فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۱۸ مرداد تا جمعه ۲۴ مرداد ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه 18 مرداد • یکشنبه 19 مرداد • دوشنبه 20 مرداد • سه شنبه 21 مرداد • چهارشنبه 22 مرداد • پنجشنبه 23 مرداد • جمعه 24 مرداد

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

به زودی مورد بررسی موشکافانه قرار خواهید گرفت پس بهترین رفتار را در محیط کار از خودتان نشان دهید تا مورد تشویق قرار بگیرید الان وقت جا خالی کردن نیست حتی اگر بسیار خسته باشید. به تازگی اتفاق بدی را پشت سر گذاشته‌اید که می توانست عواقب بدتری داشته باشد شاکر باشید و به جلو پیش بروید بدون شک فردا مال شماست.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

یک زندگی نو و با ‌‌استحکام را شروع خواهید کرد اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید. حالا وقت آن ‌است که حال و آینده‌تان را دریابید. سعی کنید در زمینه‌ی تکنولوژی اطلاعاتتان را افزایش دهید. سرمایه‌ای به شما داده می‌شود، تلاش کنید باعث افزایش آن بشوید. خجالت را کنار بگذارید، حالا وقت آن است که درخواستتان را واضح و بی‌رودربایستی بیان کنید.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

با دوستی تجدید دیدار می کنید، از این فرصت استفاده کنید. شما بهتر از دیگران می دانید که کار برای شما فراوان است، بیش از این دست روی دست نگذارید و شروع به جستجو کنید. شما آدم خوش روزی هستید، زندگی‌تان می تواند شاد و همراه با آسایش باشد مگر اینکه خودتان این قاعده را بر هم بزنید. به زودی مبلغی به دستتان می رسد.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

زمان آن رسیده که سخت به زندگی‌تان بچسبید و از اشتباهات تکراری دوری کنید، آزادی عملتان را حفظ کنید، ترس را از خودتان دور کنید، شما قادر به انجام هر کاری هستید، با تدبیر عمل کنید و نگاهتان به آینده باشد تا به نیتی که در ذهن می پرورانید برسید، ناخواسته در جمعی کمی پرحرفی می کنید و مجال صحبت به کسی نمی دهید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

به مکانی خواهید رفت که آرزوی رفتن به آنجا را دارید. همین حالا هم دیر است. هرچه زودتر فکری بکنید و محیط اطرافتان را عوض کنید. مواظب دوستی روباه صفت باشید. لحظاتی سرشار از احساسات عاشقانه را سپری می کنید. بهتر است به همه چیز با دید مثبت بنگرید و سختی های گذشته را فراموش کنید. آینده مال شماست. خبر خوبی می شنوید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

حواستان را جمع کنید شادی فردای شما منوط به انتخاب درست امروز شماست. تعلق خاطر خاصی به خانه و خانواده‌تان دارید آن را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی از حریم‌تان گذر کند. خاطرات خود را برای همه تعریف نکنید و از خودخواهی و منم منم دست بردارید دوستانتان را خسته و از اطرافتان پراکنده می کنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

وقت آن رسیده که به هیجاناتتان مسلط باشید و دوست و دشمنِ خود را از هم تشخیص بدهید. قویدل باشید و نظرتان به آینده‌ی دور باشد. نسبت به شخصی که به عنوان دوست انتخاب کرده‌اید بیشتر احتیاط کنید. بیگانه را به خانه تان راه ندهید او به قصد غارت آشیانه‌تان آمده؛ از دوست قدیمی که این روزها زمین گیر شده خبر بگیرید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

رویای سفر پر شوری که در سر دارید به حقیقت خواهد پیوست و به سفری خاطره انگیز می روید. خبرهای خوب کاری به شما می رسد. در مورد مسئله احساسی که فکرتان را مشغول کرده باید کمی بیشتر به خودتان وقت بدهید هر چه برای خود ذخیره کنید حتی به میزان کم باز هم برایتان سرمایه‌ای قابل توجه‌ای خواهد بود ولخرجی نکنید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﯾﻨﻪ ﺑﺎﯾﺴﺘﯿﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ ﺍﺯ ﭼﻪ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﯿﺪ ﻭ ﻭﺍﻫﻤﻪ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺍﮔﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﯾﮏ ﻗﺪﻡ ﺑﻪ ﺟﻠﻮ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ‌ﺍﯾﺪ. ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮐﺎﺭﯼ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻪ ﺷﻨﯿﺪﻩ‌ﺍﯾﺪ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﻏﺼﻪ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺍﺯ ﺿﺮﺭ ﻧﺠﺎﺕ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻩ‌ﺍﯾﺪ، ﺑﺎ کمی ﻫﻮﺷﯿﺎﺭﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﺩﺭﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﻓﻮﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ. ﺩﺳﺖ ﺭﻭﯼ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﺬﺍﺭﯾﺪ.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

حرص باعث می شود هرچه دارید از دست بدهید. کمی آرام باشید، شما پشتیبان‌های زیادی دارید با کمک آنها جایی برای شکست خوردن وجود ندارد، شما همیشه به دیگران کمک کرده اید شک نکنید امروز هم دوستانتان متقابلا به یاری‌تان می شتابند. یک عشق قدیمی به زودی وارد زندگی‌تان می شود، چشم و گوشتان را باز کنید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

در مورد شخصی حواستان باشد گذشته را درست و منصفانه مرور کنید، همیشه حق را به خودتان ندهید.وقت خوشی را با شخصی که دوستش دارید سپری می کنید، شما روابط عمومی خوبی دارید و با همه می جوشید این کار آینده‌تان را بیمه می کند، یک اتفاق مهم درحال رخ دادن است، اینکه رازهای دیگران را همچون راز خود می دانید بسیار خوب است.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

از فردی درس جدیدی فرا می گیرید، که برایتان گران تمام می شود. شما عاشق تفریح و سفر هستید، به سفری که مقدمات آن را فراهم کرده بودید خواهید رفت. به زودی گام های بلندی برا تغییری مثبت برمی دارید. خودتان را دست کم نگیرید وگرنه حریف طوفانی که در راه است نمی شوید. از هر جا و هر کس که می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *