانید بیرون بکشید. حرفی را چند بار به شخصی زده اید اما او گوشش بدهکار نیست، آب در هاون نکوبید رها کنید فقط خودتان را خسته و او را دور تر می کنید. در هفته ساعتی را به خودتان اختصاص دهید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

این روزها به لحاظ روحی بسیار خسته اید و این برایتان خوب نیست. روزهایتان پر از اضطراب است، خودتان به مشکلاتتان اضافه نکنید و سری را که درد نمی کند دستمال نبندید. تولد نوزادی در خانواده حالتان را بهتر می کند و با خودش نور به زندگی تان می آورد. خبری را می شنوید که باورش برایتان سخت است.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

مشکلی که به وجود آمده و دیگران را هم به خودش مشغول کرده زیاد حاد نیست شما توانایی گذر از این طوفان را دارید. دنیا را بیش از این سخت نگیرید. اولین کسی که ضررش را می بیند، خودتان هستید. باید در زندگی روزمره تان تغییر رویه ای بدهید. شما خودتان قادرید هر کاری را به پایان رسانید. از دیگران کمک نگیرید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

از شخصی که در حقتان محبتی کرده، شایسته قدردانی کنید. گذشتن از چیزی برایتان سخت است، اما نگران نباشید، قبل از آنکه بفهمید، چیز بهتری جایگزینش خواهد شد. در مقابل رفتار کودکانه شخصی، بهتر است صبور باشید، او هم کلافه است و نمی داند چه بکند. خرید های کوچکی انجام خواهید داد که خوشحالتان می کند.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

با تدبیر و علاقه عمل کنید و نگاهتان به جلو و آینده باشد تا هدفی که در ذهن می پرورانید به ثمر برسد. خاطرات تلخ را بیش از حد مرور و برای دیگران تعریف نکنید. یادآوری اس برای آنها خسته کننده است و باعث می شود از اطرافتان پراکنده شوند. گام های زندگی را با دقت بیشتری بردارید. استعدادی تازه را در خود کشف کنید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

موسیقی، آشپزی، خیاطی یا ورزش روحیه تان را عوض خواهد کرد. از گذشته درس بگیرید اما همه را با یک چوب نزنید. با این کار شخصی که حضورش در زندگی تان می تواند پر از زحمت و برکت باشد از خودتان دور خواهید کرد. در جمعی از ایده تان صحبت خواهید کرد و بر خلاف انتظارتان، پیشنهاد خوبی از جانب شخصی می شنوید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

در موقعیتی قرار می گیرید که دوست و دشمنتان را خواهید شناخت، زمان آرامش نزدیک است. مسیر کارهایتان را عوض نکنید. این روزها بهتر است کمی پس انداز کنید. در هیچ کاری زیاده روی نکنید. از تک تک روزها و لحظه هایتان استفاده کنید. مهلت تان برای انجام کاری فرا رسیده، مبادا این زمان را از دست بدهید.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

سالهاست که با کسی دوستی بسیار نزدیکی دارید، او را در جریان مشکلات تان قرار دهید. با همکاری آشنا می شوید که از فعالیت در کنارش لذت خواهید برد. هدیه ای دریافت می کنید که باعث شادی تان می شود. از چیزی یا کسی انتظاری دارید که برآورده نمی شود. کمی صبورتر باشید. اتفاق بهتری در شرف وقوع است.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *