فال روزانه ۱۲ شهریور

فال روزانه ۱۲ شهریور

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین:

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

اردیبهشت:

امروز از یک طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می‌خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.

خرداد:

امروز شما واقعاً نیاز دارید که به افراد خانواده‌تان و یا به یک دوست صمیمی‌کمک کنید؛ حتی اگر این کار باعث شود از استراحت کردن صرف نظر کنید ولی نمی‌توانید به او جواب منفی بدهید. امروز حس وظیفه شناسی شما خیلی قوی است، بنابراین قبل از دادن جواب مثبت اصلاً وقت نمی‌کنید در مورد جواب خود فکر کنید. اما هنوز هم کار درست این است که قبل از دست به عمل زدن برای خود برنامه‌ریزی ثابتی دادشته باشید.

تیر:

شما نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی ‌خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می‌شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می‌کند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی‌که در پیش رو دارید فرا برسند باید کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا کنید.

مرداد:

فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلماتتان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دوستانتان نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

شهریور:

امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.

مهر:

شما دیشب خواب خیلی مهمی‌دیده‌اید – از آن نوع خواب هایی که تمام روز شما را به فکر وا می‌دارد- شما نسبت به این رویا خیلی حساسیت پیدا کرده‌اید ولی الان مجبورید که در زمان حال حضور داشته باشید. پیام‌های مهمی ‌که شما از ضمیر ناخودآگاه خود می‌گیرید می‌تواند جواب سئوالاتی باشد که مدت‌ها در جستجویش بودید. اما اگر در این راه مشکلات زیادی وجود داشته باشد، شما اصلاً دوست ندارید که این پیام‌ها را دریافت کنید.

آبان:

 اگر امروز یکی از دوستانتان شما را به مهمانی دعوت کرد، حتی اگر نمی‌خواهید آنجا بروید و فکر می‌کنید بهتان خوش نمی‌گذرد، ولی دعوت او را قبول کنید. امروز ماه و بهرام در یازدهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارند و با وجود اینکه این مهمانی یک مهمانی خانوادگی است، اگر شما بروید و با دیگران ارتباط برقرار کنید ممکن است فرصت‌های کاری خوبی نصیبتان شود.

آذر:

حالا که بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل کار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نکنید. شما زمانی به بالاترین درجهموفقیت می‌رسید که بتوانید با دقت کامل تا جایی که امکان دارد بین تعهداتی که می‌دهید و کار آیی خود توازن برقرار کنید.

دی:

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

بهمن:

هم اکنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید که حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شکست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید که با فکر کردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت کنید. هم اکنون شما باید کارهایی که قبلاً نیمه کاره انجام داده‌اید و کارهایی که برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید.

اسفند:

امروز اگر شریک کاریتان و یا رئیستان به تمام درخواست‌های شما جواب منفی بدهد اصلاً برایتان خوشایند نیست. اولین اقدام شما این است که برای رسیدن به خواسته‌هایتان بدون در نظر گرفتن اینکه آنها چقدر برای شما ارزش دارند، برایشان بجنگید. اما نباید در برابر مخالفان خود واکنش تند نشان دهید. شکیبایی پیشه کردن بهتر از نسنجیده رفتار کردن است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *