ساختن فیلم Hadrian’s Wall به اقتباس از اثر کایل هیگینز

فیلم Hadrian’s Wall

فیلم Hadrian’s Wall

فیلمی به اقتباس از کتاب Hadrian’s Wall (دیوار هادریان) ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

نویسنده کتاب: کایل دی. هیگینز (Kyle D. Higgins) به عنوان فیلم‌نامه نویس و کارگردان، این کتاب کمیک (داستان مصور) جنایی میان ستاره‌ای را به یک فیلم سینمایی تبدیل می‌کند. استودیوی Gunpowder & Sky’s Dust  که همواره بر سرگرمی‌های علمی-تخیلی مانور می‌دهد تهیه‌کننده این پروژه خواهد بود.

هیگینز، الک سیگل (Alec Siegel)، و راد ریس (Rod Reis) کتاب Hadrian’s Wall را در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه کردند. این کتاب داستان کارآگاهی به نام سیمون مور را روایت می‌کند که به سفینه فضایی کاوشگر دوری می‌رود تا مرگ مشکوک شوهر جدید همسر سابقش را در میان جنگ سردی که میان کره زمین و اجتماع دور از زمین آن زن رخ داده است، بررسی کند.

کودی زیگ (Cody Zweig): معاون ارشد استودیوی تهیه و تولید Gunpowder & Sky عنوان کرد که:

اگرچه داستان Hadrian’s Wall یک قرن جلوتر از زمان فعلی اتفاق می‌افتد، اما کارکنان سفینه فضایی هم درگیر معمای یک قتل و هم درگیر جنگ داخلی در جهانی هستند که هوشمندانه زمان حال کنونی ما را منعکس می‌کند.

هیگینز نیز افزود:

بهترین معماهای قتل می‌توانند ابزاری برای شناسایی شخصیت انسان ها باشند؛ درونمایه این داستان هم در مورد روابط انسان‌ها است، که به ویژه در دور افتاده ترین جای دنیا اتفاق می‌افتد. من فکر می‌کنم که طرفداران کتاب به اندازه خود من از تماشای فیلم هیجان‌زده خواهند شد.

این نخستین قراردادی است که با هیگینز بسته می‌شود تا به اقتباس از اثرش یک فیلم سینمایی بسازند. او هم‌چنین به خاطر آثار Nightwing (نایت وینگ)، Batman: Gates of Gutham (بتمن: دروازه‌های گاتهام)، و Power Rangers: Shattered Grid (رنجرهای قدرتمند: شبکه ویران شده) نیز شهرت دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *