فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۶ مهر تا جمعه ۲ آبان ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۲۶ مهر • یکشنبه ۲۷ مهر • دوشنبه ۲۸ مهر • سه شنبه ۲۹ مهر • چهارشنبه ۳۰ مهر • پنجشنبه ۱ آبان • جمعه ۲ آبان

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

شنیدن خبری مضطربتان می کند دست پاچه نشوید و دست به هیچ کاری نزنید. مبلغ کمی از جایی به دستتان می رسد این پول برایتان برکت فراوانی خواهد داشت. با عزیزی که داغدار است تماس بگیرید و به او بگویید که در کنارش هستید.
این هفته از یک خرید غیر ضروری چشم بپوشید، به این پول در جای دیگر احتیاج خواهید داشت.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

عجله کار شیطان است اما برای شما دیگر وقت آن رسیده که به کارهایتان شتاب و سرعت عمل ببخشید، شما فقط احتیاج به اراده قوی و ایمان به خودتان دارید. حواستان را بیشتر جمع کارهایتان بکنید و بگذارید وظایفی را که به عهده گرفته‌اید بخوبی به پایان برسد. این هفته یک تماس تلفنی بسیار مهم خواهید داشت.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

شما فرد ماجراجویی هستید این هفته از سرک کشیدن به زندگی دیگران دست بردارید و بیشتر به فکر بهبود روابط در زندگی خود و خانواده تان باشید. رقیبان شما در محیط کاری کم نیستند بهتر است خودتان را به روز نگه دارید و اگر لازم است برای جلو زدن از دیگران علوم یا فنون تازه مربوط به کارتان را یاد بگیرید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

حرفی شنیده‌اید که برایتان بسیار سنگین بوده، برای آدم ها به اندازه اهمیتشان ارزش قائل شوید. برای دعوت از شخصی برای همکاری دچار تردید و دودلی هستید، بهتر است پیشنهادتان را دوباره بررسی کنید. این هفته به طور اتفاقی شخصی را در جایی می بینید که فکر تازه ای به سرتان می اندازد، این فکر خوبیست.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

برای خود و خواسته تان ارزش قائل شوید. مجبور به یک تغییر کاری یا مکان می شوید. در مورد بحث خانوادگی پیش آمده به جزئیات بیشتر اهمیت بدهید برای هیچ کاری این هفته عجله نکنید هنوز زمان زیادی پیش رو دارید. برای رسیدن به هدفتان یک تاریخ تعیین و بیشتر تلاش کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

شما ذهن خلاق و هوش بالایی دارید. حرف زدن با شخصی باعث می شود از اتفاقاتی که در اطرافتان می افتد مطلع شوید. حواس خود را جمع کنید تا موقعیتی ناب را شکار کنید و در مسیر درست پیشرفت قرار بگیرید. ذهن خود را از حاشیه ها خالی کنید، فقط وقتتان را تلف می کند. در زمینه مسائل عاطفی کمی سردرگمی را تجربه خواهید کرد.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

گاهی آدم مجبور می شود تسلیم شود یا اینکه اگر برای انجام کاری موقعیت را خوب نمی‌بیند ان زمان آن را رها کند و منتظر اتفاقات آینده شود. در حال حاضر بهتر است کمی صبر کنید، از موقعیت و نیرویتان استفاده کنید و به زندگی بچسبید تا بتوانید این روزها را بگذرانید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

اینکه حرف دلتان را چطور و کجا بزنید از اصل حرف مهمتر است. جمله‌هایتان را بالا و پایین کنید و منتظر فرصت مناسب برای گفتنشان بمانید، در غیر این صورت حرفتان شنیده نخواهد شد و به آنچه می خواهید نمی‌رسید. تجارت برایتان خوب است اما بهتر است با فردی که در این زمینه تجربه دارد مشورت کنید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

یک تماس تلفنی بسیار خوشحالتان می کند. برای اضطراب مدامتان با یک پزشک مشورت کنید. مشکل برطرف می شود. به کار بزرگی دست می زنید. روی این کار تمرکز کنید تا نهایت رضایت را از آن داشته باشید به زودی کنترل دنیایتان را در دستانتان خواهید گرفت. کافی است کمی صبور باشید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

مشکلی حل شده و خطری از سرتان گذشته است. به شکرانه آن صدقه ای بدهید و دلی را شاد کنید. حالا که هستید زندگی کنید. این قدر دنبال شادی ها و اتفاقات بزرگ نباشید. زندگی معجزه است، از هر لحظه آن استفاده کنید و دور و برتان را ببینید. دیدار اتفاقی یک دوست دلتان را روشن می کند.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

در محیط کاری یا درسی ملاقات خوبی خواهید داشت که به پیشرفت‎‌تان کمک می کند. در اثر یک اشتباه ضرر مالی به شما وارد شده، از دوستی قدیمی که راه دور است خیر بگیرید. از ترس نه شنیدن سوالتان را نمی‌پرسید. اشتباه می کنید، شما نمی‌دانید در سر دیگران چه می گذرد.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

جانتان سلامت، مال جبران می شود. دوری از شخصی طاقتتان را طاق کرده، متاسفانه فعلا باید با شرایط بسازید و صبوری کنید. از کسی که توقعش را ندارید، حرکتی خواهید دید که متعجب و نظرتان را نسب به او عوض می کند. به دنبال شادی در اتفاقات کوچک اطرافتان باشید.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *