فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۱۸ بهمن تا جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۱۸ بهمن • یکشنبه ۱۹ بهمن • دوشنبه ۲۰ بهمن • سه شنبه ۲۱ بهمن • چهارشنبه ۲۲ بهمن • پنجشنبه ۲۳ بهمن • جمعه ۲۴ بهمن

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

با کسی که در بحث مغلطه می کند بحث نکنید صرفا وقتتان را تلف می کنید و به جایی نمی رسید. برای برنامه ریزی های خودتان ارزش قائل شوید و به آن ها پایبند بمانید، نتیجه ای که دلخواهتان است خواهید گرفت. اتفاقی تاثیر گذار برایتان در شرف وقوع است. به تمامی موجودات زنده عشق بورزید تا دلتان آرام بگیرد.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

این همه عصبانیت درونی را از خودتان دور کنید تا بتوانید نفسی بکشید. روزهای غم و غصه به زودی تمام خواهد شد و خبری خوش به شما داده می شود، از شنیدن این خبر چنان ذوق زده خواهید شد که برای خودتان هم غیر قابل باور است. از روی غم و اندوه شخصی را محرم اسرار خود نکنید زیرا دچار دردسر و گرفتاری می شوید.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

اگرچه این روزها اوضاع بر وفق مراد نمی چرخد اما با صبر و تحمل، رنج ها و زحمت ها را به شادی و سرور تبدیل می کنید. پس از از مدت ها انتظار طلبی که داشتید را دریافت می کنید. وظایف محول شده را به نحو احسنت انجام بدهید، زیر نگاه های دقیقی قرار دارید که اگر تایید شود شاهد موفقیت چشمگیری خواهید بود.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

به نیتتان خوش بین و امیدوار باشید. در مورد مسئله به وجود آمده با خودتان رو راست باشید و بفهمید خودتان چه چیزی دلتان می خواهد، نه منت بر سر دیگران بگذارید و نه خودتان را تحت فشار و عذاب قرار بدهید. شخصی به تازگی پا به زندگی تان گذاشته تا امتحانش را پس نداده به او وابسته نشوید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

از گذشته درس بگیرید و یک اشتباه را چند بار تکرار نکنید. برای لحظه های زندگی تان ارزش قائل شوید، وقتتان را در جمعی که انرژی تان را می گیرد تلف نکنید. کاری را که منطقا می دانید اشتباه است صرفا بخاطر شخص دیگری انجام ندهید. حواستان باشد قولی که نمی توانید به ان عمل کنید به کسی ندهید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

مطلبی را می شنوید و یا در کتابی می خوانید که به دلتان می نشیند و می تواند مسیر زندگی تان را تغییر بدهد. شما تنها هستید اما بدانید این تنهایی برایتان خوب است. کسی که بودنش عذاب است و همدم و مونس نیست همان بهتر که نباشد. بهتر است که به گذشته فکر نکنید و بر روی زخمتان نمک نپاشید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

برای قانع کردن دیگران در رابطه با اهداف و نقشه هایی که برای آینده دارید، گرفتار مشکلاتی خواهید شد و مورد انتقاد اطرافیان قرار خواهید گرفت. اجازه ندهید این مسائل باعث ناامیدی تان شود. صبر و شکیبایی تان جواب خواهد داد و راه گشای شماست . زمان لازم برای آنکه به سوی نیتی که مدت ها در ذهن داشتید، گام بردارید فرا رسیده.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

در مورد یک مسئله حقوقی به مشکلاتی برمی خورید که صبورانه باید تحمل کنید. پیامی از راه دور به شما می رسد که با دریافت آن از مسائل مهمی آگاه می شوید. عشق کارتان را آسان می کند. گاهی لازم است چشمتان را ببندید و هر کاری دلتان می خواهد بکنید. این روزها می گذرد، به خودتان زمان بدهید و اصلا عجله نکنید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

به طبیعت بروید و از انرژی درختان شفا بگیرید. برای انجام یک مسئله کاری حواستان را جمع کنید، وگرنه به مشکلات این روزهایتان اضافه می کنید. چشمتان را روی گذشته ببندید، امروز درد می کشید، اما فردای روزگار، هر روز به خاطر امروز غم امگیز شکر خواهید کرد. برای انجام معامله ای کمی دست نگهدارید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

در مورد نیت تان کم طاقتی نکنید. به قرارتان با خودتان پایبند باشید. به طرف مقابلتان شک نکنید، خواسته شما را برآورده می کند و آبی روی آتش می ریزد. در حفظ مسئله ای حساس مراقب باشید و بند را به آب ندهید و حرفی نزنید که به دردسر بیفتید. از دوستی ظاهری که با حرف هایش اعصابتان را به هم می ریزد، دوری کنید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

برای به انجام رساندن کاری نیاز به دقت بالا دارید، اجازه ندهید چیزی یا کسی حواستان را پرت کند. برای رسیدن به نیت تان بر خلاف یک دندگی هایتان به کمک دوستی نیاز پیدا می کنید. اگر به این موضوع واقف باشید، او را نمی آزارید. در مورد مسائل عاطفی تان اجازه ندهید خبری که می شنوید، بی قرار و کلافه تان کند.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

بلاتکلیفی در زمینه مسئله ای خانوادگی یا عاطفی کلافه تان کرده، این مسئله پایان خوشی ندارد، تا دیر نشده سعی کنید در برخوردتان تغییر روش بدهید. به خودتان مسلط باشید. در مورد مشکل کاری تان به توانایی های خودتان تکیه کنید و مطمئن باشید که راه پیشرفت همانطور که دلتان می خواهد برای شما باز است.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *