تعبیر خواب: تعبیر ۹ خواب مشترک همه‌ی آدم‌ها فاش شد  

در این نوشتار در باره ۹ خواب مشترک در بین همه انسان ها از هر نژاد و مذهب و رنگ و فرهنگ بحث می شود. شما هم مثل خیلی از آدم‌های کره‌ی زمین خواب می‌بینید دندان‌تان افتاده است!؟ یا به دنبال یک دستشویی برای قضای حاجت می‌گردید!؟ یا خواب می‌بینید از جایی متروک سر در می‌آورید؟ اینها خوابهای مشترک بین بسیاری از آدم‌ها است و بسیاری از روان‌شناسان از تلاش برای تفسیر رویاها یا خواب مشترک و فاش کردن راز و معنی‌ آن‌ها درمانده‌اند، ولی ما با یکی از آنها که هنوز تسلیم نشده است صحبت کردیم.روان‌شناس، یان والاس بیش از ۱۵۰.۰۰۰ خواب را در طول ۳۰ سال کار حرفه‌ای‌اش تفسیر کرده و راز و معنی‌شان را فاش کرد.

یان به ما کمک کرد تا فهرستی از ۹  خواب مشترک، معنی خواب ها، و کارهایی را که باید در بیداری انجام شود تهیه کنیم.

۹. یافتن اتاقی متروکه(بی‌استفاده).

به چه معنی است: اتاق‌های یک خانه جنبه‌های متفاوت منش شما را بازنمایی می‌کنند. پس یافتن یک اتاق بی‌استفاده(متروکه) حاکی از این است که شما استعدادی را کشف می‌کنید که پیش از آن از وجودش بی‌خبر بودید.

چه کار باید بکنید: والاس می‌گوید وقت بیش‌تری بگذارید تا استعدادهای خفته‌تان را بیابید، احتمال بیش‌تری است که شما درهای دیگری را بیابید که به روی زندگی‌تان گشوده خواهد شد.

8a-car-out-of-control.jpg

۸. وسایل نقلیه‌ی خارج از کنترل.

به چه معنی است: خودرو، توانایی‌تان برای سازگاری‌کردن پیشرفت‌تان به سوی هدفی مشخص است. در زندگی بیداری، ممکن است احساس ‌کنید کنترل کافی روی جاده‌ای که به موفقیت ختم می‌شود ندارید.

چه کار باید بکنید: والاس می‌گوید به جای این که تقلا کنید آن وضعیت را کنترل کنید آرامش خودتان را حفظ کنید و اجازه دهید محرک‌ها و غرایز ذاتی‌تان شما را به بهترین مسیر ببرند.

7Falling.jpg

۷. سقوط(افتادن)

به چه معنی است: احساس سقوط در خواب‌تان نشان می‌دهد در زندگی بیداری‌تان در یک وضعیت خاص بسیار شدید گیرافتاده‌اید. باید آرام بگیرید و بی‌خیالش شوید.

چه باید بکنید: به جای این‌که نگران از دست‌دادن کنترل باشید، گاهی‌اوقات فقط باید به خودتان و دیگران اعتماد کنید و اجازه بدهید هرچیزی به صورت طبیعی اتفاق بیفتد یا در زندگی فرود آید.

6Flying.jpg

۶. پرواز

به چه معنی است: قادربودن به پروازکردن حاکی است شما خودتان را از شر اوضاع و احوالی خلاص کرده‌اید که در بیداری شما را ناراحت کرده بودند.

چه باید بکنید: والاس می‌گوید اگرچه ممکن است شما احساس آزاد مثل خوشبختی یا اعتمادبه‌نفس را از این خواب تعبیر کنید ولی معمولا دلیل‌اش این است که شما درصدد گرفتن تصمیمی سنگین یا فراتررفتن از محدودیت‌های مسئولیت سنگینی هستید.

۵. آماده‌نبودن برای امتحان

به چه معنی است: امتحان‌ها چگونگی قضاوت درباره‌ی توانایی انجام کارها را نشان می‌دهند، پس خواب نشان می‌دهد شما در زندگی بیداری عملکردتان را نقادانه ارزیابی و امتحان می‌کنید.

چه باید بکنید: به جای غرق‌شدن در خود ارزیابی‌تان، امتحان واقعی از منش‌تان شما را قادر خواهدکرد به جای قضاوت دائمی آنها با گرامی‌داشت استعدادها و دست‌آوردهای‌تان استعدادهای‌تان را بپذیرید.

۴. لخت در انظار عمومی

به چه معنی است: ما لباس‌های‌مان را برای ارائه‌ی تصویری خاص به مردم اطراف‌مان انتخاب می‌کنیم. لخت‌بودن در انظار عمومی حاکی است وضعیتی در بیداری وجود دارد که باعث می‌شود احساس آسیب‌پذیری و بی‌حفاظتی کنید.

چه باید بکنید: اگرچه ممکن است به‌طور بالقوه شرم‌آور باشد، ولی بعضی اوقات شما باید به دیگران روی باز نشان دهید تا بتوانند استعدادهای‌تان را بفهمند

3Unable-to-find-a-toilet.jpg

۳. ناتوانی در یافتن توالت

به چه معنی است: توالت‌ها که واکنش ما به نظافت است به نظر می‌رسد مربوط به نیازهای اساسی بنیادی است بنابراین مسئله‌ای در زندگی بیداری وجود دارد که آن را برای بیان احتیاجات خودتان یک چالش می‌بینید.

چه باید بکنید: وقت بیش‌تری صرف نگاه به نیازهای‌تان کنید نه نیازهای دیگر.

Teeth-falling-out.jpg

۲. ریختن دندان‌ها

به چه معنی است: دندان‌های‌تان نماد اعتمادبه‌نفس و احساس قدرت است، پس بعضی وضعیت‌ها در زندگی بیداری باعث می‌شوند اعتمادبه‌نفس‌تان فروبریزد

چه باید بکنید: به جای دیدن آن وضعیت به عنوان چیزی که شما را بی‌قدرت می‌سازد، فقط سعی‌کنید با خون‌سردی به آن حقایق فکرکنید از آن به صورت یک چالش لذت ببرید.

6Flying.jpg

۱.تعقیب‌شدن

به چه معنی است: یک مسئله در زندگی بیداری‌تان وجود دارد می‌خواهید با آن روبه‌رو شوید، ولی نمی‌دانید چه‌طور.

چه باید بکنید: این مسئله اغلب فرصت بزرگی برای شما است تا یک آرزوی شخصی خاصی را دنبال کنید. اگرچه ممکن است ترسناک باشد، ولی دنبال‌کنندگان‌تان واقعا توجه‌تان را به استعدادهای تحقق‌نیافته‌ای در دنبال‌کردن کارها و موفقیت‌های خودتان معطوف می‌کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *