فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه از شنبه ۱۷ فروردین تا جمعه ۲۳ فروردین ۹۸ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه شنبه ۱۷ فروردین • یکشنبه ۱۸ فروردین • دوشنبه ۱۹ فروردین • سه شنبه ۲۰ فروردین • چهارشنبه ۲۱ فروردین • پنجشنبه ۲۲ فروردین  • جمعه ۲۳ فروردین

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : مراقب باشید برداشت اشتباه نکنید

اخبار ظاهرا ناخوشایندی در ارتباط با مسائل مادی آرامشتان را بهم ریخته و موجب نگرانی تان شده است. نگرانی تان را کنترل کنید و به فکر چاره باشید، حتی اگر لازم است به تغییر مکان و جابجایی نیز فکر کنید.در رابطه عاطفی تان از حرفی که شنیده اید برداشت اشتباه نکنید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: از خودتان بیش از حد انرژی نگیرید

مسئله ای پیش خواهد آمد، از خودتان بیش از حد انرژی نگیرید و طوری رفتار نکنید که انگار پی بهانه بوده اید. بهتر است انتظار نداشته باشید همه چیز خوب و آنطور که شما دوست دارید پیش برود.شما مهربان و حساس هستید و متاسفانه از همین دو ویژگی ضربه می خورید، شخصی از همین اخلاقتان سوء استفاده می کند.

♊ فال pmc خردادی عزیز : به خانواده اهمیت بیشتری بدهید

شما در کار با انصاف و با وجدان هستید، دلیلی ندارد ذهن خود را به امور بیهوده و واهی مشغول کنید. به خانواده و حفظ آن اهمیت بیشتری بدهید. شما به نظم و انضباط معروف هستید و از بدقولی بدتان می آید. در مورد نیتتان با صبر و تحمل به جوابی که به دنبالش هستید خواهید رسید و بسیار خوشحال خواهید شد.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : با تغییرات باید تغییر کرد

حواستان باشد تحت هیچ شرایطی عهد خود را نشکنید. مشکل مالی تان به زودی حل خواهد شد. دوست بهتری برای دیگران بودن شما را خوشحال تر می سازد. سردرگمی و ناامیدی را از خودتان دور کنید. به برنامه سفری که در سر دارید خواهید رسید. دنیای اطرافتان روز به روز در حال تغییر است، خودتان را با تغییرات تطبیق دهید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : ترسیدن دست از شک و تردید بردارید

دست از گله و شکایت بردارید که شما را به هیچ جا نمی رساند. در رابطه عاطفی تان برای گذشتن از این مرحله باید ابتدا دست از شک و تردید بردارید. خستگی بیش از حد کاری شما را از درست فکر کردن و تصمیم گرفتن باز می دارد. فکری برای خواب و خوراک تان بکنید تا مجبور نشوید بهای بیشتری بپردازید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : با جواب اشتباه دیگران را به دردسر نیندازید

در مورد مسئله ای که تجربه ای در آن ندارید جوابی ندهید تا بیهوده دیگران را به دردسر نیندازید. شخصی در اطرافتان بدون توجه به اینکه رفتارش چه تاثیری روی زندگی شما و دیگران می گذارد، هرطور که دلش می خواهد رفتار می کند. پیش از آنکه اوضاع از کنترلتان خارج و دردسر ساز شود با او صحبت کنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : از بحث کردن دوری کنید

درگیر نگاه کسی شده یا می شوید که دلتان را گرم و شوق به جانتان می اندازد. جر و بحث های کاری در این هفته خواهید داشت. شما به اندازه کافی خسته هستید . از بحث کردن بپرهیزید و همچنان با مشکلات بجنگید و از حاشیه ها دور بمانید. شما دست بخشنده ای دارید. اما بعضی از اشتباهات را دوباره مرتکب می شوید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : به شخص خبرچین میدان ندهید

شما صلح و آرامش را دوست دارید و در خانه و محیط کار به ترویج آن می پردازید. از غیبت و خبرچینی گریزانید و به شخصی در اطرافتان میدان نخواهید داد. این کار کاملا به نفعتان است. شما دلتان میخواهد به اوج موفقیت در کاری برسید. برای رسیدن به آن باید انرژی زیادی بگذارید وگرنه به آنچه که ایده آلتان است نخواهید رسید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : اجازه سو استفاده از دل پاکتان را ندهید

از کاری که چند وقت پیش شروع کرده بودید، نتیجه رضایت بخشی خواهید گرفت. شنیدن خبری شما را یاد کسی می اندازد. از او خبر بگیرید. در محیط کاری یا تحصیلی در موقعیت ناخوشایندی قرار خواهید گرفت اما از پس حل کردن مشکل بر خواهید آمد. شما دل پاک و نیت خیر دارید. اجازه ندهید تا از آن سوء استفاده شود.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : زود میدان را خالی نکنید

 برای به کرسی نشاندن حرفتان باید تلاش بیشتری بکنید. زود جا نزنید و میدان را خالی نکنید. به خاطر رفتار دوستی از او دلخور شده اید، در صورتی که کاملا در اشتباهید. شما از دلیل واقعی رفتار او بی خبرید. اندکی صبور باشید. خودش برایتان توضیح خواهد داد. به خودتان استراحت بدهید و سعی کنید خوابتان را تنظیم کنید.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : زیر بار قرض و وام نروید

گمشده تان را پیدا خواهید کرد، اما در جایی که اصلا به دنبالش نمی گردید. یادتان باشد برای بدست آوردن دل کسی که شما را دوست دارد نیازی نیست زیر بار قرض و وام بروید. شما آرام و خوش اخلاق هستید. اما این روزها مسایل مالی شما را حسابی به خود مشغول و درگیر کرده است. این روزها دخل و خرجتان با هم نمی خواند.


♓ فال PMC متولدین اسفند : شخص ریاکار را دور کنید

از نرسیدن به نیتتان وحشت دارید و همین باعث دلشوره و اضطراب دائمتان شده است. رسیدن به نیت تان کار آسانی نیست. صداقت و اعتماد به نفستان می تواند شما را در راه رسیدن به مقصود یاری کند. شخصی ریاکار را از خود دور کنید که جلوی دیگران شرمنده تان می کند. با همکارتان با خوبی و انسانیت رفتار کنید.

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *