با ۱۴ روش بدون باشگاه رفتن فقط در ۳۰ روز لاغر شوید

امروزه چاقی برای یک عده عیب حساب میاد چرا که باعث میشه در انجام کارهای روزمره خود دچار مشکل بشن، بنابراین باید به فکر چاره بود، ما ۱۴ روش رو برای شما آماده کردیم که با انجام آنها می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید. تنها چیزی که خیلی مهم است پشت کار هست.

لاغری در ۳۰ روز

روش های وزن کم کردن بدون داشتن رژیم غذایی سخت و ورزش کردن

فرآبند کم کردن وزن وقتی شما به میانه های راه می رسید بسیار سخت و طاقت فرسا می شود و می تواند خیلی رنج آور باشد. اگر شما می خواهید لاغر شوید و اهل باشگاه رفتن نیستید پس می توانید بدون انجام دادن ورزش های سخت و فقط در ۳۰ روز با یک برنامه غذایی خاص به لاغری برسید. البته هیچ کاری بدون زحمت نیست و برای لاغر شدن باید بسیار تلاش کنید ولی با این راهنمایی می توانید خیلی زودتر و در منزل به کاهش وزن برسید.

بهترین روش لاغری برای خانم ها

۱- از غذاهای حاضری اجتناب کنید

اگر قصد دارید بدون ورزش کردن، وزن کم کنید باید به غذاهایی که می خورید بیشتر توجه داشته باشد و این یعنی که غذاهای بی ارزش را حذف کنید که شامل غذاهای حاضری می شود. بیشتر غذاهای حاضری سرشار از چربی و کربوهیدرات های تصفیه شده هستند که هنگامی که شما برای کاهش وزن تلاش می کنید این می تواند یک انتخاب بد باشد.

۲- از کربوهیداتهای تصفیه شده دوری کنید

کربوهیدراتهای بهبود یافته مانند نان سفید، شکر و پاستای سفید می توانند باعث شوند که قند خون شما کاهش پیا کند. این مسئله می تواند زمانی که شما در حال وزن کم کردن هستید، شما را بد اخلاق و پر ولع کند. به جای آن می توانید از گندم کامل همراه با سبوس استفاده کنید.

۳- ناهار خود را همراه خود داشته باشید

برای آماده کردن ناهار خودتان می توانید انرژی زیادی صرف کنید. وعده غذایی شامل پروتئین کم چرب، سبزیجات و گندم کامل باشد تا شما بتوانید انرژی خود را در بعد از ظهر حفظ کنید.

۴- روی سبزیجات تمرکز کنید

می توانید مقدار زیادی سبزیجات با کالری کم بخورید، پس سبزیجات را به عنوان یک ماده اصلی در برنامه غذایی قرار دهید، سالادها تنها گزینه شما نیستند، کبابی یا سرخ کردنی را هم امتحان کنید، سبزیجات را در ساندویچ خود قرار دهید و سوپ سبزیجات هم میل کنید.

۵- به میزان کافی بخوابید

وقتی که خوب استراحت کنید، کمتر ممکن است که دچار هوس غذایی شوید.هدف خود را ۸ ساعت خوب در شب قرار دهید.

۶- حرکات بدنی بیشتری را در برنامه روزانه تان انجام دهید

هر چه بیشتر تحرک دداشته باشید و به اطراف حرکت کنید نیاز شما به باشگاه رفتن برای کاهش وزن کمتر می شود. سعی کنید تا فروشگاه پیاده بروید و به جای آسانسور از پله استفاده کنید و کمتر از خودروی خود استفاده کنید.

۷- با دوستان غذا بخورید

وقتی هنگام غذا خوردن با دوستان خود صحبت می کنید باعث می شود که ارامتر غذا بخورید و سریع تر احساس سیری بکنید.

۸- از بشقاب های کوچکتر استفاده کنید

با استفاده از یک بشقاب کوچکتر می توانید مقدار کمتری غذا بخورید و سریعتر وزن کم کنید. تعداد زیادی کاسه و بشقاب کوچک داشته باشد. پر کردن بشقاب به شما این حس را می دهد که غذای بیشتری می خورید حتی اگر پرس غذای شما خیلی کمتر باشد.

۹- آب بنوشید

بعضی از اوقات به دلیل کم ابی بدن شما ممکن است دچار حمله گرسنگی شوید. در طول روز به میزان کافی آب بنوشید تا از گرسنگی دور بمانید.

۱۰- فیبر زیاد بخورید

فیبری که در سبزیجات، گندم کامل، حبوبات و آجیل ها یافت می شود، شما را بطور کامل سیر می کند و کمک می کند برای مدت بیشتری احساس پری و سری کنید. اگر ما بین وعده های غذایی گرسنه می شوید، سعی کنید مواد غذایی سرشار از فیبر بخورید.

۱۱- مواد غذایی سالم را دم دست داشته باشید

وسوسه تان را با داشتن خوراکی های سالم با خود، شکست دهید. اگر مقداری میوه یا آجیل به همراه داشته باشید، زمانی که گرسنه می شوید، کمتر نزدیک دستگاه های خودکار تحویل خوراکی می شوید.

لاغری

۱۲- از نوشیدنی های قندی دوری کنید

نوشیدنی های قندی ،منبع های نهانی از کالری های بی ارزش غذایی هستند، زمانی که در حال کاهش وزن هستید، سودا را حذف کنید و یا اگر واقعا نوشیدنی های گاز دار را دوست دارید به سودای رژیمی تغییر دهید. قهوه خود را تلخ بنوشید یا مقدار کمی استویا (گیاه برگ عسلی) به عنوان شیرین کننده استفاده کنید.

۱۳- سعی کنید غذا را خودتان آماده کنید

گرفتن غذای بیرون بر یا غذای آماده گرم شدن وقتی خسته از سرکار می آیید و حوصله پخت و پز ندارید، خیلی وسوسه انگیز است ، برای مقابله با این مشکل آخر هفته ها غذا را آماده کنید. وقتی که می دانید یک غذای آماده و خوشمزه در منزل منتظر شما است خیلی سخت پیش می آید که غذای بد را انتخاب کنید.

۱۴- به روش هایی از خودتان مواظبت کنید که با غذا سر و کار نداشته باشد

جایزه هایی برای خودتان تعیین کنید که به غذا ربط نداشته باشد. برای مثال استرس خود را با نوشتن در یک روزنامه یا رفتن به یک موزه به جای پختن یک غذای پرکالری ، کاهش دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *