فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۱۶ آذر تا جمعه ۲۲ آذر ۹۸ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه 16 آذر • یکشنبه 17 آذر • دوشنبه 18 آذر • سه شنبه 19 آذر • چهارشنبه 20  آذر • پنجشنبه 21 آذر  • جمعه 22 آذر

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : اشتباهات گذشته را تکرار نکنید

از گذشته درس بگیرید و دوباره اشتباهات را تکرار نکنید. شایسته است که با شخصی منطقی برخورد کنید. حواستان به یکی از اعضای خانواده تان بیشتر باشد. به تازگی با یک مشکل مالی روبرو شده اید. برای رفع این مسئله با یک مشاور حقوقی مشورت کنید. این موضوع به سادگی قابل حل شدن است. پاسخ سوالی را که بی جواب گذاشته اید بهتر است هر چه زودتر بدهید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: وقت تان را با توضیح بیهوده به دیگران تلف نکنید

اعضای خانواده تان به شما به چشم ستون خانواده تان نگاه میکنند. بهتر است مراقب سلامت جسم خود باشید تا بتوانید همیشه آنها را حمایت کنید. هدیه معنوی دلچسبی دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحال تان میکند این اواخر در رابطه با مسائل کاری با مشکلات بزرگی رو به رو شده اید. وقتتان را با توضیح بیهوده به دیگران تلف نکنید.


♊ فال pmc خردادی عزیز : مشکلات را به دست فراموشی بسپارید

به خودتان و قلب مهربان تان اعتماد کنید. مسافری از راه دور خواهید داشت که دلتان به دیدنش روشن خواهد شد. از بودن با او لذت ببرید و تا می توانید مشکلات را ولو به طور موقت به دست فراموشی بسپارید. برای حل یک مشکل حقوقی به جایی مراجعه خواهید کرد و نهایتا این مسئله به نفع شما تمام خواهد شد. بیهوده خود را وارد درگیریهای لفظی نکنید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : مراقب زبان خود باشید

به تازگی به یک رابطه قدیمی دوباره برگشته اید. شما حالا پخته تر هستید و می توانید با نگاهی متفاوت با این رابطه ی تازه برخورد کنید. در رابطه به مسائل احساسی مراقب زبان خود باشید. ممکن است ناخواسته چیزی بگویید و کلامتان تاثیری روی طرف مقابلتان بگذارد که بعدها هرچه هم تلاش کنید موفق به جبران آن نشوید. باید هدیه ای می خریدید که فراموش کرده اید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : نذرتان را ادا کنید

دیگران از شما انتظارات زیادی دارند و تنها به فکر خودشان هستند. وقت آن رسیده که با این وضعیت برخورد دیگری بکنید. مدتی است که شخصی که برای شما بسیار عزیز است از شما دور شده. این دوری طولانی نخواهد بود و شما به زودی دوباره او را خواهید دید. برای یک کار قانونی دست به کار شده به سفری رفته و یا خواهید رفت با دست پر از این سفر باز خواهید گشت. نذرتان را ادا کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : سلامتی خود را دریابید

با رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مستمر سلامتی خود را دریابید. خبر ناخوشایندی به گوش تان خواهد رسید که تاثیری در زندگی شما ندارد. شما مدام در پی تحقق علایق خود هستید. بهتر خواست دیگران را که برایتان عزیز هستند را در نظر بگیرید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که شخصی را به شدت رنجانده و از خودتان دور کرده اید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : موفقیت از آن شماست

رازی در دل تان هست که به شدت وسوسه شده اید با کسی در میان بگذارید. بهتر است عواقب این کار را با خودتان مرور کنید و سفره دلتان را باز نکنید. هدیه از طرف کسی که به تازگی با او آشنا شده اید دریافت خواهید کرد. برای دریافت یک مدرک قانونی اقدام کرده بودید که موفق نشدید نا امید نشوید دوباره اقدام کنید. این بار موفقیت از آن شماست.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : کمی با خودتان خلوت کنید

شما دل مهربان و ساده ای دارید، اما اشتباه پشت اشتباه مرتکب می شوید، کمی با خودتان خلوت کنید و صادقانه اخلاقتان را مرور و قضاوت کنید، اگه اشتباه تان را الان بپذیرید هنوز وقت براى جبران دارید، براى بزرگترها در خانواده تان احترام بیشتری قائل شوید. باور کنید که شما داناى کل نیستید و همه اشتباه میکنند.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : گاهی باید پارو نزد

شخصی به شما معرفی خواهد شد که در صورت یکی بودن خواسته های تان این آشنایی می تواند مسیر زندگی تان را تغییر دهد. از خودتان فرصت این دیدار را دریغ نکنید و با هیچ پیش فرضی هم جلو نروید. گاهی باید پارو نزد. این اواخر شما خود را به شدت سرگرم کار کرده اید تا جایی که از زندگی و لذت های آن دور مانده اید. یک سفر میتواند برای شما آرامشی را که لازم دارید به همراه بیاورد.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : بخاطر دل مهربانتان از شما سوء استفاده می کنند

مشتاق دیدار کسی هستید که در زندگیتان بسیار تاثیر گذار بوده و هنوز برایتان عزیز است، با او تماس بگیرید. این اشتیاق دو طرفه است. گرچه شما بسیار هوشیار و محتاط هستید اما باز هم بخاطر دل مهربانتان از شما سوء استفاده می کنند. شخصی در اطرافتان ، که بدون مطالعه پیشنهادات بزرگ میدهد، از خودتان دور کنید، وگرنه وارد بازی خطرناکی خواهید شد.


♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : به راه خود بروید

مدتهاست که با یکی از نزدیکانتان دچار مشکل شده و ارتباطات تان قطع شده، برطرف کردن این مشکل به نفع شماست. در کاری که می کنید پشتکار بسیار بالایی دارید و همین باعث پیشرفت شما و ضمناً حسادت شخصی در اطرافتان شده، به او بی توجه باشید و به راه خود بروید. از نصیحت کردن یک دوست به جایی نخواهید رسید، او نهایتا کار خودش را خواهد کرد.


♓ فال PMC متولدین اسفند : به رفتن به یک سفر و یا جا به جایی فکر میکنید

این هفته برای شما زمان بسیار خوبی برای گفتگو و مذاکره با رؤسا و شخص برجسته ایی در محیط کار هست فرصت را از دست نداده و درخواست خود را مطرح کنید. به رفتن به یک سفر و یا جا به جایی فکر میکنید. چمدان های تان را ببندید به زودی شما راهی خواهی شد. اگر در پی درخواست برای وام و یا تحصیلات هستید حالا زمان مناسبی برای اقدام کردن است فرصت را از دست ندهید.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی فال PMC

زمان پخش فال pmc متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *