فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۰ دی تا جمعه ۲۶ دی ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه 20 دی • یکشنبه 21 دی • دوشنبه 22 دی • سه شنبه 23 دی • چهارشنبه 24 دی • پنجشنبه 25 دی • جمعه 26 دی

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

چیزی که خاطرتان را مکدر کرده سوتفاهمی بیشتر نیست. به جای خود خوری پای صحبت بنشینید، بشنوید و گوش بدهید. در مورد شخصی چشم از خواسته تان بردارید، شما هر کاری که می توانسته اید انجام داده اید حالا وقت آن است که راه خودتان را بروید، اگر قسمت شما باشد خودش به دنبال شما خواهد آمد.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

از جایی که توقع ندارید خبری خوب دریافت خواهید کرد. برای انجام کاری نیاز به کسب اجازه دارید، از حالا اقدام کنید. شخصی سخت به شما علاقمند است، کمی صبر و حوصله داشته باشید. در مورد مشکلی حقوقی همچنان منطقی و درستکار باقی بمانید، نگران نباشید ضرر نمی کنید.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

مدتی است خواسته ای را در دل می پرورانید ولی زیاد به نتیجه آن مطمئن نیستید زمان نتیجه را مشخص می کند برای رسیدن به آن ناامید نباشید. از شخصی دلخور هستید ارتباطتان را با او قطع نکنید، به خودتان و او فرصت بدهید تا مشکلات به آرامی حل شوند و سوتفاهم ها برطرف شود.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

برایتان سفری پیش خواهد آمد. شخصی در انتظار خبری از شماست او را بیش از این منتظر نگذارید. از شکست هایی که در گذشته داشته اید عبرت بگیرید و از آن ها مثل چراغی برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. به زودی با شخصی آشنا می شوید که برای پیشرفت کاری شما فرد بسیار مناسبی است.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

حواستان به اطرافتان باشد شخصی از قول شما حرف هایی زده که اگر همین حالا جلویش را نگیرید فردا پشیمان و متحمل ضرر جبران ناپذیری می شوید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید، سلامتتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید. حضور فردی در زندگی تان پر از نور و برکت است.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

شما نزد همه عزیز هستید. در مورد مسئله ای که فکرتان را به خود مشغول کرده، سعی کنید، خواسته هایتان منطقی باشد. شما در کار سرمشق دیگران هستید، اما این روزها دوست ندارید در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده با کسی حرف بزنید. واقع بین باشید و با یک مشاور گفتگو کنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

دلتان شکسته و چشمتان از اشک پر و خالی می شود. صبور باشید، این شب صبح خواهد شد. برای انجام کاری که همیشه دوست داشتید انجام بدهید و یا جایی که دلتان می خواسته بروید، حالا برنامه ریزی کنید. حرفی شنیده اید که متعجبتان کرده، نیت گوینده خیر است، اما طرز بیانش شما را به غلط انداخته.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

با شخصی پر مدعا کهفکر می کند در هر زمینه ای حق با اوست، وارد بحث نشوید، کوچک می شوید، از او دوری کنید و به حال خودش بگذاریدش. مراقب تغذیه تان باشید و به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید. از رفت و آمدهای غیر ضروری اجتناب کنید. در مورد نیت تان بهتر است دنبال دلتان نروید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اما تا اتفاقی نیفتاده شلوغ نکنید، اگر این رفتار ادامه پیدا کند، مردم به عنوان یک فرد دردسر ساز و بی ملاحظه به شما نگاه خواهند کرد. در اموری که پای پول در میان است، محتاط و دور اندیش باشید و بی گدار به آب نزنید. این روزها زمان ریسک کردن نیست.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

شخصی را که دوست دارید به معنای واقعی نگاه کنید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید و برایتان عزیز است. در مورد مسئله ای کاری شکیبا باشید، الان زمانی است که آب سربالا می رود، اما بعد از هر سر بالایی سرپایینی است. آب که به سر پایینی بیفتد سرعت می گیرد. سرتان به کار خودتان باشد.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

برای یک جابجایی به تکاپو خواهید افتاد و دوستانتان به کمکتان خواهند امد. عمر از آنچه که فکر می کنید سریعتر می گذرد. برای پاسخ دادن به درخواستی که از شما شده بهتر است بیش از این دست دست نکنیدف تکلیف را روشن کنید، اوضاع فرقی نخواهد کرد. هدیه ای دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

عشق نجات دهنده است. بگذارید عشق وارد خانه تان شود تا در آرامش باشید، در مورد مسئله ای کاری مدتی به راه اشتباه می رفتید و وقت خود را بیهوده تلف کرده اید. اکنون وقت آن رسیده که گذشته را جبران کنید و اشتباهات را تکرار نکنید. سفره غم را برچینید.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *