توصیه های عاشقانه برای همه متولدین در شب یلدا

انار شب یلدا

فروردین

دچار تنش های روحی و عصبی بسیاری شده اید و این مورد بدلیل رفتارهای نامناسب عشقتان است بهتر است به او تذکر بدهید و با کم محلی رفتار زشتش را به او بفهمانيد.

اردیبهشت

اکنون بهترین زمان برای از بین بردن رفتارهای اشتباهي است که در گذشته مرتکب شده اید و میتوانید با استفاده از این موقعیت دل او را بدست بیاورید.

خرداد

دست از کینه توزی بردارید و قلبتان را صاف کنید زیرا حس انتقام و کینه به تنها کسی که صدمه میزند شماييد پس مهربان باشید دیگران را دوست بدارید تا عشق هم به سوی شما روی بیاورد.

تیر

شما احساسات و عواطف عمیقی دارید و در مقابل انتظار دارید که طرف مقابلتان هم این رفتارها را از خود نشان دهد در صورتی که او برعکس شما فردي منطقی است و براي این رفتارها احتیاج به زمان بیشتری دارد.

مرداد

شما اصولا انسان سرسختی هستید و دوست دارید همواره کارهایی را انجام بدهید که برخلاف عقیده و باورهای دیگران است اما مراقب باشید که این مورد به تلاش بسیاری احتیاج دارد.

شهریور

نباید بی وفا باشید و به محض یافتن افراد جدید دوستان و رفقای دیرینه خود را به دست فراموشی بسپارید زیرا این کار ناعادلانه شما باعث میشود تا آنها را از خود برنجانيد پس مراقب اعمال خود باشيد.

مهر

خوشحال باشید زیرا بزودی زندگی عاطفيتان دستخوش تغییر خواهد شد و بالاخره فرد مناسبتان را خواهید یافت این مورد میتواند شادی و نشاط بسیاری را وارد زندگی شما کند.

آبان

مراقب باشید و عجله نکنید زیرا شناخت پیدا کردن نسبت به هر شخصی نیاز به زمان بیشتری دارد زیرا شتاب در این موارد باعث میشود فرد مناسبی را انتخاب نکنید و در آینده دچار مشکل شويد.

آذر

باید به دنبال فرد بهتری باشید زیرا این موردی که شما انتخابش کردید مناسب شما نیست و ممکن است دچار غم و اندوه فراوانی شوید پس منتظر باشید تا شخص مناسبی بیابید.

دی

باید از عجله و شتاب دوری کنید زیرا اين مورد میتواند موجب مشکلات عدیده ای شود و عشقتان را از دست بدهید پس تحمل کنید زیرا در زمان مناسب ای موقعیت برقرار میشود.

بهمن

اگر در پی بدست آورد دل او هستيد باید در رفتارهايتان تجدید نظر کنید زیرا با عصبانیت های بیهوده و طعنه و کنایه فقط او را بیشتر از خود دور میکنید پس با او مهربان باشید و او را جذب خود کنيد.

اسفند

شما نمی توانید به زور شخصی را وادار به دوست داشتن خود بکنید زیرا هر چه تلاش کنید و محبت کنید نمیشود دل را گول زد پس بهتر است از او بگذرید و بدنبال زندگی خود بروید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *