فال روزانه : فال امروز ۲۴ مهر

فال روزانه ۲۴ مهر

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین:

 عطارد به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران بازگشته است و حتی اگر تا آخر شب هم هیچ اتفاقی نیفتد، ولی ناراحتی‌ها و سوء تفاهمات کم‌کم رفع می‌شوند. تغییر دادن نوع روابطتان و ایجاد کردن فضایی فعال و پرجنب و جوش با کمک ابراز کردن ایده‌هایتان کار خوبی است، اما تنها ابراز کردن دیدگاه‌هایتان برای این کار کافی نیست. شما همچنین باید با اشتیاق به حرف‌های افراد دیگری که می‌خواهند اوضاع را روبراه کنند گوش بدهید.

اردیبهشت:

اگر شما در طول چند هفته گذشته با بیماری و یا درد جسمانی دست و پنجه نرم می‌کردید، امروز بالاخره حالتان رو به بهبودی می‌رود. شما از شرایط فعلی خود خسته شده‌اید و فکر می‌کنید به اندازه کافی به اطلاعات خود افزوده‌اید و اکنون فقط باید چیزهایی که آموخته‌اید را در محیط کارتان استفاده کنید. فراموش نکنید کارهای معمولی که امروز انجام می‌دهید زمینه ساز موفقیتتان در آینده هستند.

خرداد:

 سیاره فرمانروای شما یعنی عطارد امروز مسیرش را عوض می‌کند و دنیای شما را نیز از این رو به آن رو می‌کند! باوجود اینکه ممکن است موقعیت شما در مذاکره‌ای حساس دستخوش تغییراتی اجباری شود، ولی ظاهراً همه چیز روندی آرام را طی می‌کند. پس شما هم عجله نکنید، وگرنه ناامید خواهید شد. سخنان خصمانه خود را برای بعد نگه دارید! الان بهترین کار این است که تلاش کنید هر دو جنبه یک مشکل را خوب بفهمید.

تیر:

 شما درحال حاضر خیلی بی خیال و آسان گیر هستید، اما ناگهان احساسات قدرتمندی که شما اصلا نمی‌خواهید ظاهر شوند احاطه تان می‌کنند. شما اعتقاد دارید که اگر احساسات خود را مخفی کنید بهتر می‌توانید اوضاع را مدریت کنید، ولی دوستان‌تان قادرند پشت این ظاهر آرام و خونسرد شما را ببینند. پس با مخفی کردن احساسات‌تان انرژی خود را تلف نکنید. مهربان و دلسوز بودن بهتان کمک می‌کند که بدون اینکه به کسی صدمه بزنید صداقت نیز داشته باشید.

مرداد:

 شما فکر می‌کنید که می‌دانید چه چیزی برای افراد دیگر بهترین است و البته شاید واقعاً اینگونه باشد. شما می‌توانید مثل کوه‌های جبل الطارق پشت کسانی که شرایط سختی را می‌گذارنند بایستید. اما این قدرت شما مشکلات خاص خودش را نیز دارد، چرا که راهی آسان به اطرافیان‌تان یاد می‌دهید که هر موقع به مشکلی برخوردند فقط روی حمایت شما حساب کنند. ولی تا موقعی که خودتان توی مخمصه نیفتاده‌اید پشتیبانی کردن از دیگران اشکالی ندارد.

شهریور:

 امروز عطارد سیاره بخت شما سیر قهقهرایی‌اش را در دومین خانه تان یعنی خانه پول و مادیات به پایان می‌رساند. اگر شما اوضاع مالی خود را با موفقیت‌های محدود مدیریت کرده باشید، الان شانس تغییر دادن بخت خود را دارید. برای اهداف مالی خود تصمیم گیری کنید و بعد تا چند روز آینده برنامه‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید. نیازی به اقدامات شدید و وسیع نیست؛ داشتن رفتاری با ثبات و متعادل در حین پول خرج کردن کافی است تا بتوانید پولتان را برای مواقعی که واقعاً بهش نیاز دارید پس انداز کنید.

مهر:

 شما دلتان نمی‌خواهد با هیچ گونه مشکل احساسی روبرو بشوید، ولی احساسات شما ناگهان چنان رشد پیدا می‌کنند که چاره‌ای برایتان باقی نمی‌ماند مگر اینکه با درگیر کردن خودتان به این مرحله از رشد درونی اهمیت بدهید. اگر رک گویی شما باعث می‌شود افراد دیگر با عصبانیت عکس العمل نشان دهند، انتخاب اینکه این کار را به روز دیگری موکول کنید یا نه با خودتان است.

آبان:

 شما امروز زیاد دوست ندارید به دنبال زمینه‌های مشترک بین خودتان با دوست و یا نامزدتان باشید، حتی اگر این کار درنهایت به ساده تر شدن زندگی تان کمک کند. عجیب اینکه شما اعتقاد دارید بیشتر از افراد دیگر خودتان را توی زحمت انداخته‌اید و آنها در این جور مواقع زیاد توجه نمی‌کنند. فراموش نکنید این ناراحتی‌ها اصلا ارزش فکر کردن را هم ندارند. تنها چیزی که اهمیت دارد سالم و مثبت بودن روابطتتان است.

آذر:

 شما می‌خواهید در برنامه‌های همیشگی و روزانه تان مثل رژیم غذایی، تمرینات ورزشی و خواب ثبات و پایداری بیشتری داشته باشید. اما این روزها با اینکه بیشتر از گذشته به خودتان سخت گرفته‌اید باز هم خیلی به مشکل برخورده‌اید. اگر به جای سخت گیری و چسبیدن به واقعیت کمی ‌راحت تر و خونسرد باشید مطمئناً اوضاع بهتر خواهد شد. یادتان باشد فردا هم روز خداست!!

دی:

اگر شما تازگی‌ها فکرتان را در مورد حساسیت‌های بیش از حد در محل کار تغییر داده‌اید، ولی اشتباه نکرده و فکر نکنید که جواب نهایی را پیدا کرده‌اید. عطارد در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی مسیرش را تغییر داده است و این می‌تواند زمینه ساز مشکلات دیگری باشد. به جای اینکه تظاهر کنید می‌دانید چه چیزی برایتان بهتر است، به دیگران اطلاع بدهید که هنوز درحال توسعه دادن برنامه‌های خود هستید.

بهمن:

 برنامه ریزی کردن برای یک مسافرت درست و حسابی کار راحتی است، ولی شما همین الان احساس کرده‌اید ایده‌های قدیمی‌تان به درد نمی‌خورند! شاید شما وظیفه دارید قبل از اینکه دنبال هواخوری وگردش کردن باشید به کارهای خانه رسیدگی کنید. یا شاید هم احساس می‌کنید الان وقت مناسبی برای مسافرت رفتن نیست. به هر حال فرقی نمی‌کند دلیلتان چه باشد، فقط در تصمیم گیری عجله نکنید، برای اینکه درچند روز آینده ایده‌های خیلی بهتری به ذهنتان می‌رسد.

اسفند:

 امروز بخشی از روابط دوستانه صمیمانه تان برای شما روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شوند که می‌تواند دیدگاه‌هایتان را نیز تغییر دهد. اگر شما خیلی سریع به دیگران اطمینان می‌کنید، بهتان توصیه می‌کنیم برای خود مرزها و محدودیت‌هایی ایجاد کنید تا به مشکل برنخورید. شما کمی ‌هم مشکل مالی دارید و این موضوع قدری آشفته‌تان کرده است. پس هنوز هم بهترین کار این است که در مورد چیزهایی که اذیتتان می‌کند صحبت کرده و زمانی را به فکر کردن اختصاص دهید که بفهمید در مرحله بعدی چه کاری می‌خواهید کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *