فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۹ آذر تا جمعه ۵ دی ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.
فال روزانه pmc شنبه 29 آذر • یکشنبه 30 آذر • دوشنبه 1 دی • سه شنبه 2 دی • چهارشنبه 3 دی • پنجشنبه 4 دی • جمعه 5 دی

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

شنیدن یک خبر بسیار هیجان زده تان می کند، مراقب باشید تند نروید و خودتان را کنترل کنید شما می توانید بعدا دیگران را باخبر کنید. گذشته را مرور نکنید، بیهوده از آینده عقب میافتید. برای گفتن حرفی بهتر است تعجیل نکنید، چیزی خواهید شنید که نظرتان را عوض می کند.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

از شخصی طلبی دارید اگر می توانید کمی دیگر صبر کنید و دندان روی جگر بگذارید، پشیمان نمی شوید. پیشنهاد سفری که به شما شده رد کنید شما همین حالا هم کارهای عقب افتاده و واجب تری دارید. به زودی ملاقاتی روی می دهد که در آن منافع بسیاریست خودتان را برای این ملاقات آماده کنید.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

مواظب باشید از روی بی توجهی اطلاعاتی که نباید به دیگران ندهید وگرنه زیان جبران ناپذیری به بار خواهید آورد. بهتر است خرید یا فروش را فعلا به تاخیر بیندازید. برای کار ملک تا مدتی دیگر باید صبر کنید. به دنبال علایقتان بروید و از فرصت هایتان استفاده کنید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

زندگی آرامی دارید اما ته دلتان از چیزی ناراضی هستید، آرزوهای ریز و درشت بسیاری داشتید که هنوز به آنها دست پیدا نکردید ما نمی دانید از کجا باید شروع کنید، به جای وقت تلف کردن تحقیق و مشورت کنید. شخصی دری به روی شما باز خواهد کرد بی معطلی از این در بگذرید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

فردی خوش باطن و مهربان به زندگی تان وارد می شود. در مورد مسئله ای بهتر است عجول نباشید و کار را با صبر و شکیبایی پیش ببرید. مسافری در راه دارید. این هفته ملاقات مهمی خواهید داشت. به شخصی فکر می کنید و دلتان پر از شور و شوق می شود، قدر این لحظه های زندگی تان را بدانید


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

به زودی نتیجه کاری که چند وقت پیش شروع کرده اید خواهید دید. برای گفتن حرفی دچار تردید و دودلی هستید آن را بنویسید و بخوانید بعد از آن می فهمید که چه باید بکنید. دستی که برای درخواست کمک به سمتتان دراز شده را پس نزنید، تا جایی که می توانید کمک کنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

برای جواب دادن به جمعی در مورد تصمیمی که گرفته اید خودتان را آماده کنید. از هوش و استعدادتان کمک بگیرید و گره مشکلی خانوادگی را باز کنید. به شخصی که مثل آب خوردن دروغ می گوید فرصت عرض اندام ندهید. بی رودربایستی جلو او بایستید و نظرتان را بی پرده بگویید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

تغیری در محیطی کاری محاسباتتان را به هم ریخته، هراسان نشوید، اگر درست و به موقع عمل کنید همه چیز به نفع شما تمام می شود. سعی دارید دشمنی شخصی را به دوستی تبدیل کنید. شما شخصیتی قوی و جذاب دارید. حرف‌هایتان در دل او اثر می کند، کافیست صادق باشید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

همکار یا هم گروهی هایتان را تشویق کنید، آنها بیشترین سعی خود را خواهند کرد تا نظرتان را جلب کنند. شما آنقدر توانا هستید که اگر بخواهید، از سنگ جواهر می سازید. از مجادله با شخصی پرهیز کنید، او هم به اندازه شما فکر می کند حق دارد. با او کنار بیایید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

در مورد مسئله ای خانوادگی بیش از اندازه به خودتان زحمت می دهید، در نتیجه هم به دردسر می افتید و هم باعث دلخوری نزدیکان می شوید. به تصمیمی که می گیرید پایبند باشید و مدام حرف خود را عوض نکنید. با یک حرف تلخ شخصی را می آزارید، در حالی که شما قصد آزار کسی را ندارید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

در مورد تغییری تازه در زندگی تان نگرانی را از خود دور کنید و انرژی تان را صرف همراه شدن با این تغییر تازه بکنید. هدیه ای دریافت خواهید کرد که برایتان ارزش معنوی زیادی دارد. در مورد مسائل مالی بهتر است مراقب مخارجتان باشید. هزینه ای برایتان پیش خواهد آمد.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

به کودک درونتان توجه کنید. دقایقی در روز را به خودتان اختصاص دهید و به هیچ چیز جز خودتان و آرامش و خواسته هایتان فکر نکنید. این روزها از ریسک کردن در هر کاری بهتر است بپرهیزید. دوستی قدیمی با خبری خوش به سراغتان خواهد آمد. با آغوشی باز او را بپذیرید.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *