فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۱۷ آبان تا جمعه ۲۳ آبان ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.
فال روزانه pmc شنبه ۱۷ آبان • یکشنبه ۱۸ آبان • دوشنبه ۱۹ آبان • سه شنبه ۲۰ آبان • چهارشنبه ۲۱ آبان • پنجشنبه ۲۲ آبان • جمعه ۲۳ آبان

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

به جای اینکه در پی تغییر باشید، بهتر است یکبار دیگر نگاهی به هدف ها و خواسته ها و میزان تلاشتان بیندازید. زمانی را در روز با خودتان خلوت کنید. هنری که بتواند وضع مالیتان را تغییر بدهد یادبگیرید. سرنوشت بازی های خودش را دارد. یک روز بالا می رود و یک روز پایین می شود.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

در جمعی تازه وارد می شوید، جایگاهتان را فراموش نکنید و یادتان نرود که شما کی هستید و چه می کنید. شخصی برایتان خبری می آورد تا عکس العمل شما را ببیند، به روی خودتان نیاورید، انگار نه انگار که خبر برایتان مهم است. بی تفاوت بمانید، مردم عقلشان به چشمشان است.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

این هفته از کسی چیزی قرض نگیرید. حرف ساده ای که از غریبه ای می شنوید، دلتان را گرم و به کارتان امیدوار می کند. وسایل اضافی تان را ببخشید یا بفروشید، دورتان را خلوت کنید تا جا برای انرژی های خوب باز کنید. نگران سلامتی شخصی هستید، نگرانی ار از خودتان دور کنید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

شما همیشه خوبی دیگران را خواسته اید، تازگی ها به شخصی زیاد فکر می کنید و به یادش هستید. در مورد حرفی که زده اید نگرانی را از خودتان دور کنید، چیز نادرستی نگفته اید. تردیدتان در مورد یک مسئله کاری بیهوده است. بهتر است به خودتان ایمان داشته باشید و هرچه زودتر دست به کار شوید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

نگران سلامتی شخصی راه ور هستید.، حالش خوب خواهد شد. برای مشکل کاری پیش آمده، چند روزی ناراحتی دارید که بزودی برطرف می شود و خبرهای خوشی دریافت می کنید. قهری تبدیل به آشتی می شود. در یک بحث کاری یا احساسی بر اعصاب خود مسلط باشید و از کوره در نروید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

شخصی که امروز هست و فردا نیست به درد شما نمی خورد. او فقط تمرکزتان را می گیرد و کلافه تان می کند. شخصی از شما کمکی غیر مالی خواسته، دریغ نکنید. به یک دورهمی کوچک دعوت می شوید. در این جمع مراقب حرفی که می زنید یا رفتاری که می کنید، باشید، دیوار موش دارد و موش گوش.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

اگر کسی قدر شما را نمی داند ، رهایش کنید تا در زمان دیگر ارزش شما را بفهمد، با بگو مگو کارها اصلاح نمی شود. با صبر و شکیبایی امور زندگیتان روبه راه می شود. زمان به نفعتان عمل خواهد کرد. به وضع تغذیه خود بیشتر توجه کنید. شما برای اطرافیان الگو هستید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

آنطور که می دانید درست است رفتار کنید. زیر فشار این روزها طاقت بیاورید، صبح در راه است. عذرخواهی شخصی که برایتان عزیز است را بپذیرید و موضوع را بیش از این ادامه ندهید. یادتان باشد که شما هم اشتباه می کنید. در مورد یک رابطه قدیمی عاطفی بهتر است همه پل ها را خراب کنید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

دیگر به گذشته برنگردید، رنجتان کمتر می شود. زندگی ساده تر از آنست که این همه پیچیده اش کنید. بزودی مجبور به یک انتخاب خواهید شد که در آینده کاریتان بسیار تاثیرگذار است. شخصی را بسیار دوست دارید، دل کندن از او را رنج و عذاب می دانید. نگرانی بیهوده به دلتان راه ندهید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

برای نیتی که دارید باید تلاش و فعالیت زیادی به خرج دهید تا به مقصود برسید. با یکی از بزرگان فامیل مشورت کنید و راهنمایی های او را مد نظر داشته باشید. اگر ذوق هنری دارید، دنبالش کنید. شما مهربان هستید، ولی قضاوت دیگران در نگاه اول در موردتان این چنین نیست.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

در امور تجاری این هفته شانس با شماست. یک ایمیل کاری را قبل از آنکه دچار دردسر شوید جواب دهید. برای انجام کاری طرحی نو دراندازید و خارج چارچوب فکر کنید. نترسید از بزرگ شدن. در مورد مسئله ای عاطفی مجبور به توضیح دادن خواهید شد. با این توضیح، سوء تفاهم برطرف خواهد شد.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

در رابطه تان با شخصی، مراقب حد و مرزهایتان باشید و با دم شیر بازی نکنید. وسیله ای را برای انجام کاری خریداری خواهید کرد. به شخصی کمکی می کنید، حواستان باشد بعدها به خاطر این کمک، منتی بر سرش نگذارید. کمک را تا جایی که از دستتان بر می آید و از دل و جان بکنید.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *