شخصیت شناسی افراد از روی گروه خونی آنها

شاید تعجب کنید که با توجه به نوع گروه خونی افراد می توان به خصوصیات اخلاقی آن ها پی برد. به همین دلیل است که می گویند بعضی از اخلاق های خاص افراد را نمی توان عوض کرد چون درون خون آن ها نهفته است. البته این موضوع از این نظر خوب است که شما قبل از ازدواج با توجه به گروه خونی خواستگارتان می توانید به بسیاری از ویژگی های اخلاقی او پی ببرید.

A منظم و دلسوز

مدیران باهوش اما پر اشتباه

این افراد با این گروه خونی بسیار باهوش هستند اما در عین هوش زیاد اشتباهات زیادی هم مرتکب می شوند. این افراد در زندگی خود بسیار پایبند به نظم هستند و دوست دارند همیشه ظاهری منظم و آراسته داشته باشند و همچنین بسیار سخت پسند هستند. قانون مداری برای این افراد حرف اول را می زند. این افراد دارای شخصیتی کمال گرا هستند. بررسی‌ها روی گروه خونی افراد نشان داده شغل پلیسی، از هر کاری برای آنها مناسب ‌تر است زیرا این افراد به جزئیات اهمیت فوق ‌العاده‌ای می ‌دهند و از بایگانی و نگهداری اسناد هم لذت می ‌برند. همسران این گروه خونی باید خوشحال باشند چون این افراد خیلی دیر عصبانی می شوند و بسیار خویشتن دار هستند. این افراد بسیار مسئولیت پذیر هستند به همین علت با اعتماد کامل و خیال آرام و آسوده می توان با این افراد زندگی کرد. این افراد بسیار روراست هستند و از خودگذشتگی زیادی دارند. از خصوصیات بد این افراد این است که در یک جمع خیلی دیر خودمانی می شوند و به هیچ وجه اهل پس انداز کردن نیستند.

O رقابت‌جو و ریسک‌پذیر

مدیران مقتدر یا مافیای مخرب

افرادی که این گروه خونی را دارند از اقتدار خوبی برخوردار هستند البته اقتدار آن ها همیشه در مسیر درست و صحیح نیست تاریخ نشان داده که برجسته‌ترین اعضای گروه‌های بزرگ مافیا هم دارندگان گروه خونی O هستند. این گروه از افراد همیشه در کسب و کار و در ورزش حرف اول را می زنند. افرادی که این گروه خونی را دارند به خوبی قابلیت این را دارند تا در تمام زمینه ها عالی و مقتدر عمل کنند. این افراد در زندگیشان هدف دارند و برای رسیدن به هدفشان تلاش می کنند و البته بسیار ریسک پذیر هم هستند. نگاه این افراد به اطراف خود و بقیه انسان ها بسیار مثبت است اما در عین حال حسود هم هستند. این افراد نمی توانند در موقعیت های حساس قرار بگیرند و دوست دارند از آشوب و آشفتگی فرار کنند.

B ساختارشکن و نوآور

عاشق تمرکز و جنگ

این افراد در ورزش ها و کارهایی که نیاز به تمرکز زیاد دارد موفق هستند. این افراد خصوصیات اخلاقی جالب و پیچیده ای دارند که هر کسی نمی تواند آن ها را تحمل کند. به عنوان مثال این افراد شدیدا رک گو هستند و به سرعت سراغ اصل مطلب می روند. این افراد معمولا زیاد به آداب و رسوم بها نمی دهند. یکی از ویژگی های منفی این افراد این است که به قوانین اهمیت زیادی نمی دهند. آنها بی‌قید و بند هستند و افرادی انعطاف‌پذیر به شمار می‌روند. این افراد بشدت باهوش هستند ولی قابل کنترل نیستند. این افراد معمولا به شکم پرست بودن معروف هستند و دست پختشان هم معروف است. این افراد اهل تشریفات نیستند و همه چیز را آسان می گیرند. چنین افرادی می‌ توانند به راحتی و با سخنانشان شما را شیفته خود کرده و به یک عشق ماجراجویانه دعوت‌ تان کنند. اما یادتان نرود که آنها می ‌توانند به راحتی بی‌وفایی کنند، گاهی هم افرادی تنبل و حتی دم‌دمی مزاج می‌ شوند.

AB طناز و منطقی

مدیران ماندگار مذهبی

کولی ‌ها اصلی ‌ترین صاحبان این گروه خونی هستند و حساسیت شگفت‌ انگیز روحی‌شان هم می ‌تواند نشانه ‌ای برای عضویت ‌شان در این گروه باشد. این افراد معمولا سرگروه مذهبی می شوند. این افراد به علم و دانش اهمیت می دهند و بسیار شیفته علم هستند. آدم های بسیار ریلکس و خویشتن داری هستند. این افراد قابلیت این را دارند که اگر در جمعی آشوب و تفرقه افتاد به راحتی آن جمع را آرام کنند.آنها تاجران خوبی هستند؛ اگر خواستگاری با گروه خونی AB دارید،‌ می‌ توانید امیدوار باشید که با پشتکارش، خیلی زود پیشرفت کند. این افراد در بین تمامی رشته ها به حسابداری علاقه زیادی دارند و به همین خاطر می توانند حسابدارن خوبی باشند. این افراد در زمان حال زندگی می کنند و به آن چه که گذشته و آن چه که در راه است اهمیت نمی دهند و با تمام وجود در زمان حال زندگی می کنند و لذت می برند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *