فال روزانه ۱۴ شهریور

فال روزانه ۱۴ شهریور

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین:

شما بالاخره نتیجه سخت کار کردن خود را می‌بینید و پاداشی که درجستجویش بودید به شما داده خواهد شد. شما می‌توانید کاملاً از روند کاری خود لذت ببرید، مخصوصاً اگر امروز کار خود را به خوبی انجام داده باشید. متاسفانه شما اعتقاد پیدا کرده‌اید که لیاقت زندگی لوکس و تجملی‌تری را دارید و این موضوع باعث تنبل شدن خواهد شد. این طرز فکر اشتباه است؛ حتی اگر شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این نباید باعث شود از زیر بار مسئولیت‌های روازنه و همیشگی خود شانه خالی کنید.

اردیبهشت:

امروز شما خیلی سریع ایده‌های جدید را می‌گیرید، شاید دلیلش این است که شما دوست دارید افق فکری خود را گسترش دهید. گاهی اوقات شما همین که بتوانید موقعیت راحت و مطمئن خود را حفظ کنید راضی خواهید شد، اما حالا شما بیشتر از این را می‌خواهید. چیزهایی که امروز شما یاد می‌گیرید با زیربنای زندگی معنوی شما ایجاد تناقض نمی‌کند و می‌تواند در کنار چیزهایی که قبلاً می‌دانستید استفاده‌شان کنید.

خرداد:

شما احساس می‌کنید که رشد و پیشرفت یکنواخت برایتان مانع ایجاد می‌کند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریع‌تر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اکنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال که بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌کنید، حمایتی که بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت کنید.

تیر:

امروز آمادگی این را داشته باشید که یک فرشته واد زندگی‌تان شود!! اصلاً ممکن است این فرد را قبلاً هم دیده باشید. ژوپیتر در هفتمین خانه تان یعنی خانه افراد خاص قرار دارد و اطرافیان شما بیشتر از قبل از شما حمایت می‌کنند، ولی ناگهان خورشید وارد این چرخه شده و همه چیز را به هم ریخته و درهای شانس و فرصت را به روی شما می‌بندد، در این بین دوستانتان هم حمایت‌های خود را از شما دریغ می‌کنند!

مرداد:

امروز ممکن است یک تغییر شغلی خیلی خوب و یا ارتقا درجه داشته باشید و این اتفاق نقدینگی بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. اما شما هنوز وظایفتان را انجام نداده اید و مجبورید بیشتر تلاش کنید. اگر می‌خواهید استراحت کنید پس نباید انتظار داشته باشد که کارهایتان تمام شود. حالا شما باید افکار بزرگ داشته باشید و با اطمینان و ثبات قدم این افکار را دنبال کنید.

شهریور:

امروز شما می‌توانید با اطمینان کامل از از خلاقیت خود بهره بگیرید، ولی فکر نکنید که خودتان به تنهایی می‌توانید این کار را بکنید! لازم است که فکر بازی داشته باشید و هوش خود را تقویت کنید. هروقت که پروژه‌ای را شروع کردید، حتی اگر فکر می‌کنید ممکن است خیلی خسته‌تان کند، ولی باز هم آن را ادامه بدهید. شما حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید که چقدر به هدفتان نزدیک شده‌اید!!

مهر:

شما امروز از کمک‌های خانواده تان نسبت به خود شگفت زده خواهید شد، چراکه اصلاً انتظار چنین حمایت‌هایی را نداشتید. اما آنها با روش‌های عجیب خود از شما حمایت می‌کنند که شما اصلاً توقع چنین رفتارهایی را از آنها ندارید. باوجود این اصرار و لجبازی را کنار بگذارید و به دوستان و حامیان خود اجازه بدهید هرطور که دلشان می‌خواهد رفتار کنند.

آبان:

امروز نگه داشتن یک تقویم درون جیبتان شاید زیاد لازم نباشد، زیرا همین که روز شروع می‌شود خیلی به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید برای خود برنامه ریزی کنید. احتمالاً امروز نمی‌توانید چیزهای مهم را به خاطر بسپارید و اگر یک قرار ملاقات مهم را فراموش کنید خیلی ناراحت خواهید شد. پس شما باید قانونمند بشوید و همه چیز را بنویسید. اما یادتان باشد دفتر یادداشت خود را جایی جا نگذارید!!

آذر:

دومین خانه شما یعنی خانه اصول کاربردی و دهمین خانه تان یعنی خانه حرفه و شغل با هم تعامل و همکاری داشته و برای شما در مراحل کاریتان سود و منفعت به همراه خواهند داشت. شما نتیجه کار سخت خود را خواهید دید و آن می‌تواند افزایش چک حقوقی‌تان و یا حداقل قولی برای افزایش حقوق باشد. اما زیاد هم روی شانس خود حساب باز نکنید! فقط با نگرش و طرز فکر مثبت جلو رفته و ببینید که چه اتفاقی می‌افتد.

دی:

تعادل برقرار کردن بین خوشبینی و واقع بینی می‌تواند حقایق خیلی جالبی را برایتان فاش کند و شما را قادر می‌سازد کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید را انتخاب کنید. از نگاه کردن به آینده هراس نداشته باشید، چرا که سیاره‌ها در نشانه شما حضور دارند و پیام‌آور نتایج خوب و عالی در آینده هستند. اما دلیل توقف کردن شما در بین راه این است که به گذشته خود فکر می‌کنید.

بهمن:

امروز رویاهای شما می‌توانند سر منشا الهام باشند، اما شما باید حواستان را جمع کنید. شما به راحتی می‌توانید در دنیای درون خود غوطه ور شوید، به خصوص اگر یک نفر احساسات عاشقانه شما را تحریک کند. فراموش نکنید که شما قدرت این را دارید که رویاهای خود را در مسیر درستی هدایت کرده و بدین وسیله زندگی‌تان را تغییر دهید.

اسفند:

امروز شما می‌توانید با دوستان و همکاران خود مشورت کرده و درمورد اهداف آینده خود با آنها تبادل نظر کنید. اما نگران رسیدن به اهدافتان نباشید. الان زمان برنامه ریزی کردن برای رسیدن به موفقیت نیست؛ در عوض شما باید با افراد هم فکرتان که حرف‌های شما را سوء تعبیر نمی‌کنند صادقانه در مورد نگرش‌های خود صحبت کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *