امی سیمتز به جیسون کلارک برای بازی در فیلم Pet Sematary می‌پیوندد

 

طبق خبر گزارش شده از سوی پایگاه خبری ورایتی، امی سیمتز (Amy Seimetz) در حال مذاکره برای پیوستن به جیسون کلارک (Jason Clarke) برای بازی در ریبوت Pet Sematary استفان کینگ پارامونت است.

جان لیتگو (John Lithgow) می‌خواهد نقشی را بازی کند که توسط فرد گوین (Fred Gwynne) در سال ۱۹۸۹ مشهور شد. کارگردانان Starry Eyes، کوین کولچ (Kevin Kolsch) و دنیس ویدمیر (Dennis Widmyer) سکان‌دار این فیلم خواهند بود.

لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) و مارک وارادیان (Mark Vahradian) بازسازی کلاسیک ترسناک ۱۹۸۹ را تولید می‌کنند که توسط مری لامبرت (Mary Lambert) کارگردانی شد و کینگ آن را به همراه استیون اسنیدر (Steven Schneider) نوشت. جف بولر (Jeff Buhler) فیلم‌نامه این کار را نوشت.

نسخه اصلی Pet Sematary بر اساس رمان کینگ است که درباره خانواده‌ای است که به خانه جدیدشان نزدیک یک قبرستان مملوء از نیرویی که به مردگان اجازه بازگشت از مرگ را می‌دهد، می‌روند.

نسخه اصلی با بودجه ۱۱ میلیون دلاری‌اش توانست ۵۷ میلیون دلار بفروشد و دنباله ناموفق آن سال ۱۹۹۲ با بازی ادوارد فرلانگ (Edward Furlong) و آنتونی ادواردز (Anthony Edwards) ساخته شد.

به دنبال موفقیت فیلم It، این استودیو به کارهای کینگ روی آورده و پارامونت آن را فرصت مناسبی برای ساخت این فیلم دیده است. این فیلم قرار است ۱۹ اوت ۲۰۱۹ اکران شود.

سیمتز با وجود مشغله کاری و بازی در فیلم‌هایی همچون Convenant و Lean on Pete، زمان زیادی را پشت دوربین بوده است. او یکی از سازنده‌های سریال The Girlfriend Experience است و چندین قسمت از آن را نوشته و کارگردانی کرده است. او اخیرا دو قسمت از Atlanta: Robbin’ Season را کارگردانی کرده است.

منبع: ورایتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *